Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp til klær 17. mai og skoleavslutning

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-18, 22:03   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hjelp til klær 17. mai og skoleavslutning

Det er snart 17 mai og jeg skal i tillegg på en skoleavslutning, det vil si at jeg trenger klær. Jeg ønsker meg bukse, men er det innenfor?

Noen forslag? Både til bukse, jakke og sko?

Jeg er helt lost.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 23:22   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til klær 17 mai og skoleavslutning

Selvfølgelig er bukse innafor! NoaNoa har en kul en om dagen med giger sløyfe i livet. Finnes i flere farger:


Ellers, er det en stil du liker? Farger? Hva slags vær er det på 17. mai der du bor? Skal du gå mye?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 09:29   #3
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til klær 17 mai og skoleavslutning

Det var en flott bukse! Hva har man til noe slikt? Sko, topp, jakke? Dette kan jeg ikke.

Her er det surt og kaldt på søttende, gjerne også regn. Skal gå endel ja.

Stil har jeg ikke.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 10:01   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til klær 17 mai og skoleavslutning

Det er jo veldig mange stilige hele buksedrakter/jumpsuits i butikkene om dagen, det synes jeg er veldig fint og pyntet, for den som kler sånt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 10:12   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til klær 17 mai og skoleavslutning

Denne blusen ser ut til å passe til buksa, litt vanskelig å se på skjerm.





Jeg har innsett at det hjelper å spørre i butikken. Før synes jeg det var pyton, men så innser jeg at de kan jo litt om hva som passer sammen og hva som kan være fint på meg. De treffer ikke alltid, men nå tør jeg si at jeg ikke vil kjøpe noe.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 13:11   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til klær 17 mai og skoleavslutning

Jeg gjorde som dere sa, fikk en butikkansatt til å hjelpe meg. Nå har jeg blå bukse, topp og råsa blazer. Og jeg er blakk.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-18, 20:03   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til klær 17. mai og skoleavslutning

Blakk og fornøyd håper jeg. Gratulerer med antrekk!

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no