Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Passer dette sammen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-08, 09:30   #21
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Lurer litt på denne nå jeg...

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 13:36   #22
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Litt spent på om du fikk du kjøpt det første antrekket. Hva slags merke var det?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:21   #23
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Jeg vant skjørtet!!
Satt med hjertet i halsen 23.45 i går kveld. Endte på £21, som egentlig ikke er sååååå dyrt?
Skjørtet er Monsoon(kan si det nå som jeg har vunnet ) Toppen har jeg ikke kjøp enda, for jeg er ikke helt sikker... Enten den blå, eller den crèmefargede rett over her. Men kanskje den med blonder blir litt for blndete til det skjørtet?

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:38   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Ta den blå. Jeg synes ikke du skal gå i hvite blonder, for det blir nesten som å gå i hvitt i bryllup. Det er barna som skal gå i hvitt denne dagen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 08:48   #25
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Det er kanskje riktig det ja...
Men jeg er fremdeles ikke sikker på om den blå toppen vil pase til dette skjørtet...

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:41   #26
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Gratulerer! Jeg har aldri handlet på ebay, men kan tenke meg gleden ved å gå seirende ut når det er noe du ønsker deg veldig.

Håper du finner rett topp til skjørtet. Kanskje det er lettere å finne noe som passer hvis du tar med deg skjørtet i butikker og prøver skjørtet med ulike topper.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:45   #27
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Communion er slik katolsk greie i ei kirke ikke sant? Da ville jeg valgt en mindre utringet topp : oppvokst med meget konservativ mor med katolsk bakgrunn:

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 10:59   #28
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Pippimamma: Ja, dette skjørtet falt jeg for i det øyeblikket jeg så det, så jeg "måtte" bare vinne. Koste hva det koste ville... Og det er faktisk litt morro å handle på ebay.
Sikkert ikke dumt å ta med skjørtet rundt før jeg bestemmer meg for en overdel ja. Tror jeg går for den løsningen.
gajamor: Farmor og farfar er ikke spesielt konservative, men det kan jo hende resten av kirken er det. Så skal notere meg det bak øret...

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 11:00   #29
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Jeg hadde en nokså lignende topp (bare i andre farger, og litt lengre ermer) i guttungens kommunion, jeg følte meg overhodet ikke utilpass eller upassende kledd.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 11:09   #30
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg hadde en nokså lignende topp (bare i andre farger, og litt lengre ermer) i guttungens kommunion, jeg følte meg overhodet ikke utilpass eller upassende kledd.

Som sagt, mamma er MEGET konservativ. Faktisk er hun beryktet blant prestene i området. Her skal ingenting endres, og ingenting fornyes. Men særlig troende er hun ikke

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 12:01   #31
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Skjørtet er dritlekkert, men det er pokker meg den særeste blåfargen jeg noen gang har vært borti. Har nå tatt det med meg i ørten butikker og finner ikke noe som passer. Har kjøpt en naturhvit topp med spaghettistropper(fant ut at det måtte være noe tight over), men mangler da en cardigan eller noe lignende som "må" være blått.
Noen som har forlag til hvor jeg kan se? Har vært på Vero Moda, Lindex, Cubus, Gina, Benetton og HM. Lommeboken min tillater ikke kjøp av særlig mye mer enn til deres priser dessverre.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 12:35   #32
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Jeg ville prøvd Noa Noa, de har mye forskjellig. Det er kanskje litt dyrere enn du ser for deg, men kanskje ikke mer enn at det går.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 12:49   #33
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Hvor er det da?

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 13:07   #34
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Bogstadveien. De har ikke så fæle priser. Til og med jeg tar meg råd til klær derfra av og til.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 13:12   #35
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Da sjekker jeg i morgen. Takk.
Kom forøvrig på Claire og Match borti gata her også, så tar turen bort dit etterpå.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 20:27   #36
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Og da fant jeg til slutt en enkel marineblå cardigan på Zara. De har jo åpnet på Karl Johan jo!!
Må prøve alt sammen, men tror det skal gå selv om fargene ikke er helt identiske.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 20:31   #37
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Vi må selvsagt få se bilder, med antrekket på.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 21:25   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Dette blir bra!
Jeg leste halve tråden før jeg skjønte at dette ikke var storemors antrekk. Jeg skulle til å svare at jeg kanskje syntes det var litt voksent .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:35   #39
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Opprinnelig lagt inn av Lenam

Vi må selvsagt få se bilder, med antrekket på.

Morsom du.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 10:38   #40
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Passer dette sammen?

Opprinnelig lagt inn av apan

Dette blir bra!
Jeg leste halve tråden før jeg skjønte at dette ikke var storemors antrekk. Jeg skulle til å svare at jeg kanskje syntes det var litt voksent .

Nei, hun skal få ha på sin hvite kommunionskjole. Som jeg forøvrig har lovet å legge ut bilde av i communiòns-tråden. *noterer bak øret*
Til senere på kvelden har vi kjøpt en nydelig kjole fra Wow, som også passer perfekt på 17.mai(siden hun nå ikke vil ha bunad allikevel)

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no