Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Møtte en fyr på bussen i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 23:27   #1
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Møtte en fyr på bussen i dag

Han hadde gått en tur på Carl Berner og hadde hørt mjauelyd fra en søppelkasse. Oppi kassen fant han en igjenknyttet svart søppelsekk med en nydelig liten hvit tigerflekket katt. Hva pokker er det folk klarer å få seg selv til å gjøre?!!?

Den virket ganske tynn, så hvem vet hvordan den har hatt det den siste tiden? Men den hadde nok ikke ligget så lenge i posen da, for den virket relativt ren, og hadde den vært der en stund så hadde den vel hatt urin/avføring på seg.

Halsbånd hadde den også, med sånn navnesak på, men den delen hvor lappen ligger var skrudd av. Så da er det kanskje en fortvilet eier som sitter der og lurer på hvor pus er blitt av. Han skulle ta med pus hjem, men si ifra til politiet om det, så da får vi håpe at pus kommer tilbake til eierne om de ønsker han.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 23:38   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Så ille! Hvordan kan noen få seg til å behandle dyr sånn?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 00:44   #3
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Godt at pusen ble reddet. Jeg kan ikke forstå hva som får folk til å gjøre slike syke ting.

  Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 00:56   #4
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Godt det finnes noen der ute med et godt hjerte. og ikke bare kalde ekle mennesker som driver med slikt dyreplageri. Stakkars pus!
Bra den ble funnet, får bare håpe at fremtiden ser like lys ut.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 01:09   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Det er trist at noen kan finne på noe sånn, for selv om pusen ble reddet er det ikke sikkert det går så bra. De kan lett ende med å bli veldig folkeskye.

Ved jobben til mannen min er det endel eierløse katter. Som gjerne får barn...
Mannen min kommer over en liten kattunge som var så tynn at det var vondt og se. Så han tok den med hjem, for han hadde ikke hjerte til noe annet.
Den var livredd mennesker og bodde på badet vårt. Den var jo alt annet en vandt til mennesker.
Det tok vel en ukes tid før den ble vant til meg og mannen min, men den rømte unna ungene.
Nå lever den forhåpentligvis lykkelig å landet på en bondegård.
Mannen min fikk elveblest over hele kroppen, og astmaen til minstemann slo ut når vi hadde den.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:03   #6
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Jeg blir så sinnsykt sinna når jeg hører om sånt. Man skulle gjort det samme med de som gjorde dette mot den lille forsvarsløse katten.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:43   #7
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Det er helt forferdelig at noen kan finne på og behandle levende vesen på denne måten. Dersom man vet at man ikke kan/ vil ta vare på dyret som man - med fullt overlegg - har skaffet seg, bør man selvfølgelig ta ansvar for å få den omplassert eller i verste fall avlivet på en human måte.

Her i byen tar dyrebeskyttelsen ansvar for å ta i mot og omplassere dyr. De har sprengt kapasiteten på hvor mange katter de kan ta i mot nå, og er desperate etter krisehjem/ midlertidige omplasseringer. Alle utgiftene til mat og stell blir dekket, og kattene skal holdes innendørs til de blir flyttet videre (pluss at man får gratis pelsterapi ;-) ). Dette er en ordning som jeg selv kunne tenkt meg å stille opp for, men med en allergisk mann, er det desverre umulig. Men jeg sender gjerne oppfordringen videre!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:23   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Det er så mange tankeløse mennesker ute og går.

Det de fleste desverre tenker er at det er bare en katt og de myldrer det av..

Desverre for alle kattene det går utover.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:31   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Jeg grøsser når jeg leser dette. Det er helt forferdelig. hva skalgs menneske kan gjøre noe slikt? Ingen skal behøve å sulte i hjel.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:34   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Så forferdelig. Det er jo ren ondskap å gjøre sånt.
Husker noe som skjedde da jeg var barn/tenåring. Noen tenåringsgutter hadde mishandlet en katt og drept den. Kappet av den hode og spilte fotball med hodet i en skolegård...da kommer den lille gutten som eide katten.
Det ble et rabalder uten like der guttens far troppet opp i fullt raseri hjemme hos mishandlerne, og politiet ble faktisk tilkalt. Jeg kan godt skjønne reaksjonen til denne faren. Skulle tro normale tenåringer hadde utviklet mer empati, men onskapsfullhet er noe som utvikles samtidig.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:40   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

lykkeliten02: Å, nei! Så fryktelig da, stakkars lille gutten.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:43   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

lykkeliten02: Å, nei! Så fryktelig da, stakkars lille gutten.

Grusomt, det må ha vært noe galt med disse guttene, han ene var den samme som alltid truet med å være slem med katten min når jeg var liten. Husker hvor redd jeg var for at han skulle gjøre noe. De voksne trodde han bare tullet for å være slem, men det viste jo seg til slutt at det stemte. Gud vet hvor mange katter de har mishandlet uten at det ble oppdaget. Blant annet våre, vi hadde en som kom hjem klint inn i sin egen bæsj og en annen som bare ble borte.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:47   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Den pusen så jeg på mandag! Den var inne på barnehageområdet på Sofies Minde og hoppet oppi barnevognene for å finne seg et sted å sove.

Den hadde rødt halsbånd. Det må jo være den samme. Håper han finner eieren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:44   #14
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Jeg blir kvalm av å lese dette. Det er utenfor min fatteevne at noen kan behandle dyr så grusomt.

Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:52   #15
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg blir kvalm av å lese dette. Det er utenfor min fatteevne at noen kan behandle dyr så grusomt.

Enig, jeg blir helt satt ut av sånt! Jeg synes faktisk det er på tide at folk blir hardere straffet når de dreper/mishandler/skader dyr. I Trondheim for en stund siden, var det tre ungdommer som jaget en elg i døden. De kjørte etter den til den falt utenfor en bro. Den saken er nå oppe i rettsvesenet!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:59   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Enig, jeg blir helt satt ut av sånt! Jeg synes faktisk det er på tide at folk blir hardere straffet når de dreper/mishandler/skader dyr. I Trondheim for en stund siden, var det tre ungdommer som jaget en elg i døden. De kjørte etter den til den falt utenfor en bro. Den saken er nå oppe i rettsvesenet!

Enig! Fy faen! Lykkelitens historie orker jeg ikke å kommentere engang, annet enn at nattesøvnen er ødelagt for meg i noen dager fremover iallefall. :skrik:

DRITTFOLK!!!

Det bør absolutt bli hardere straffer, VIRKELIG harde straffer! De tar jo et liv, på den grusomste måten, jeg skjønner ikke hvorfor man ofte har sett gjennom fingrene med slikt i alle år. Herregud!

Jeg lurer også egentlig på hvilken oppvekst slike folk kan ha hatt. Jeg har egentlig hatt en grusom oppvekst, men min mor har alltid vært ekstremt dyre-elsker, og har satt det nesten som sin viktigste oppgave å lære oss barna respekt for alt liv. Det har resultert i 2 barn, jeg og min bror, som ikke engang dreper insekter om vi ikke er nødt!!!!

Husker jeg leste en diskusjon på NM for lenge siden, der ei mor hatet dyr og overhodet ikke så på det som SIN oppgave å lære barna sine respekt og omtanke for dyr. Dyr var jo ekkelt. Jeg husker ikke hva jeg svarte henne, men har en mistanke om at jeg ikke klarte å holde meg så saklig som jeg pleier.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 12:10   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig! Fy faen! Lykkelitens historie orker jeg ikke å kommentere engang, annet enn at nattesøvnen er ødelagt for meg i noen dager fremover iallefall. :skrik:

DRITTFOLK!!!

Det bør absolutt bli hardere straffer, VIRKELIG harde straffer! De tar jo et liv, på den grusomste måten, jeg skjønner ikke hvorfor man ofte har sett gjennom fingrene med slikt i alle år. Herregud!

Jeg lurer også egentlig på hvilken oppvekst slike folk kan ha hatt. Jeg har egentlig hatt en grusom oppvekst, men min mor har alltid vært ekstremt dyre-elsker, og har satt det nesten som sin viktigste oppgave å lære oss barna respekt for alt liv. Det har resultert i 2 barn, jeg og min bror, som ikke engang dreper insekter om vi ikke er nødt!!!!

Husker jeg leste en diskusjon på NM for lenge siden, der ei mor hatet dyr og overhodet ikke så på det som SIN oppgave å lære barna sine respekt og omtanke for dyr. Dyr var jo ekkelt. Jeg husker ikke hva jeg svarte henne, men har en mistanke om at jeg ikke klarte å holde meg så saklig som jeg pleier.

Er så enig i det du skriver. Derfor, selv om vi ikke orker ansvaret for dyr pr. nå, så har jeg lyst å skaffe det senere, nettopp for å lære barna å bli glad i og snill med dyr. Man får et annet forhold til det hvis man selv har hatt dyr.
Min svigerinne i nabohuset til foreldrene mine hatet katter, og vi den eneste grunnen til at hun holdt seg på matta var min dyreelskende onkel. Hun hadde sååå lyst til å jage kattene våre med vannslangen...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 12:29   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Jeg blir irritert når jeg hører folk si de hater dyr. Slike folk orker jeg ikke å omgås, samme hvor snille de er. Å hate levende uskyldige vesener på den måten er ikke akkurat en god egenskap, for å si det mildt.

Vi har 2 katter nå, jeg synes det er ganske greit at barnet mitt lærer å omgås dyr tidligst mulig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:44   #19
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Blir både trist og illsint av slik behandling av dyr!
Håper katten får et lykkelig liv fremover!

Og Lykkelitens historie var helt forferdelig trist. Jeg blir skikkelig lei meg!
Stakkars lille gutten som fikk se sin døde, kjære katt behandlet slik.
Håper guttene som gjorde dette, virkelig har lært, og angrer. At foreldrene deres tok dette alvorlig. Dessverre er det jo ofte slik at foreldre som ikke har respekt for dyr, avler barn uten respekt for dyr.

Vet også om grufulle, makabre historier om dyr, men behøver vel ikke lage en sånn tråd...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 25-10-06 kl 13:55.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:48   #20
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Møtte en fyr på bussen i dag

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

I Trondheim for en stund siden, var det tre ungdommer som jaget en elg i døden. De kjørte etter den til den falt utenfor en bro. Den saken er nå oppe i rettsvesenet!

Ufattelig trist og meninsløst.
Håper de får en lang, kjip straff, og at de angrer dypt og inderlig.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no