Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spisestue

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-14, 23:33   #1
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Spisestue

Det er vanskelig å velge. Vi skal pusse opp og bygge om, og i samme slengen er det tid for å få seg ny spisestue. Jeg er helteit når det gjelder interiør, og har ikke peiling på trend og stil, men har i hvert fall ønsket meg bordet Skovby SM24 i flere år. Det er fint, praktisk og skikkelig stort. Men nå har jeg nesten ombestemt meg, og synes Skovby SM27 er enda finere, og like stort og praktisk som det andre bordet. Prismessig svir de like mye. Mannen min er med på ønskebyttet, så det går greit.

Så var det hvilket materiale vi vil ha. Jeg trodde jeg ville ha hvitoljet eik, og tenkte det ville bli fint i en lys og rommelig stue. Men for noen uker siden fant jeg ut at valnøtt også er veldig fint, og kanskje det vil live opp midt i alt det lyse. Som interiøramøbe strever jeg med å stole på magefølelsen. På Bohus er de helt klare på at hvitoljet eik er SÅ trendy, og det alle vil ha. -Men jeg er jo ikke trendy, så det trenger ikke bety noe. Regner med å skulle ha denne spisestua de neste 30 åra, så da er det ikke så farlig hva som er in akkurat nå. Vet ikke om jeg vil høre mer på FP enn på Bohusdamen, men lurer på om dere vil synse litt med meg likevel?



Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no