Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Sorry, folkens!

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-15, 22:13   #1
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Rødme

Sorry, folkens!

Jeg har først nå oppdaget at det er et tilbakemeldingssystem her på FP . Og at jeg har fått fine tilbakemeldinger fra flere. Og at jeg aldri har gitt noen grønne, fine prikker til de som har hjulpet meg. Så med dette vil jeg beklage stumheten fra min side, og takke for tilbakemeldingene jeg har fått.

Begynner å skjønne at forumet og de ulike tilgangene er bygget opp rundt disse prikkene (ryktepoengene?) og at det derfor er viktig å honorere folk som bidrar / sier noe lurt. Jeg skal skjerpe meg!

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-15, 22:20   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorry, folkens!

Det er ikke nødvendig å beklage noe som helst, for tilbakemeldingssystemet er aldeles frivillig å bruke. Ingen forventer "prikker", som det heter på folkemunne, og det er helt garantert ingen som har blitt snurt over manglende slike.

Tilbakemeldinger, eller prikker, brukes som grunnlag for innpass i enkelte, lukkede, undergrupper på forumet, utover det har de ingen praktisk betydning. (Mange syns det er viktig nok da.)

Men hyggelig med hyggelige tilbakemelding er det jo selvsagt, så slik sett er det jo fint at du har funnet dem.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-15, 22:35   #3
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Sv: Sorry, folkens!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er ikke nødvendig å beklage noe som helst, for tilbakemeldingssystemet er aldeles frivillig å bruke. Ingen forventer "prikker", som det heter på folkemunne, og det er helt garantert ingen som har blitt snurt over manglende slike.

Godt å høre. Jeg rota meg inne i en prikkediskusjons-tråd, og da fikk jeg plutselig følelsen av at jeg var litt sosialt handicappa siden ikke hadde fått med meg greia. Men nå tror jeg at jeg har skjønt systemet, og det virker jo både hyggelig og fornuftig.

artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no