Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-21, 12:41   #281
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Hjelp! Hvordan setter man på Lucky egg?
Teskje forklaring takk 😊

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 12:47   #282
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Gå inn på Items så ser du Lycky egg der om du har dette. Ellers går det å kjøpe i Shopen. Klick på lucky egg i items og det popper opp et egg som du klikker på.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 13:11   #283
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Svanen og Fabelsnabel, åpne gave straks etter 18? Jeg setter på lucky egg.

Den er grei.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 14:31   #284
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Gå inn på Items så ser du Lycky egg der om du har dette. Ellers går det å kjøpe i Shopen. Klick på lucky egg i items og det popper opp et egg som du klikker på.

Åh…ikke verre enn det nei..
Supert! Takk for forklaring 😊

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 16:22   #285
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Blir UV med noen herfra i dag. Har på egg kl 18.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 17:02   #286
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Svanen og Fabelsnabel, åpne gave straks etter 18? Jeg setter på lucky egg.

God plan 👍🏻

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 15:23   #287
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.456
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg blir veldig glad hvis dere inviterer meg med på Mewtwo-raid i dag! Jeg er stuck hjemme, og her er det for få både folk og gymmer, så får ikke urettet stort på egenhånd.

DobbelMs er nick. ��

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 15:29   #288
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg har bare en gym her på hytten, men skal invitere deg om det kommer noe Mewtwo i dag. Sender ev sms først.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 16:34   #289
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.456
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har bare en gym her på hytten, men skal invitere deg om det kommer noe Mewtwo i dag. Sender ev sms først.

Tusen takk!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 17:25   #290
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Vi har en ger kl 18.20. Gi beskjed om dere vil være med, med brukernavn. Sett fjerne på alarm, dor lett å glemme.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 23:50   #291
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.793
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg blir veldig glad hvis dere inviterer meg med på Mewtwo-raid i dag! Jeg er stuck hjemme, og her er det for få både folk og gymmer, så får ikke urettet stort på egenhånd.

DobbelMs er nick. ��

Så ikke denne, men jeg kan fort finne på å invitere dere med på raid. PS! På femstjernesraids har vi en regel om at vi hopper ut hvis vi er færre enn fem stk når det er igjen 20-30 sek. Vi pleier ofte å prøve flere ganger å få med minst fem stk, så i så fall inviterer vi oftest på nytt. Kjipt å miste et remote raid pass, så lurt å følge med på nedtellinga om det er Wimpsen som har invitert deg. ;j

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-21, 00:24   #292
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.456
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Takk, Noba! Så det er du som er Wimpsen, ja.
Pelen fikset Mewtwo til meg, men jeg blir gjerne med på andre raid.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-21, 13:46   #293
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Input, jeg har blitt lycky friend med mannen din så vi får se om det passer å treffes noen gang for trade.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-21, 14:17   #294
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.584
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Input, jeg har blitt lycky friend med mannen din så vi får se om det passer å treffes noen gang for trade.

Ikke verst. Han spiller mye mer enn meg, jeg har liksom falt av litt igjen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-21, 17:52   #295
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.417
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg blir ultravenn med Misasp (er her inne ja?), Himsides og Cissy7425. Ved neste gaveåpning, skal vi satse på egg på raidhour i morra?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-21, 21:53   #296
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.491
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg blir ultravenn med Misasp (er her inne ja?), Himsides og Cissy7425. Ved neste gaveåpning, skal vi satse på egg på raidhour i morra?

Jupp! Setter på noen minutter før 18.00 så åpner vi da?

Ellers - noen som har brukt "vanlige" rosa lure i det siste? Synes rett og slett ikke de virker?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-21, 22:40   #297
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jupp! Setter på noen minutter før 18.00 så åpner vi da?

Ellers - noen som har brukt "vanlige" rosa lure i det siste? Synes rett og slett ikke de virker?

Jeg satte på to i forrige uke på to stopp rett ved siden av hverandre, men var veldig lite som dukket opp.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-21, 23:27   #298
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.417
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jupp! Setter på noen minutter før 18.00 så åpner vi da?

Ellers - noen som har brukt "vanlige" rosa lure i det siste? Synes rett og slett ikke de virker?

Jepp, det kan vi gjøre.

Ang lure så syns jeg det virker som man må være ganske nærme stoppet for å få effekten, mye nærmere enn man må være for å spinne stoppet.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-21, 18:21   #299
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Noba... jeg klarte visst å fjerne deg som venn.... kan gjerne legge meg til igjen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-21, 21:28   #300
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.326
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Noba: Var redd vi "mistet" vennskap, men vi har like mye "hjerter" som vi hadde.

Telles ikke å vinne megaraid som "vinne level 3 eller høyere raid"? Hadde det som en oppgave, og fikk ikke den registrert da jeg var med på megaraid i kveld.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no