Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 22:13   #221
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Takk, det må jeg teste!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:32   #222
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hm. Har ikke fått det til enda. Må sjekke litt.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:07   #223
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Spørsmål 7:

Går det an å synkronisere FB-bilder med telefonbok-bilder? Jeg hadde håpet at når jeg kobler en kontakt i telefonboken mot FB-kontakt at jeg fikk mulighet til å synkronisere bilder også, men neeeeei da. Noen som vet om det går an?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:15   #224
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hold fingeren på FB-kontakt. Lenge. Så finner du ut om de kan synkroniseres.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:30   #225
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Pfft, det er et annet standardsvar også og det går som følger: "Lastet det ned fra Market!"

Jeg har lastet ned SyncMyPix fra Market. Jeg har ikke fått det til å virke ennå, men jeg har ikke gitt opp.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 16:33   #226
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg er helt sikker på at jeg har ihvertfall en kontakt som er villig til å synkronisere seg med meg hvis jeg holder fingeren på han.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 16:39   #227
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har fått en sånn sak i hus nå, og får aktivert abonnementet om 11 dager. (Hvordan jeg skal klare å overleve er en annen sak.) Men jeg er lettere forvirret nå. Alle telefoner jeg har hatt før har hatt store bruksanvisninger, her må man bare sjekke på nett? Er det noe jeg kan gjøre nå uten SIM-kort, eller trenger jeg det for å få kommet inn på telefonen?

Kanskje lese hele tråden nå?

  Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 16:48   #228
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har også bestilt en. Jeg har nemlig hørt at det er moderne.

Jeg lurer på om jeg må ha noe å ha den i - skjermbeskytter eller futteral eller hva det nå heter for telefoner?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 16:56   #229
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg tror jeg skal strikke en veske eller no' til den jeg.

  Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 19:55   #230
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har den i lomma jeg. Ubeskyttet. Skikkelig gæren jeg.

Vi får se når jeg finner ut at skjermen er slitt nok til at jeg gidder belegg.

  Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 20:41   #231
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har fått en sånn sak i hus nå, og får aktivert abonnementet om 11 dager. (Hvordan jeg skal klare å overleve er en annen sak.) Men jeg er lettere forvirret nå. Alle telefoner jeg har hatt før har hatt store bruksanvisninger, her må man bare sjekke på nett? Er det noe jeg kan gjøre nå uten SIM-kort, eller trenger jeg det for å få kommet inn på telefonen?

Kanskje lese hele tråden nå?

Det er med en liten bruksanvisning? Syntes den var grei jeg.
Ellers så står det mye nyttig på Sony Ericsson sine supportsider:
http://www.sonyericsson.com/cws/supp...10?cc=no&lc=no

Kanskje du får kjørt en demo uten simkort? Sett den på lading og prøv!
11 dager var lenge da... men grattis med ny telefon .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 21:21   #232
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har den i lomma jeg. Ubeskyttet. Skikkelig gæren jeg.

Vi får se når jeg finner ut at skjermen er slitt nok til at jeg gidder belegg.

Så gæærn er ikke jeg. Jeg har lest hele tråden, og finner ikke svar på hva jeg skal beskytte den med.

Veronal?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 08:31   #233
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Det ligger en sånn plastfoliedings i pakka - den kan du sette på utenpå skjermen så riper den ikke så lett.

Du kan nok beskytte den med Veronal også, men det blir kanskje litt upraktisk?

  Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 08:52   #234
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har den skjermbeskytteren som fulgte med på skjermen.
Jeg var på Clas Ohlsson og kjøpte ett futteral til å ha den i. Den har til og med en liten glidelåslomme til penger og evt kort. Al på en plass.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:43   #235
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har den skjermbeskytteren som fulgte med på skjermen.
Jeg var på Clas Ohlsson og kjøpte ett futteral til å ha den i. Den har til og med en liten glidelåslomme til penger og evt kort. Al på en plass.

Det var lurt da tror jeg skal gjøre det samme.

Jeg lurer forresten på noe annet. Jeg har enda ikke fått over kontaktene mine fra den gamle telefonen, og det står når jeg åpner telefonboka:
Mitt nummer: SIM-kortet er ikke tilgjengelig...

WTF liksom? Jeg får jo ringt og sendt meldinger da!! Skjønner ikkeno.
Begynner å lure på om denne telefonen er hakket for avansert for MOI.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 13:49   #236
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du kan nok beskytte den med Veronal også, men det blir kanskje litt upraktisk?


Det kan jo bli riktig så hyggelig.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 13:58   #237
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Det var lurt da tror jeg skal gjøre det samme.

Jeg lurer forresten på noe annet. Jeg har enda ikke fått over kontaktene mine fra den gamle telefonen, og det står når jeg åpner telefonboka:
Mitt nummer: SIM-kortet er ikke tilgjengelig...

WTF liksom? Jeg får jo ringt og sendt meldinger da!! Skjønner ikkeno.
Begynner å lure på om denne telefonen er hakket for avansert for MOI.


Litt tidligere i tråden står det hvordan du får de over.
At SIM ikke er iljengelig står det på min også.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:06   #238
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har også bestilt en. Jeg har nemlig hørt at det er moderne.

Jeg lurer på om jeg må ha noe å ha den i - skjermbeskytter eller futteral eller hva det nå heter for telefoner?

Jeg kjøpte et futteral som egentlig hører til iPhone.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:26   #239
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg bestilte silikondeksel, og beskyttelsesdeksel til min på ebay. Betalte 53 kr med frakt, for 6 beskyttelsesdeksel (tilsvarende det som fulgte med) og et silikondeksel (til å dekke baksiden).

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 17:45   #240
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Bare ett spm.
Hvis man laster ned for eksempel en bakgrunn fra applikasjoner, hvorfor kommer det ikke opp noen snarvei og hvorfor får man ikke tatt bakgrunnen i bruk?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no