Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Barnebøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 13:45   #41
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For de som liker litt burleske historier, kan jeg anbefale http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...oduktId=143593

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 14:28   #42
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

For de som liker litt burleske historier, kan jeg anbefale http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...oduktId=143593

Den er herlig!!

Dessverre liker ikke ungene den like godt som meg, så den støver ned borte i bokhylla. *sukk*

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 14:47   #43
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Æirill, her.

Den er herlig!!

Dessverre liker ikke ungene den like godt som meg, så den støver ned borte i bokhylla. *sukk*

Hos meg er de helt fascinert. Heldigvis!

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 14:48   #44
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For den som har barn som skal bli storesøsken kan jeg anbefale Mamma er en luftballong av Stina Langlo Ørdal.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 14:52   #45
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Pulverheksa går rett hjem her.
Albert Åberg også. Selv om jeg har lagt han for hat etter den siste boka. Har dere lest den?? Der pappan til en liten gutt forteller om da han var i krigen??

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 16:38   #46
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Min snart 5-åring er kjempefan av kengubøkene. Det er bøker der endel av ordene er byttet ut med bilder, slik at barnet skal si ordene. De er skrevet med store bokstaver, slik at man også kan trene på å lese litt om man har interesse av det.
Her kan man se noen av de forskjellige:http://www.bokklubben.no/SamboWeb/so...k&innsnevre=ja

Hennes desiderte favoritt er denne: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...=135969&rom=AK

Hun elsker nemlig heksehistorier

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 16:42   #47
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

En annen storfavoritt for min hekse-elskende snart 5-åring er denne http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...oduktId=129426

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 16:59   #48
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

En annen storfavoritt for min hekse-elskende snart 5-åring er denne http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...oduktId=129426

Den elsket storpia mi også.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 17:14   #49
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg synes den var veldig søt i høylesningsform også.
:skapnynorskfan:

Kjøpte en svær Janosch-bok i julepresang til tantebarnet mitt for noen år siden, men beholdt den selv i stedet.
Håper Marius vil like boka når han blir gammel nok. Akkurat nå er det Den lille larven Aldrimett som er det store. Han er ikke året ennå, men han kan sitte alene lenge og bla i bøkene sine. Så gøy for ham at både mormor og tante jobber med barnebøker.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:27   #50
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min håpefulle er veldig glad i Snill av Gro Dahle. En fantastisk nydelig bok.
Bøker med rim og regler (for eksempel Så rart eller Morrovers) fenger også veldig.
Ellers er bøkene om Lillesøster og Berthe veldig populære.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:41   #51
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gummitarzan til 5-6-åringer i alle fall knallmorsomt, både for stor og liten.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 09:00   #52
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.472
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Gummitarzan til 5-6-åringer i alle fall knallmorsomt, både for stor og liten.

Oi! Er den for såpass små barn? Jeg husker jeg leste denne selv, og at jeg likte den (men jeg husker bare at den handler om en gutt som var alt annet en super ). Inbildte meg at den var for eldre barn - så feil kan man ta.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no