Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

iPad for dummies

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-11, 08:54   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

iPad for dummies

Jeg har fått iPad!

Men aner ikke hvordan jeg skal gå løs på den, jeg har skjønt at det ikke er med slegge og spett, men bortsett fra det er jeg grønn!

Vi har fått synkronisert den med mannen sin iTuneskonto (og takk og pris for det, jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle klart meg uten spillelistene merket "trucking", "saltvakt" og diverse relatert til lastebilkjøring)

Den er en iPad2 med Wi-Fi og 3G. Jeg får ikke koblet den til noe nettverk? Den finner ikke nettverket vi bruker. Jeg skal gå på innstillinger - Wi-Fi, ikke sant? Og søke etter det der?

Vi har ikke simkort til den enda, men jeg skulle vel kunne bruke den alikevel?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 12:22   #2
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: iPad for dummies

Du må få den til å synke med nettverket . På instillinger , deretter velger du nettverk og skrur på wi-fi og velge nettverk .
Har du koblet den opp mot itunes er du kommet langt .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 12:26   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPad for dummies

Jeg har heller ikke simkort i min og bruker den på vårt lokale nettverk, men det er mannen som er IT direktøren i hjemmet, så jeg aner ikke hvordan det gjøres.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no