Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-21, 09:12   #61
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.508
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg og vil se insta.

Jeg har akkurat lært meg å strikke på nytt, og det er så mange fine gensere! Jeg bruker ca 100 år på en da, så ingen fare for å overdrive her. Men har lurt på det samme med votter.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 09:15   #62
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Hey, med denne voksende mengden med fine mennesker som følger meg så kan jeg vel snart kalle meg influenser. Kan jeg forsøke meg på å få noe garn sponset da tro?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 09:30   #63
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.019
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg vil også se insta.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 10:37   #64
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg har ikke tall på antall strikka gensere i skapet. Bruker omtrent kun strikka gensere i vinterperioden, og strikka gensere byttes jo også ut. Har en del som ikke brukes lengre. Blir litt som med vanlige gensere, byttes ut med jevne og ujevne mellomrom.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 10:58   #65
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Når du ikke kommer inn i huset så tenker jeg at det er nok.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 11:22   #66
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.149
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg vil også følge deg, Frøy! Har litt strikking på instagram jeg og.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 12:02   #67
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Når du ikke kommer inn i huset så tenker jeg at det er nok.

Da er det bare å fortsette. Phuuu.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 20:28   #68
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg følger deg gjerne på insta Frøy, trenger helt klart inspirasjon til ting å strikke.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 11:20   #69
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Null strikke-restriksjoner herfra! Det blir aldri for mange gensere Jeg liker godt den nye vest-trenden. Plaggene blir ikke så varme og jeg slipper å strikke de kjedelige ermene.

Vil gjerne følge strikkeinspirasjonen din på Insta hvis det er greit for deg!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 21:12   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.611
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hey, med denne voksende mengden med fine mennesker som følger meg så kan jeg vel snart kalle meg influenser. Kan jeg forsøke meg på å få noe garn sponset da tro?

Ikke minst blir det viktig at du holder produksjonen oppe, så ikke fansen blir lei.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 21:40   #71
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ikke minst blir det viktig at du holder produksjonen oppe, så ikke fansen blir lei.

Godt poeng Input.
"Du ser der kjære, jeg MÅ kjøpe garn for å holde Insta happy"

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 21:42   #72
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.611
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg tror mannen min er lykkelig uvitende om hva garn koster. Hvis ikke så later han i hvert fall som.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 21:45   #73
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tror mannen min er lykkelig uvitende om hva garn koster. Hvis ikke så later han i hvert fall som.

Jeg legger meg ikke oppi mannens 166 fastnøkler og annet verktøy i garasjen og han holder kjeft om garn og strikkepinner.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 23:20   #74
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.223
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg lar meg også gjerne inspirere på insta!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 06:44   #75
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.758
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Instagram er hovedkilden når det gjelder inspirasjon. Så utrolig mye stilig der! Nå har jeg sjekket opp mine egne strikkegensere, og kom til at jeg har 12 stykker. Det er vanvittig mye av én type klesplagg, jeg har til sammenligning 3 bukser, 4 ullsinglets, 1 dunjakke og en 1 parka til vinterbruk. Trenings-, frilufts- og sommerplagg ikke medregnet. Jeg gir dessuten bort mesteparten av det jeg strikker, så produksjonen er ikke så rent liten. Tipper jeg strikket 10-12 gensere og cardigans i 2020, der i blant 4 Ingen Dikkedarer cardigan og 3 Zipper Sweater. Antall barneplagg har ikke tall på, langt mindre votter, luer og sokker.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 10:55   #76
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg vil også gjerne følge deg på insta.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 11:09   #77
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg tror ikke den grensen finnes, Frøy!

Jeg skulle ønske jeg ikke var så varm, for det er så mange gensere, jakker og kofter jeg veldig gjerne skulle hatt. Jeg har ei kofte og en cardigan som jeg har strikka til meg sjøl, de er så godt som aldri i bruk fordi jeg er så varm.
Men jeg koser meg med å strikke gaver og litt på bestilling, da

Vil gjerne følge deg på instagram!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tror mannen min er lykkelig uvitende om hva garn koster. Hvis ikke så later han i hvert fall som.

Tror min mann også later som at han ikke vet. Så. later jeg som at jeg ikke vet hva båt+utstyr og radioamatørutstyr koster

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 18:22   #78
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Dere har iallfall vekket Instagramen min til live og jeg vurdere å strikke sokker etter vottene. Hva skal det bli av meg?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:27   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg følger nå intenst spent med for å se hvordan det går med den vanskelige andrevotten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 08:44   #80
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Mannen min er fullstendig klar over hvor mye penger jeg bruker på garn, og er enig i at det uansett er mindre enn han bruker på golfutstyr og at jeg produserer noe som både er fint og nyttig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no