Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Velvære hjelp

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-08, 11:31   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Velvære hjelp

Har så lyst til å få skikk på huden min, og å sjå nokon lunde ok ut. Etter å ha vert heime med ungane i ein del år no, skal eg snart ut blant folk igjen. Enten via skule eller jobb. Og då vil eg ikkje sjå ut som ei sliten småbarnsmamma

Så eg har igrunn lyst til å få tips om skrubber, svamper, lotioner, sminke, kremer, shampoo. Kort og godt alt.

Me har ikkje badekar, men ein dusj som har vanlig dusj, regnskog dusj ( bruker berre denne eg ) og masasje dyser ( bruker eg aldri )

Huden min er tørr og bærer vel preg av at eigaren, ikkje har tid til å stelle med den.

Har hatt nokre skrubbe kremer frå Body Shop, men den er no tom.

Har nok ikkje råd til å kjøpe alt som de ( forhåpentligvis ) annbefaler meg, men litt og litt kanskje. Og ettersom eg skjønner er det penger å spare på å bestille ting frå utlandet.

Drømmen hadde nok vert å tatt turen innom ein av dei 3 hudpleie klinikkane som me har i nærleiken,og fått råd og tips der, med desverre så har eg ikkje råd. Håper å spare opp nok penger til å få vokse leggane og slikt til sommaren ( eg får det rett og slett ikkje til sjølv, drømmer om ein epilator )

Nokon som vil hjelpe ei sliten mamma som har gått seg vill i jungelen av produkter ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no