Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fellespostkasser og navn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hva skal stå på navnskiltet på postkassen?
Kun Familien ****** 12 24,00%
Izzimannen og Izzi Creo 3 6,00%
Izzimannen og Izzi Creo, Barn 1, Barn 2 og Barn 3 17 34,00%
Izzimannen og Izzi Creo, Barn 1 Creo, Barn 2 Creo og Barn 3 Creo 4 8,00%
Izzimannen Creo, Izzi Creo, Barn 1 Creo, Barn 2 Creo og Barn 3 Creo 8 16,00%
Noe helt annet Izzi ikke har tenkt på (spesifisér i tråden) 6 12,00%
Post-skilt-e restante 0 0%
Deltakere: 50. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-15, 09:09   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fellespostkasser og navn

Jeg synnes personlig det er greit med hus nr og kanskje etternavn men kommer langt med husnummer og eventuelt oppgang Frempå postkassen " eks 15 a"

ikke opp på lokket for da forsvinner all infoen når man åpner postkassen og det er veldig iriterende når man står på et stativ med eks 30 postkasser og så må man lukke alle igjen for å se, om man da ikke kan de .

om man ikke vil ha alle navn på kassen og det er bare en gate så synnes jeg det er ok om det er merket med hus nr om det er bare et hus med det nummeret men har man eks leieboere er det greit at hovedhus er merket med eks etternavn og leieboer postkassen er merket med leieboers navn



Hilsen ei i posten på en liten plass der jeg kjenner eller kan meste av rutene mine men hadde nok blitt noe annet om jeg hadde jobbet i Oslo eller noe sånt

Jeg har mitt navn og etternavnene og så manns navn og etternavn og ungenes navn under der uten etternavn og gatenavn da
(jeg får en del post med mitt pikenavn ikke felles etternavn enda jeg har hett det samme som rsten av familien siden 2006 )
vi har stativ men bare de nærmeste husene rundt en 2 gate på stativet

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 25-09-15 kl 09:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no