Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Friendsstøvlene til Coop

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 00:51   #41
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Det er virkelig synd at Elefanten ikke produseres lengre, det var helt genialt gode vintersko.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg bare Viking Goretex.
Så det blir nok de i år og.
Selv om de er dyre.

Hvilken butikk her i distriktet fører disse?

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:14   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De heter tuckermann og ser slik ut

De var lave og dermed ikke bra i snø.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:19   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

De var lave og dermed ikke bra i snø.

Nei, og de er uforede også. Tanken for meg er at de fungerer godt som overgangssko.

Her er det superfit som gjelder til vinteren

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:22   #44
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, og de er uforede også. Tanken for meg er at de fungerer godt som overgangssko.

Her er det superfit som gjelder til vinteren

Ja, høst og vår passer de nok bra. Eller "ut og inn av bilen, vi skal handle lørdag".

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:23   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, høst og vår passer de nok bra. Eller "ut og inn av bilen, vi skal handle lørdag".

Jupp

Jeg lurer også på om de er stive, men for prisen er de verd et forsøk tenker jeg.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:36   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Dette var en veldig nyttig tråd. Jeg hadde lurt på å prøve disse Friendsskoene i år, men nå tror jeg det går ut med høye kneløft.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:45   #47
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Jeg skal kanskje skrive mer hva min erfaring var, Herremannen var ikke kald eller våt om føttene. Jeg syntes dog de var litt lave og litt tunge. Vi hadde som ekstrastøvler og jeg har kjøpt nye i år. Nå har vi flere andre par, to par han nok kan ha fra sist år + et par nye som venter. Så Friends er bare et supliment, men helt greie til det. Det er min erfaring.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:40   #48
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Har en nabo som sverger til disse støvlene, men tror jeg dropper å prøve de nå.
Har derimot veldig god erfaring med Root-teens for litt større barn og skofuTex.
Dere som klager over at ungene er kalde på bena: bruker dere ull sokker i støvlene? Prøv blandingssokk i stedenfor.
Ull trekker til seg fuktighet, men slipper den ikke videre ( ikke pustende).
I blandignssokken er det polyester som puster og ull som varmer.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 00:07   #49
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Etter å ha lest over her så har jeg levert tilbake skoene jeg.
Blir enten Ecco, Geox eller Kamik på oss i år.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 11:29   #50
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Jentungen brukte coop sine Friendssko. Barnehagen anbefalte dem også. De er rimelige og jentungen var ikke kald på føttene. Men det er viktig å ha riktig størrelse. Jeg tror at hvis skoene er for trange, så blir de ikke varme nok. Snuppa hadde av og til ullsokker oppi, og da ble hun kokvarm.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 11:31   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Superfornøyd med Kamik-skoene, det blir nok det i år også.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 12:08   #52
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Superfornøyd med Kamik-skoene, det blir nok det i år også.

Finnes det bare en type Kamik-sko, eller er det mange modeller?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 12:26   #53
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Jeg har kjøpt disse skoa til begge ungene jeg da, før jeg leste denne tråden her... Har ikke vært så fornøyd med de Ecco-skoa vi har hatt, tenkte derfor å prøve en billigere variant.. Forhåpentligvis så duger de som ekstrasko iværtfall.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 12:58   #54
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Jeg har ikke kjøpt Friends støvlene, men kjenner andre som har gjort det. De får ikke akkurat gode anbefalinger. Barna er visst både våte og kalde på føttene!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 11:44   #55
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Jeg har aldri kjøpt friends-skoene for synes de er så tunge og stive. Kjøpte et par superfit vintersko på halv pris, de er i gore-tex og er kjempemyk og lett. I tillegg har jeg et par kamiksko til skikkelig slapsevær.
I fjor hadde jeg skofus vintersko (skoringen sine) og var fornøyd med de, holdt ihvertfall varmen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 13:44   #56
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Etter hva jeg fikk vite av en som driver med import av Friendsskoa, er det to ulike modeller (som ser like ut...) Den ene modellen var med i test, og fikk strålende kritikk. Det ble tomt for denne modellen etter 2 uker i salg eller noe. Da importerte de en ny modell, som var stivere og dårligere på vanntetthet og varme. Derfor er folk enten fornøyde eller veldig misfornøyde.

Jeg skjønner for øvrig ikke at "alle" vil ha ecco? Ingen av mine 4 barn passer vinterskoa. De er utrolig smale. Eldstedattera mi er lita, tynn og med smal fot, men likevel passer ikke ecco. Hvis de skal passe i bredden, må hun ha mange cm klaring foran (dvs altfor stor sko).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 13:53   #57
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Tuva hadde disse skoene i fjorvinter, og vi var veldig fornøyd med dem.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 14:50   #58
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friendsstøvlene til Coop

Vi hadde friends skoene som ekstrasko i fjor. Ble fort vått igjennom. Helt greie som ekstrasko.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no