Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anbefal meg et ukeblad

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 21:59   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg et ukeblad

Litteratur eller ei - tar sjansen på å legge denne her:

Leser damene ukeblad?
I så fall:hvike(t) og hvorfor??

Jeg er selv helt ute på ukebladfronten, de siste årene har jeg kun lest fagbøker og annen litteratur (spesielt krim). I tillegg leser jeg aviser (3 lokalaviser + VGnett ++), så jeg har egentlig ikke savnet ukebladene.

Blond som jeg er på ukebladfronten har jeg ikke fått med meg Kamille, Tara (heter de det? ) og alle disse nye bladene. Hvem er målgruppen? Er det lesbart?

Nå nærmer det seg regnfulle sure høstkvelder med kaffelatte, Pepsi Max, strikketøy og noe lett lesestoff (må være lett da jeg strikker samtidig).

Trenger tips, anbefalinger mottas med takk!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no