Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

CV-mal

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-11, 21:22   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

CV-mal

Er det noen her som har en grei CV-mal å dele...? En som ikke er for avansert...

Får litt krampe i hjertet av at jeg snart må søke jobb.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:35   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CV-mal.

Det er egentlig bare å google CV altså, så får du opp mange fine.
Er det noe spesielt du lurer på eller? (kan godt sende deg min cv på mail, men gidder ikke å legge ut den her)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:45   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: CV-mal.

Jeg starter med basisfakta på toppen - navn, mail osv. Før hadde jeg bilde ved siden av, men kutta ut det. Bilde er ikke noe salgstriks for min del lenger

Så relevant jobberfaring med den nyeste øverst. Skriver noen få stikkord om viktige oppgaver og prosjekter pr jobb. Alle sommerjobbene har jeg summert opp stikkordsvis på en linje.

Deretter relevant utdanning rangert med nyest først

Enten til slutt eller under basisinfoen har jeg noen "nøkkelord" som jeg føler beskriver meg. "Målrettet, selvstendig" osv.


Hvis du googler, så får du sikket opp noen fine maler. Aftenposten har jo egne karrieresider, feks.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 21:46   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: CV-mal.

har googlet i en time... finner ikke noen fine. hehe..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 22:00   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: CV-mal.

Nei, fant ikke noe fort og gæli, jeg heller, annet enn denne: http://static.vg.no/uploaded/documen.../9/18/cv_0.pdf

Jeg fant en cv jeg har brukt før, du kan godt få den om du vil. Har visst ikke noen nyere på denne pc'en. *må rydde i digitalt rot snart*

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 22:20   #6
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: CV-mal

Det ligger noen eksempler hos NAV.

__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 23:19   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: CV-mal.

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Nei, fant ikke noe fort og gæli, jeg heller, annet enn denne: http://static.vg.no/uploaded/documen.../9/18/cv_0.pdf

Jeg fant en cv jeg har brukt før, du kan godt få den om du vil. Har visst ikke noen nyere på denne pc'en. *må rydde i digitalt rot snart*

den var jo okei da.. kan prøve den litt.

har liksom ikke så mye å skrive føler jeg..

"sullet bort mange år før jeg begynte på utdanning i 2009, men nå er jeg altså meget arbeidssom og pliktoppfyllende......."

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 08:10   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: CV-mal.

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

den var jo okei da.. kan prøve den litt.

har liksom ikke så mye å skrive føler jeg..

"sullet bort mange år før jeg begynte på utdanning i 2009, men nå er jeg altså meget arbeidssom og pliktoppfyllende......."

De på NAVsiden så veldig fornuftige ut, da! Der finner du sikkert noe som passer deg også!

Nå vet jeg ikke hva du har sullet med, med å ta vare på barn og hjem er da absolutt en egenskap å framheve!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no