Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 10:36   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Jeg har kjøpt en brukt vogn som forhjulet er ødelagt på. Enten har det vært slik, eller så har posten klart å ødelegge det. Jeg håper på posten.

Nå henta jeg pakka på tirsdag, oppdaga feilen, snakka med sender, quinny, osv men først i dag tok tok jeg kontakt med posten via mail. Jeg har selvfølgelig alle deler, esker, lapper ol.l. enda. Har jo forsøkt å kikke på posten.no men finner ikke ut hvordan jeg skal forholde meg til dette. Hvordan er reglene for klage osv. Og er det overhodet sjans å få medhold?

__________________
98, 01, 08, (♥)

Sist redigert av Huldra : 15-01-09 kl 10:40. Årsak: legge til noe i overskriften
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 12:10   #2
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Henvend deg til postkontoret ditt der du henta pakken, så printer de ut et klageskjema til deg. Som du da må fylle ut så nøyaktig som mulig, og så sender de det inn. Gangen derfra vet jeg ikke noe om da.. Men Norgespakker er forsikra opptil 5000 kr.

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 18:08   #3
katj
Nybegynner
 
katj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
katj har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Veldig vanskelig å få erstatning. Klagde engang på en vanlig pakke, som var klemt inn. De sa at jeg skulle hatt enda en eske inne i den andre.

katj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 18:50   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Ja, har vært med vogna på posten i dag. Mannen tok den jo selvfølgelig inn, men sa også at jeg neppe kom til å få medhold pga dårlig innpakning.

Dessuten sa han at det var lang saksbehandlingtid. Arg. Er så irritert på hele opplegget. Jeg som trenger vogna nå. Jeg er jo helt skeiv i ryggen av å bære bilstolen.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 20:04   #5
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Med det samme vi har en Posten-tråd her, noen som vet hva en kan gjøre når en har sendt en pakke, og vedkommende ikke har fått hentelappen, så pakken blir sendt i retur?

Og det ser også ut til at jeg må betale porto for å hente den ut også?

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 21:02   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Posten Norge AS - Det burde vært Posten Norge IIF - idioter i forkledning)

  Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 21:21   #7
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Med det samme vi har en Posten-tråd her, noen som vet hva en kan gjøre når en har sendt en pakke, og vedkommende ikke har fått hentelappen, så pakken blir sendt i retur?

Og det ser også ut til at jeg må betale porto for å hente den ut også?

Posten sender ut ei duplikat melding ei veke etter den første pakkelappen. Det skal og gå ann å gå ned på postkontoret og sei at det annkomm ei pakke den og den dagen til *** Bevis kan vera lurt å ha med då.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 21:37   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Kan de ha mottatt hentelapp pr. e-post?

Jeg fikk aldri hentelapp på en forsending, men fant den på mailen min.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 22:51   #9
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Hvordan var den pakket da?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 08:09   #10
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Hvordan var den pakket da?

Norgespakke. Vanlig rød boks til kr 125,-. Men da skal jeg sende en klage hvertfall!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:12   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Ja, send klage, for jeg har ikke fått pakkelapp, og ikke noen purrelapp heller!
Da hadde jeg jo hentet den, for det var jo ikke noe å betale på det en gang!
Det har vært veldig mye tull med posten her, og julekortene kusinene mine sendte før jul har vi enda ikke fått bla.

  Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:46   #12
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ja, send klage, for jeg har ikke fått pakkelapp, og ikke noen purrelapp heller!
Da hadde jeg jo hentet den, for det var jo ikke noe å betale på det en gang!
Det har vært veldig mye tull med posten her, og julekortene kusinene mine sendte før jul har vi enda ikke fått bla.

Klagen er sendt!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 16:49   #13
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Med det samme vi har en Posten-tråd her, noen som vet hva en kan gjøre når en har sendt en pakke, og vedkommende ikke har fått hentelappen, så pakken blir sendt i retur?

Og det ser også ut til at jeg må betale porto for å hente den ut også?

Høres ut som en dårlig unnskyldning spør du meg. Hvis adressen er rett blir det jo sendt ut to meldinger, og det er jo litt rart om begge blir borte?

Helt sikker på at ikke en treg mottaker prøver å legge skylda på noen andre her?

  Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 18:44   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Høres ut som en dårlig unnskyldning spør du meg. Hvis adressen er rett blir det jo sendt ut to meldinger, og det er jo litt rart om begge blir borte?

Helt sikker på at ikke en treg mottaker prøver å legge skylda på noen andre her?


jeg fikk ingen hentelapp på en pakke før jul , den ble sendt i retur. ingen skjønte hvorfor ikke hentelappen kom. Så det kan faktisk skje.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 14:43   #15
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har fått ødelagt noe i en norgespakke? Hvordan klage?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

jeg fikk ingen hentelapp på en pakke før jul , den ble sendt i retur. ingen skjønte hvorfor ikke hentelappen kom. Så det kan faktisk skje.

Det er nok det som er tilfelle her også!!

Har sendt klage til posten og fått svar, men sendt klage igjen på det svaret, så får vi se.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no