Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-21, 11:46   #461
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Er det ikke det ene så er det det andre. Hele 8.trinn (dvs to av tre barn i heimen) sendt hjem, ikke på grunn av koronautbrudd, men på grunn av et utbrudd av en helt annen art, det vil si en elev som tømte pulverapparatet ut over store deler av arealet. Skole skal de i alle fall ikke ha.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 28-01-21, 17:10   #462
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er det ikke det ene så er det det andre. Hele 8.trinn (dvs to av tre barn i heimen) sendt hjem, ikke på grunn av koronautbrudd, men på grunn av et utbrudd av en helt annen art, det vil si en elev som tømte pulverapparatet ut over store deler av arealet. Skole skal de i alle fall ikke ha.

Så utrolig irriterende!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-01-21, 17:32   #463
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Irriterende, men samtidig uendelig trist at ingen greier å hjelpe dette barnet (ikke første gang noe sånt skjer).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 29-01-21, 13:13   #464
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ryggen min har tatt kvelden. Muskulært for det meste. Men det er vondt og kiropraktor har ikke ledig før på mandag. Nakken må nemlig knekkes og da får han ta ryggen også.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 29-01-21, 14:08   #465
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Leder i 20- åra som er i sin aller første jobb- som JEG må lære opp i elementær fagting.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-01-21, 13:45   #466
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Avslag på henvisning til ortopedisk pga. hofteleddsdysplasi. Lite råd å få fra fastlegen, og fysioterapeuter kan bare bidra med forslag til øvelser som kanskje hjelper. Må vel bare vente til smertene blir for sterke slik at jeg kan få proteser.

Må jo bare gjøre det jeg kan, altså trene og unngå sånt som erfaringsmessig gjør det verre, men akkurat i dag er jeg litt lei meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 14:28   #467
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

I fjor brukte jeg disse , som ser ut til å være både på Bryne, Sandnes og i Stavanger


De er ikke så pene og er litt mer pes, men funker nesten bedre fordi de er større.

(Løper ut før jeg løser flere problemer i gruffetråden )

Takk for tipset!
Jeg kan gruffe over at de var noe herk å henge opp, klistret seg fast i planter, vinduet, hyllen plantene står i, og meg. Og jeg ødela en når jeg skulle dra den ut.
Men det virker!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 20:28   #468
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg vet ikke helt om det er gruff eller bare lei-seg-materiale, men 13-åringen. Hun har i dag vært så brølesint at jeg blir helt målløs. Jeg er sliten i utgangspunktet, å bli skjelt ut i timevis hjelper ikke.

Jeg mestrer bare ingen verdens ting akkurat nå.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 20:45   #469
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

på Blondie.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-02-21, 22:11   #470
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vet ikke helt om det er gruff eller bare lei-seg-materiale, men 13-åringen. Hun har i dag vært så brølesint at jeg blir helt målløs. Jeg er sliten i utgangspunktet, å bli skjelt ut i timevis hjelper ikke.

Jeg mestrer bare ingen verdens ting akkurat nå.

Jeg har gått med gråten i halsen de siste timene pga min åtteåring som skjelte meg ut, gråt og styra. Vi er visst verdens verste foreldre vi. Jeg skjønner at han har det vondt, og at noe plager ham, men vi får ikke hull på byllen. Blir så lei meg. Mest for han, men også for meg. Jeg synes det er tungt om dagen.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 00:23   #471
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Takk for tipset!
Jeg kan gruffe over at de var noe herk å henge opp, klistret seg fast i planter, vinduet, hyllen plantene står i, og meg. Og jeg ødela en når jeg skulle dra den ut.
Men det virker!

Jepp, derfor var jeg så glad da jeg fant de andre på en Biltema nær meg. Men de vanskelige funker bra altså!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 10:34   #472
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Akkurat nå er det så mye gruff at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Hjelper det å skrive noe her, mon tro?

Timar er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 10:36   #473
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Det kan hjelpe.


Og

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 10:36   #474
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vet ikke helt om det er gruff eller bare lei-seg-materiale, men 13-åringen. Hun har i dag vært så brølesint at jeg blir helt målløs. Jeg er sliten i utgangspunktet, å bli skjelt ut i timevis hjelper ikke.

Jeg mestrer bare ingen verdens ting akkurat nå.

Dette har jeg smertelig mye erfaring med. Men føler seg så uendelig maktesløs.

Så trøst fra meg selv om jeg ikke er veldig konstruktiv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 10:39   #475
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det kan hjelpe.


Og

Når ting er skikkelig dritt ellers, så er gjerne løsningen min å dra dyna over hodet og forlate verden noen timer. Men det funker jo ikke nå, for det er ALLTID FOLK I DETTE HUSET!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 11:03   #476
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mannen er på hjemmekontor. Jeg er på kontorkontor en mil unna. Hvem er det som må fikse når montøren av elbillader kommer? Hvem er det ungene ringer (selv om mann er hjemme)? Dakkars mannen måtte gå 5 min fra møte for å gi montøren boksen og flytte bilen ut av garasjen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 11:06   #477
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Når ting er skikkelig dritt ellers, så er gjerne løsningen min å dra dyna over hodet og forlate verden noen timer. Men det funker jo ikke nå, for det er ALLTID FOLK I DETTE HUSET!

Kan være godt å få det ut.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 13:52   #478
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Akkurat nå er det så mye gruff at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Hjelper det å skrive noe her, mon tro?

Samme her! Håper det hjalp for deg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 14:19   #479
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg klarer ikke formulere meg på cv min ( jeg vet ikke hvordan jeg skal få skrevet det ned) som må oppdateres siden jeg er headhuntet til mulig ny jobb.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-02-21, 14:25   #480
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg klarer ikke formulere meg på cv min ( jeg vet ikke hvordan jeg skal få skrevet det ned) som må oppdateres siden jeg er headhuntet til mulig ny jobb.

Dette må være det mest ekstreme tilfellet av "halvtomt glass" jeg har sett på lenge. Gratulerer!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no