Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Matbudsjett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-11, 08:49   #41
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi bruker omkring 12 000 kroner i måneden på mat og hygieneartikler o.s.v. Hvordan greier dere som er like mange som oss dere med mindre enn halvparten da?

Det gjør vi også. Jeg kjøper veldig mye frukt og grønt, mye friske bær. Andre ting som også koster litt er alt det gode jeg finner i barnehylla av smoothier (de to eldste vil på merkelig vis ikke ha den jeg lager selv), mellommåltider til minsten tilsatt jern, biola i drikkeform, Mana-juice koster også litt. Fiskefileter fra ferskevaredisken er noe jeg også kjøper mye av. Grovbrødet koster også en del, og i helgene når vi har nugatti, prim eller syltetøy, går det lett et brød for dagen!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 08:52   #42
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi har nettopp kjøpt oss nytt hus og fikk dermed nytt huslÅn. I den sammenheng fikk vi tildelt et forslag på budsjett fra banken. Vi er 2 voksne og 4 barn mellom 1,5 og 6 år. Og forslaget på matutgifter var på 9600 kr. Jeg tror ikke vi bruker så mye, men må være ærlig på at jeg virkelig ikke har oversikt. Nå fikk jeg lyst til å ta vare på kvitteringene en måned for å få bedre oversikt.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 08:54   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg er ikke helt sikker, men mener vi fire bruker noe i underkant av 8.000,-. Nå er vi usedvanlig dårlig på å utnytte rester.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 09:01   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Håhå, det er ingen problemer å komme opp i 12 000! Vi kjøper mye frukt og grønt, og har f.eks friske bær i hus stort sett alltid. Mye rent kjøtt og fersk fisk fordyrer jo også iom at farseprodukter er langt billigere. Velger stort sett alltid økologiske produkter der det finnes, det fordyrer endel. Vi er to voksne og to store barn.
Nå skal det sies at jeg handlet på Rema for første gang idag, og det var MYE billigere enn i de butikkene vi vanligvis handler i.

Handlet på Rema for første gang i 2011? Og visste ikke at det var billigere enn andre butikker? Hvor har du vært de siste ti årene, Safran?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 09:03   #45
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Matbudsjett

Jeg aner ikke hva vi bruker! Før var vi flinke til å lage ukesmenyer og handle stort en gang i uken, supplere med melk, brød og sånt som trengtes. Nå har ting sklidd ut helt... Det handles litt tilfeldig, fra dag til dag og middager pønskes ut kvelden før og alt handles på Spar eller Meny. Jadda... Så jeg tipper at vi ihvertfall har et ganske stort forbruk. VI er 2 voksne og 3 barn.

Men, det er håp! Ble inspirert av denne tråden, så nå skal prosjekt Hushold tas tak i. Ukesmenyer fra neste uke av, spare kvitteringer og få oversikt over forbruk. Og ikke minst handle stort i Sverige.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 09:11   #46
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi ligger på ca 2000 kroner i uken, altså ca 8 000 kr i måneden. To voksne og to barn. Godt hverdagskosthold og litt luksus i helgene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 09:12   #47
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi bruker mye på mat. Tror vi må ta vare på kvitteringer en stund og se hvor mye, og evt. hva vi kan spare på. Vi handler endel av Hubbiens lavkarbo (bacon, pålegg m.m.) i Sverige en gang pr mnd.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 10:30   #48
mariami
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5
mariami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi er to stykker og da bruker vi ca 1000kr i uka på mat og hygiene artikler.
Noen uker bruker vi mindre enn andre.
Det som jeg føler at er best er når jeg handler en gang i uka og har laget en slags meny over hva vi skal spise for en hel uke.
Det er jo deilig å slippe å fly i butikken hver dag også .

mariami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 10:39   #49
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Jeg handler på Kiwi, aldri på Rema. For utvalget og det ekstra handler jeg på Meny og Ica stormarked.

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 10-04-11 kl 10:46.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 10:45   #50
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi er en voksen og to barn. Jeg ukeshandler på Coop Obs! Hypermarked en gang i uka; da ligger vi på mellom 1000 og 1500 - vanligvis i øvre sjikt, særlig hvis jeg må handle andre husholdningsartikler enn mat (vaskemiddel, såpe, sjampo). I tillegg litt småhandling i uka (særlig melk og brød), samt lørdagsgodt. Kan se ut til at vi ligger på rundt 6000+ i måneden. Da har vi gjerne litt ekstra god middag lørdag, og jeg handler vel ikke i den billigste butikken. Mulig jeg hadde spart en del på å bruke Rema, men jeg klarer bare ikke å handle der. Det er noe med butikkene jeg bare ikke liker, uten at jeg klarer å sette fingeren på hva.

Vi har Coop Mega rett over veien, og før handlet jeg nesten alt der, gjerne fra dag til dag. Jeg merker godt at jeg bruker mindre på mat nå som jeg ukeshandler i en billigere butikk.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 10:53   #51
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi bruker mellom 8000 og 10 000 i mnd på mat og andre dagligvarer. Da er ikke restaurantbesøk og take away inkludert. vi er 2 voksne og 4 barn.

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Vi prøver også spise variert, men vi forsøker gjøre det slik at variert ikke nødvendigvis betyr at vi har fire ulike typer melkeprodukter og juice i kjøleskapet, fire forskjellige typer kjøttpålegg og fem typer frukt tilgjengelig til en hver tid, men at man roterer litt hva man har tilgjengelig. Vi hadde f.eks et større utvalg pålegg i kjøleskapet før, men slet med å huske og spise opp alt, og endte med å kaste ganske mye av det.

Vi har som regel flere typer kjøttpålegg og oster i kjøleskapet. Vi har også minst 3 typer melk og et par ulike slag juice. Frukt har vi som regel også ca 5 slag tilgjengelig av, men det forsvinner iløpet av et par dager etter innkjøp, nesten uansett mengder vi kjøper inn.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 11:30   #52
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Matbudsjett

Vil tippe at vi ligger på ca 10.000 i mnd, inkludert mannens tobakk/sigaretter.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 11:40   #53
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kortversjonen: vi handler 1 4-pakk kylligfilet, to karbonadedeig, to fiskemiddager (en "ren" og en som ungene elsker (fiskeboller o.l.), grøt, en kjøttmiddag (søndag), variert pålegg (ost, prim, skinke, kalkunskinke, majones), mye frukt og grønt, lite fløte og smør, ingen drikkevarer utenom melk og litt juice, lite yoghurt, nesten ikke godteri og snacks, baker brød selv.

Det er jo det samme som oss det på en uke sånn i innhold og omfang. Og det er sånn ca. 1400/uke. Bare at dere er 5 og vi to Men vi har middagsgjester 1-2 ganger per uke og en au pair som spiser litt her. Og spiser overhodet ikke "fyllmat" som brød, ris pasta, og har middagsrester til varmmat på skole/jobb dagen etter. Så det er vel der det går
Så kommer jo da diettmaten i tillegg. (alt.til mel, brød, godteri, melkeprod...)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 11:42   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Vil tippe at vi ligger på ca 10.000 i mnd, inkludert mannens tobakk/sigaretter.


Tobakk og sigaretter kan da ikke regnes med i matbudsjettet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 11:44   #55
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Jeg har faktisk ikke peiling på hva vi bruker på mat. Men vi ligger garantert på en høy sum. Tror ikke vi bruker over 10000, men sikkert opp mot. Vi handler for det meste på Kiwi og Obs.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 11:55   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Vi er småspiste på middag, alle sammen. Dessverre. Jeg skulle ønske alle hadde spist mer kjøtt og fisk. Men med 4 kyllingfileeter blir det faktisk rester. En salmalaks er akkurat passe. 400 gram karbonadedeig holder i massevis til ett måltid. Og så er det ikke kjøtt og fisk til alle måltider, men suppe, grøt eller pannekaker i blant også.


Det er også dessverre bare jeg som er glad i mer lyksigt pålegg, deilige oster, spennende juice og den slags. Og jeg prøver å begrense inntaket av det av helt andre grunner enn økonomi...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 11:58   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En salmalaks er akkurat passe. 400 gram karbonadedeig holder i massevis til ett måltid. Og så er det ikke kjøtt og fisk til alle måltider, men suppe, grøt eller pannekaker i blant også...

Salmalaksen fins jo i mange størrelser. Jeg pleier å lete etter en på i underkant av 600 gram når vi er to voksne og en niåring, det blir akkurat passe.

Vi har nesten aldri grøt og pannekaker, ser jo at vi kunne spart litt på det men ingen av oss har lyst på det hver uke. Jeg blir liksom bare sulten av det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 12:02   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Ungene her kunne leve på grøt og pannekaker, og selv elsker jeg suppe. Vi er rett kg slett ikke de store kjøtteterne.

Salmalaks finnes i flere størrelser, ja. Syns liksom den er sånn ca halvkiloen hver gang, jeg. Men det er ikke jeg som handler.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 12:05   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Da spiser dere lite hvis en halvkilo er nok til hele familien. Salmalaks er noe av det niåringen spiser størst mengde av; helt sikkert 200 gram.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 12:09   #60
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matbudsjett

Bortsett fra når vi er på besøk. Da spiser vi familien ut av huset ( )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no