Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva fyller dere en tom ettermiddag med
Leser 8 11,11%
Husarbeid 16 22,22%
Ser TV 15 20,83%
Har sex 18 25,00%
Noe kjempespennende som du ikke kommer på selv 15 20,83%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-14, 20:15   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg var så flink og dro på trening i morges, slik at jeg skulle ha hele ettermiddagen og kvelden fri. I hovedsak for å døyve egen samvittighet fordi jeg føler at jeg alltid er borte fra Poden.
Men Poden vil jo være med venner, og bryr seg ikke om jeg er her eller der. Og mannen vil bare ligge på sofaen å se på TV.

Da jeg kom hjem satt jeg på en maskin med klær. Den har jeg hengt opp.
Da vi var ferdig med middag shinet vi kjøkken og alt sånn der. Husarbeid generelt er kjedelig, så når jeg både har lagt sammen klær, hengt opp klær OG shinet kjøkken er det nok for én dag, og jeg har ikke ro i meg til å sløve på sofaen sammen med mannen.
Jeg kommer til å legge meg før kl 21, tenker jeg.

Jeg kjeder meg hjemme. Og det er ikke bare i dag. Jeg finner rett og slett ikke roen.
Hva gjør dere mellom middag og leggetid når det ikke er noen som skal hit og dit og på trening, eller noe spesielt som skal skje?
Jeg ser for meg at alle gjør husarbeid, leser eller ser TV. Men kanskje gjør dere bare andre saker som er superspennende og som jeg ikke kommer på at jeg kan gjøre selv?

Så hva gjør dere? Det blir jammen en poll. Alt er poll for tiden.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:18   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Hvis svarene i pollen ikke stemmer, så kryss av for at du har sex. Det gjør det så rasende festlig hvis noen googler og kommer fram til denne statistikken.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:25   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Du hadde glemt "aa vaere paa nett" som et alternativ. :klaskepanne: ;-)

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:25   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Sliter litt med alternativene, kjenner jeg. Jeg rydder opp etter middagen, tar opp av sekker, hjelper til med lekser, ser barne-tv med lillesøster mens jeg strikker, setter på vask, bretter klesvask, prater med barna, spiller spill av og til (med lillesøster og/eller storebror), drikker kaffe, sjekker litt jobbmail på mobilen innimellom, lager av og til istand god kveldsmat, prater med mannen innimellom det praktiske og barna. I sommerhalvåret er jeg kanskje ute med lillesøster, gjør litt hagearbeid eller henger i hagen.

Åh, nå ser jeg at du mente mellom middag og egen leggetid. Tenkte du mente barnas leggetid. Vel vel. Men når barna er lagt, fortsetter jeg med husarbeidspunktene på lista over om de ikke er ferdige, ellers jobber jeg ganske mye, surfer litt eller mye alt ettersom, fikser regninger og annet praktisk, samt trener litt. På kvelder jeg ikke trenger jobbe, ser jeg kanskje noe på nett-tv og strikker.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 07-10-14 kl 20:33.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:27   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Ikke så veldig spennende ting her heller. Jeg gjør husarbeid, leser (for tiden først og fremst pensum), snakker med mann og barn, passer på at ungen får gjort lekser og spilt piano, av og til ser jeg på film/tv sammen med barn/mann, noen ganger drar jeg på trening, strikker, baker noe eller spiller litt gitar siden jeg holder på å lære meg det. Sitter med iPaden kan det også se ut til at jeg gjør endel. Og hviler litt i armkroken til mannen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:31   #6
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Lager middag, kjører til fritidsaktiviteter, er leksehjelp, lager kvelds, steller og pusser tenner på unger, legger og leser for unger, rydder kjøkken, forbereder meg til jobb dagen etter og bruker de tre siste timene på det, før jeg må legge meg. Rekker aldri å se på tv eller kjede meg. Må legge meg før tolv siden jeg står opp klokken seks. Hvis jeg har noen ledige minutter, for eksempel mens jeg venter på minsta mens hun er på barneballett, så tegner eller leser jeg.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:32   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Du hadde glemt "aa vaere paa nett" som et alternativ. :klaskepanne: ;-)

Ha sex er egentlig bare slang for "være på nett", så alle som sitter på nett kan svare at de har sex.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:44   #8
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Du ringer nabon. Jeg trenger alternativet "all of the above", studerer og jobber.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:44   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Har selvsagt sex.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:46   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Du ringer nabon. Jeg trenger alternativet "all of the above", studerer og jobber.

Det er da du skal svare "Har sex".

Og ringer naboen er jo forsåvidt greit, men hvis hun leser, har sex, gjør husarbeid, studerer og jobber, så er det vel strengt tatt ikke så lurt å ringe.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:47   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg gjør alt det du skriver i pollen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:48   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg gjør alt det du skriver i pollen.

Jeg gjør jo ingenting av det jeg skriver i pollen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:49   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Har selvsagt sex.

Yay! Så stas!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:50   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg jobber og surfer på nett. (Skjønner ikke konseptet «tom ettermiddag».)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:53   #15
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Svarte "leser", mens jeg egentlig tenkte "middag". Har visst ennå en dag uten middag i heimen. Og så gjør jeg noe så spennende som å kose med den ene kattepusen og så skal jeg børste den andre etterpå. Husarbeid gidder jeg væffal ikke. Sex frister heller ikke nå, selv om jeg internetter, alle slike celler har gjemt seg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:55   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Sliter litt med alternativene, kjenner jeg. Jeg rydder opp etter middagen, tar opp av sekker, hjelper til med lekser, ser barne-tv med lillesøster mens jeg strikker, setter på vask, bretter klesvask, prater med barna, spiller spill av og til (med lillesøster og/eller storebror), drikker kaffe, sjekker litt jobbmail på mobilen innimellom, lager av og til istand god kveldsmat

Noe sånt, ja. Alternativt 'ingenting'.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:57   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg svarte "leser," siden det er stort sett det jeg gjør på nett.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 21:02   #18
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er da du skal svare "Har sex".

Og ringer naboen er jo forsåvidt greit, men hvis hun leser, har sex, gjør husarbeid, studerer og jobber, så er det vel strengt tatt ikke så lurt å ringe.

Nabon svarte "Har sex" og trenger forstyrrelser innimellom.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 21:02   #19
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva gjør dere mellom middag og leggetid når det ikke er noen som skal hit og dit og på trening, eller noe spesielt som skal skje?

Manglet valget 'sitter i total forvirring og ser på hverandre'.

Nei det er ikke ofte, men hvis så så blir det vel gjerne tv/sosiale medier, litt rydding og nå for tida litt strikking. Men normalt sett er det full fart fram til 21, bort sett fra fredag.


Sist redigert av Dronningen : 07-10-14 kl 21:12.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 21:10   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Sløver i sofaen og enten surfer, leser eller ser tv (en sjelden gang). Som regel mens jeg spiser noe. Noen ganger gjør jeg litt forefallende. Men aller, aller oftest tar jeg meg en høneblund. Sex blir det heller lite av så lenge det er barn hjemme.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no