Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Levering av bil fra kai

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-14, 11:04   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Levering av bil fra kai

Bilen min har endelig ankommet landet, men det hjelper jo ikke meg, da den står på kai i Drammen for tectylbehandling og fortolling. Forhandler er i overkant vag på når jeg kan forvente levering ("snart"). Han skal ringe meg etterpå, men hvor lang tid tar det vanligvis? Hjelper det å mase? Forhandler er i Oslo.

Bilen ble bestillt i mars, så begynner å bli smått utålmodig. Forespeilet levering var 23 juli. Gamlebilen synger på siste verset, jeg vil ha ny bil. Helst i går. Noen med erfaring for hvor lang tid det tar?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:48   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Levering av bil fra kai

Vi hentet bil i Drammen i fjor høst. Fikk melding om at bilen var ankommet og den var klar for henting dagen etter.

Regner med at forhandleren din har flere biler og at han vil frakte de samlet, eller skal du hente den på kaia?
De har nok faste avtaler om levering/henting.

Tectylbehandling tar bare noen timer så det burde ikke være grunn til langvarig forsinkelser.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 12:49   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Levering av bil fra kai

Det tar gjerne noen dager. De skal klargjøre og vaske og sånt når den ankommer forhandler.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 13:02   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levering av bil fra kai

Jeg skal hente bilen hos forhandler. De skal montere litt ekstrautstyr på verkstedet der før jeg får den.

Jeg får mase litt, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 15:45   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levering av bil fra kai

Jeg tror vår bil var klar for henting to dager etter ankomst Drammen, hvis jeg ikke husker helt feil.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:57   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levering av bil fra kai

Takk for svar. Bilen er ankommet forhandler, og kan hentes til uka. Jeg får ikke hente den på en lørdag, noe som er smått irriterende, da jeg er alene hele uka og bilforhandlers åpningstider ikke akkurat er forenelig med full jobb og barn som skal hentes på SFO. Syns det var litt dårlig service.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no