Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva fyller dere en tom ettermiddag med
Leser 8 11,11%
Husarbeid 16 22,22%
Ser TV 15 20,83%
Har sex 18 25,00%
Noe kjempespennende som du ikke kommer på selv 15 20,83%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-14, 10:02   #61
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Akkurat det handler jo bare om når man spiser middag og når man legger seg. Spiser man middag i firetiden er det jo fort seks-syv timer til alminnelig leggetid..

Ja, jeg skjønner det altså. Jeg svarte fra mobilen, ellers hadde jeg tenkt å gå inn og svare litt mer ordentlig.

Her klarer vi som regel ikke sitte ned sammen ved bordet for middag før til kvelden, og det vil si halv 8 - 8. Før det har ettermiddagen som regel gått vekk i logistikk som handling, siste-liten ordning av noe ("Mamma, jeg har ikke fotballsokker", "Mamma, sykkelen min har punktert" osv)

Middagen tar tid, jeg har en gourmet som spiser seint og som også vil snakke masse. Etter middag er det mas for å få en slags oversikt over neste dag og få barnet i seng, og det tar som regel opp tida så klokka er nesten alltid halv 10 før jeg kan komme igang med å ordne litt og finne roen før legging. Siden vi star opp kl 6 vil jeg helst legge meg og lese litt seinest klokka 22 - 22.30.

Så jeg syntes bare det hørtes vidunderlig strukturert ut med tidlig middag og så 6 timer ettermiddag/kveld. Jeg har masse forbedringspotensial.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:11   #62
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Har sex og sender komprimitterende bilder til snapvennene mine såklart

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:14   #63
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Litt husarbeid, vertikal stilling i sofaen, strikker, forhåpentligvis litt mer trening igjen ol. Sånn går no dagan.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:21   #64
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Går i husarbeid, sofasliting, tv/nettbrett og av og til trening.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:46   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Har sex og sender komprimitterende bilder til snapvennene mine såklart

Der har du det! Jeg har ikke lastet ned snap etter jeg fikk ny telefon. Hvis jeg bare gjør det så blir nok ettermiddagene mye gøyere! Spesielt hvis jeg legger til deg da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 10:55   #66
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men det er jo begrensa kor lang tid en bruke på å rydde kjøkkenet og sette på en vask eller to?

Eh ja, men det er jo begrenset hvor mye tid man har også? Vi spiser klokken 17, ferdig rundt 1730, rydder kjøkken og pakker opp sekker og slikt, hiver kanskje på en vask; ser barnetv med i allefall ett barn eller hjelper med lekser direkte etter det, så er det kanskje mer lekser eller litt spill eller litt rydding eller litt prating og så starter minste med kveldsmat litt før halv åtte, deretter går det slag i slag til eldste i seng litt over halv ni og da er det tid for det man ikke rakk pluss jobbing, det blir jo ikke SÅ mye tid til overs - selv om eldste selvsagt i økende grad er selvstendig både ift kveld og legging. Men man skal jo være tilgjengelig, og for meg betyr det for eksempel at man ikke jobber eller surfer noe særlig.

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

JHer klarer vi som regel ikke sitte ned sammen ved bordet for middag før til kvelden, og det vil si halv 8 - 8. Før det har ettermiddagen som regel gått vekk i logistikk som handling, siste-liten ordning av noe ("Mamma, jeg har ikke fotballsokker", "Mamma, sykkelen min har punktert" osv)

Middagen tar tid, jeg har en gourmet som spiser seint og som også vil snakke masse. Etter middag er det mas for å få en slags oversikt over neste dag og få barnet i seng, og det tar som regel opp tida så klokka er nesten alltid halv 10 før jeg kan komme igang med å ordne litt og finne roen før legging. Siden vi star opp kl 6 vil jeg helst legge meg og lese litt seinest klokka 22 - 22.30.

Så jeg syntes bare det hørtes vidunderlig strukturert ut med tidlig middag og så 6 timer ettermiddag/kveld. Jeg har masse forbedringspotensial.

Ja, da ser jeg hva du mener. Her handles det aldri på ettermiddagen, hverken mat eller annet. Ikke fikser jeg andre ting i siste liten da heller, det ordner jeg tidligere om det er helt nødvendig, ellers må det vente. Men jeg er ganske strukturert og har stort sett oversikt over slikt.

Oversikt over neste dag tar vi aldri mens barna er våkne. Jeg foretrekker å få dem lagt og deretter ta logistikken.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 11:11   #67
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Mitt svar er nok prega av å ha store barn. Dei har gjort lekser før eg kjem heim frå jobb, dei smøre egne matpakkar, dei sette matbokser i oppvaskmaskina, dei rydde etter seg når dei har spist, dei dusjar og stelle seg sjølve, dei kler seg til fritidsaktivitetar sjølve, dei er på farta sjølve eller har besøk av venner. Når dei ikkje har det er dei stort sett inne i kvar si hule på romma sine som eg må dra dei ut av når vi skal spise kveldsmat.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 11:13   #68
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Mitt svar er nok prega av å ha store barn. Dei har gjort lekser før eg kjem heim frå jobb, dei smøre egne matpakkar, dei sette matbokser i oppvaskmaskina, dei rydde etter seg når dei har spist, dei dusjar og stelle seg sjølve, dei kler seg til fritidsaktivitetar sjølve, dei er på farta sjølve eller har besøk av venner. Når dei ikkje har det er dei stort sett inne i kvar si hule på romma sine som eg må dra dei ut av når vi skal spise kveldsmat.

Ja ser den. Om min yngste hadde vært som storebror, hadde vi nok hatt mer ettermiddag. Da skulle jeg brukt tiden på jobb, handling, trening og rydding slik at jeg hadde kvelden fri.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 11:15   #69
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Det blir jo noko heilt anna med en 4-åring i hus som framleis treng hjelp til do, spising, rydding, leggestell osv. Eg kjeda meg nok ikkje like mykje for nokre år sida.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 11:18   #70
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det blir jo noko heilt anna med en 4-åring i hus som framleis treng hjelp til do, spising, rydding, leggestell osv. Eg kjeda meg nok ikkje like mykje for nokre år sida.

Det blir annerledes ja. Når det er sagt, synes jeg jo at en niåring også krever en god del, men på en annen måte. Det er lekser, som jeg ønsker å følge ham opp på (ser gjennom ting han har gjort før jeg kom hjem, hører på høytlesing, hjelper med nettoppgaver og slikt), han liker spill, han skal prates litt med, han skal følges opp med innetider og slikt og jeg vet han liker at vi er til stede om det er noe.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 11:21   #71
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jada, det er ho på ni som kreve noko i min heim også. 12åringen derimot er det ofte at eg hverken ser eller høyre omtrent før han kjem og skal ha nattakos

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 11:25   #72
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Mitt svar er nok prega av å ha store barn. Dei har gjort lekser før eg kjem heim frå jobb, dei smøre egne matpakkar, dei sette matbokser i oppvaskmaskina, dei rydde etter seg når dei har spist, dei dusjar og stelle seg sjølve, dei kler seg til fritidsaktivitetar sjølve, dei er på farta sjølve eller har besøk av venner. Når dei ikkje har det er dei stort sett inne i kvar si hule på romma sine som eg må dra dei ut av når vi skal spise kveldsmat.


Jepp, sånn er det her også.
Barna ordnerseg stort sett selv, og har helt andre ting å drive med enn å henge med meg.
Poden (9) har noen ganger tid og lyst til at vi skal gjøre ting sammen da, men det er sjeldnere og sjeldnere. Og det han har lyst til at vi skal gjøre sammen er gjerne TV-spill og filmtitting, og det er jeg ikke like interessert i.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 11:53   #73
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Er på nett, hjelper med lekser, strikker, leser og gjør litt husarbeid. Jeg går tur med hunden også.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 12:10   #74
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Rydder, kjører til og fra fotballkamper og treninger, møter, bretter klær, hjelper med lekser( stort sett før middag om det er nødvendig), strikker, syr eller hjelper Far med riving og snekring i kjelleren(eller sitter i sofaen og hører på bråket), leser, ser TV med lille E.
Kjedelig er det aldri.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 12:11   #75
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Litt husarbeid, vertikal stilling i sofaen, strikker, forhåpentligvis litt mer trening igjen ol. Sånn går no dagan.

Sånn opp-ned-doggy eller noe sånt? Eller mente du horisontal?

Jeg rydder, lager kveldsmat, hjelper med lekser, bader og legger unger (det tar gjerne fra 18.30-21 fra minste til største er i seng), ser på tv, strikker, trener.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 12:12   #76
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Jeg ser på TV, vasker, rydder, slapper av, drar ut å handler osv. Slår meg fint til ro hjemme ja.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 12:16   #77
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Vi spiser middag stort sett 16.30, og barna har aktiviteter en del dager som vi kjører til. Ellers består ettermiddagen av leksehjelp, husvask og klesvask, og være med ungene. De er i seng til 21.30 ca og da er det litt tv-titting, lesing, eller jobbing eller studier. Prøver å trene litt også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 12:21   #78
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Sånn opp-ned-doggy eller noe sånt? Eller mente du horisontal?

Jeg tipper hun er veldig inne på yoga og pleier å ta en "Down facing dog".

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 12:29   #79
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Der har du det! Jeg har ikke lastet ned snap etter jeg fikk ny telefon. Hvis jeg bare gjør det så blir nok ettermiddagene mye gøyere! Spesielt hvis jeg legger til deg da.

Det må du! I dag er det kama sutra. 10,- snapen.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 12:34   #80
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no