Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

10-årsjubileum og prikkebonansa

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-16, 21:41   #321
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

I dag også? Skal prøve å dele ut noen :gladbanan:
Eller var det ?

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 21:43   #322
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Jeg prikker!

Dette går sakte. Jeg har blitt selektiv!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 21:46   #323
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Haha, jeg har gitt :gladbanan: og ikke
Prøver igjen

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 22:35   #324
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

:happybanan: :dansebanan:

Telefonen min nekter å gå inn i kommentar feltet når jeg skal prikke

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 22:39   #325
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

:happybanan: :dansebanan:

Telefonen min nekter å gå inn i kommentar feltet når jeg skal prikke

Aha!

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:11   #326
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.524
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

:happybanan:

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 23:16   #327
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Og jeg lurte på hva i alle dager jeg hadde gjort siden det plutselig dukket opp fine nystrøkne grønne prikker hos meg?! Nå forstår jeg! *tarmegselvinakkenoglevererprikkerrundt*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 03:12   #328
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Nå har jeg prikket så mye at teen min har blitt kald I'll be back når jeg har koset meg med halvliteren... Te asså

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:10   #329
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Artig å se kontrollpanelet mitt for tiden, men dessverre får jeg ikke lov til å dele ut noen nye prikker før i ettermiddag/kveld.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:40   #330
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Ja, jeg er med, og jeg har delt ut mellom 10-20 prikker. Kanskje ikke så mye i denne sammenheng, men veldig mye til meg å være. Lover å prikke mer etter at sola har gått ned.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:41   #331
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Artig å se kontrollpanelet mitt for tiden, men dessverre får jeg ikke lov til å dele ut noen nye prikker før i ettermiddag/kveld.

... men jeg klarer å konsentrere meg om studiene bedre når jeg ikke kan prikke

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 15:23   #332
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Løk ja! Må kjøpe løk til uka. Det er jo så koselig når de kommer om våren.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 15:34   #333
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Løk ja! Må kjøpe løk til uka. Det er jo så koselig når de kommer om våren.

Det er veldig koselig, både med blomster og små avsporinger. Eller gikk jeg glipp av noe lengre opp i tråden?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 15:42   #334
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Jeg lurte også på hvor løkene kom inn i bildet.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 16:16   #335
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Nå kan jeg prikke igjen.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 19:58   #336
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Nå kan jeg prikke igjen.

Og nå ble det slutt igjen på prikkene.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:53   #337
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Og nå ble det slutt igjen på prikkene.

Jeg har fortsatt mange igjen, jeg var på dugnad både i går og i dag. Og seinere i bursdagsselskap.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:59   #338
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har fortsatt mange igjen, jeg var på dugnad både i går og i dag. Og seinere i bursdagsselskap.

Fordele prikketid er kanskje ikke så dumt.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:21   #339
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Fordele prikketid er kanskje ikke så dumt.

Nasse sier jeg er smart. Hurra!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:31   #340
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nasse sier jeg er smart. Hurra!

Jeg skulle til å gi deg en prikk, men det fikk jeg ikke lov til gitt. Det får bli en symbolsk en i stedet.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no