Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Amerikanere i Norge - hva vise fram

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 22:36   #21
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Amerikanere i Norge - hva vise fram

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Brikdalsbreen kjenner jeg ikke til, kan man gjøre noe der, eller holder det å titte på den?

Nydelig gåtur opp - men også muligheter for skyss størsteparten av veien. Mange år siden jeg gikk turen, var veldig fin. Passer for nær sagt alle. Tenkte ikke på så mye å gjøre, men ett google-søk ga meg denne siden, og der står det litt informasjon om hva som finnes i nærheten.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 15:09   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Amerikanere i Norge - hva vise fram

Hvor langs kysten kommer dere kjørende når dere skal til Ålesund? Får dere med dere Lærdalstunnelen kanskje (den med blått lys)? Flåmsbanen, Gudvangen, videre over Vikafjell så får dere se litt blå snø tidvis spredt utover fjellet. Kjører dere innover Sognefjorden ligger jo Bremuseet like ved Jostedalsbreen et stykke utenfor Sogndal (her er jo også Lerumsfabrikken). Om dere skal kjøre tilbake til østlandet igjen kan dere jo vurdere over Sognefjellet så får dere med dere disse tingene. Rafting i Sognefjorden er jo også en mulighet. Og så har du jo Ornes gamle stavkyrkje et lite stykke utenfor Sogndal som kan tas på veien (ligger en 10 min + 1+ min liten ferjetur + retur avstikker fra Sognefjellsveien). Om dere er i området kan en tur innom De Heibergske Samlinger være verdt en titt.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no