Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Setninger

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 22:35   #81
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Setninger

Sitron, hør etter nå:

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes vilkårlig hamring på enter-tasten midt i setninger er irriterende, men Inagh deler så nydelig etter betydningsenheter at det er en helt annen sak.

Nemlig.

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 07:39   #82
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Det er en ting jeg ikke skjønner.
Og det er at sitron klager bare på at man deler opp setninger med entertasten.
Men ...
Vil det ikke være like irriterende hvis man har enter etter hver eneste linje?
Eller er det mange som synes at dette er OK å lese?
(Jeg synes det er OK å lese i visse typer tekst, men ikke i andre.)
Det var egentlig slik jeg forsto innlegget hennes i begynnelsen.
At vi (her på forumet) skulle skrive normert norsk.
Og da er det vel dette like ille som å dele setningene med enter?
I forhold til normen, mener jeg.
Så ...
Hvis det også er feil, så skriver jo mesteparten her på forumet feil.

Har jeg misforstått deg Sitron?
Eller, hvordan mener du egentlig at man skal skrive?
Var kanskje dette bare en infam måte å klage på inagh på?
Eller er det alle avvik fra normert norsk som er problemet?
Eller er det noe annet som jeg ikke har skjønt?

Hvis dette er OK skrivemåte for deg kan jeg jo skrive slik i alle svar til deg - jeg antar du vil være glad for at jeg skriver normert norsk.
Eller tar jeg feil igjen?

Inagh - jeg håper virkelig ikke du blir å legge om på skrivestilen din.
Jeg er veldig begeistret for den - men det vet du allerede.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 07:46   #83
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Man kan jo klage på hva man vil. Om sitron ikke liker at det blir linjeskift der det ikke skal være det så er vel dette det rette forumet å gnåle om det på?

Det er jo ikke verre å klage på linjeskift enn å klage på f.eks. dialektskriving.
Forskjellen er at flere er enige i at dialektskriving ikke funker så godt.

Så Sitron, det er ikke det at du klager eller det at du har disse meningene som gjør det hele til hen underlig sak.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:09   #84
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man kan jo klage på hva man vil. Om sitron ikke liker at det blir linjeskift der det ikke skal være det så er vel dette det rette forumet å gnåle om det på?

Var denne til meg? Siden den kom etter mitt innlegg, og inneholder et spørsmål?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:27   #85
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Var denne til meg? Siden den kom etter mitt innlegg, og inneholder et spørsmål?

Egentlig vet jeg ikke helt hva det var

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:28   #86
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Egentlig vet jeg ikke helt hva det var

OK. Da var det bra at jeg spurte før jeg begynte å svare i alle fall.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:34   #87
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Det var mest til meg tror jeg.
Det er selvsagt lurest å ta diskusjoner med seg selv, for seg selv, for så å legge ut den siden av saken man egentlig mener.

Men det er ikke alltid det blir sånn

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:03   #88
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og da er det vel dette like ille som å dele setningene med enter?
I forhold til normen, mener jeg.
Så ...
Hvis det også er feil, så skriver jo mesteparten her på forumet feil.

Bruker de fleste her på forum linjeskift etter hver setning, mener du? Det har jeg aldri sett, eller i alle fall aldri lagt merke til at er vanlig å gjøre.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:09   #89
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bruker de fleste her på forum linjeskift etter hver setning, mener du? Det har jeg aldri sett, eller i alle fall aldri lagt merke til at er vanlig å gjøre.

Jeg kan godt finne på å bruke linjeskift når jeg føler at neste setning f.eks. innleder et nytt resonnement eller ikke henger helt sammen med den forrige, samtidig som den henger såpass sammen at jeg ikke ønsker å bruke avsnitt. Men ikke etter hver setning. Det ville blitt veldig oppstykket og rart, og jeg har heller ikke lagt merke til noen som gjør det.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:11   #90
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg kan godt finne på å bruke linjeskift når jeg føler at neste setning f.eks. innleder et nytt resonnement eller ikke henger helt sammen med den forrige, samtidig som den henger såpass sammen at jeg ikke ønsker å bruke avsnitt. Men ikke etter hver setning. Det ville blitt veldig oppstykket og rart, og jeg har heller ikke lagt merke til noen som gjør det.

Ja, etter å ha lest hims innlegg og dermed begynt å tenke på det, så ser jeg at det er en del som bruker linjeskift på den måten. Jeg har aldri tenkt over det før.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:14   #91
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bruker de fleste her på forum linjeskift etter hver setning, mener du? Det har jeg aldri sett, eller i alle fall aldri lagt merke til at er vanlig å gjøre.

Nei, men de fleste har en og annen setning på egen linje - uten avsnitt. Slik som dette:

Så kult!
Likte den, jeg!

Jeg trodde at normert norsk medførte at man enten skrev på en linje, eller at man delte opp med avsnitt. Men kanskje jeg tar feil?

Og opprinnelig trodde jeg det var det Sitron klaget på: At man ikke enten skrev på samme linje, eller man hadde "korrekte" avsnitt. Jeg så rett og slett ikke at hun skrev deling av setninger. Og den eneste jeg har sett som har delte setninger her på forumet er inagh. Så jeg lurer jo på hva Sitron egentlig mener? Er den måten jeg skrev forrige innlegg på OK? Eller var det bare deling av setninger som var problemet?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:18   #92
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Det var nok slik jeg oppfattet det først også, him.
Dessuten bruker jeg ofte linjeskift etter en smiley (som her). For at den skal få tale for seg selv på en måte.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:19   #93
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Det er riktig og viktig
Dessuten er det viktig med avsnitt når man skriver lange innlegg.

Det var jo rette ræven som feis Du brukte jo enterknappen selv i innlegget ditt. :bruker gode gamle bergensutrykk:

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:21   #94
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Claire

Jeg kan godt finne på å bruke linjeskift når jeg føler at neste setning f.eks. innleder et nytt resonnement eller ikke henger helt sammen med den forrige, samtidig som den henger såpass sammen at jeg ikke ønsker å bruke avsnitt. Men ikke etter hver setning.

Sånn bruker jeg linjeskift også.

Jeg syntes forresten det var grufullt å lese hims eksempel, men jeg har aldri reagert sånn på Inaghs innlegg. Skjønner ikke helt hvorfor. Har det med rytme å gjøre?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:23   #95
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg syntes forresten det var grufullt å lese hims eksempel, men jeg har aldri reagert sånn på Inaghs innlegg. Skjønner ikke helt hvorfor. Har det med rytme å gjøre?

Ja, det har det nok. Og jeg er enig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:24   #96
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Inagh skifter linje der vi normalt skulle tatt en pust (stort sett i hvertfall). Det blir god flyt av det

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:34   #97
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Inagh skifter linje der vi normalt skulle tatt en pust (stort sett i hvertfall). Det blir god flyt av det

Ja, jeg er enig i at det er det Inagh gjør, men hun gjør også noe mer i tillegg. For det kan ikke være grunnen til at det er lett og lese hennes innlegg og ikke ekspemplet mitt. Mitt eksempel er også delt opp etter hvor man skal ta en pustepause, men alikevel blir det ikke samme flyten.

Jeg oppfatter rett og slett innleggene til Inagh som mer poetiske enn ekspemplet mitt. Både med hensyn til språkfølelse og med hensyn til meningsinnhold. Når innholdet er "tungt" - med det mener jeg at det startet en tankeprosess hos meg, så oppleves det for meg som mer "naturlig" med korte, brukne linjer. Rett og slett fordi at jeg ikke greier å lese sammenhengende uasett, men må ta pauser for å tenke. Kanskje jeg er den eneste som er så sen i tankegangen her på forumet at jeg må ha noen pauser i lesingen?

Eksemplet mitt er en skrivestil som jeg liker på oppskrifter. Jeg blir helt gal av å lese oppskrifter som vanlig tekst. Der liker jeg best å ha en og en instruksjon på linje etter hverandre.

Og i vanlig argumentasjon liker jeg best sammenhengende linjer, med avsnitt. Det er slik det er lettest å lese store mengder tekst.


Sist redigert av him : 06-10-06 kl 14:51. Årsak: skriveleif
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:30   #98
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er en ting jeg ikke skjønner.
Og det er at sitron klager bare på at man deler opp setninger med entertasten.
Men ...
Vil det ikke være like irriterende hvis man har enter etter hver eneste linje?

Innlegg som dette er da inkludert. Jeg skriver jo at entertasten skal brukes når det er et nytt AVSNITT. Folk kan jo ikke skrive slik som du skriver her, man blir jo koko av mindre.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:35   #99
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

... man blir jo koko av mindre.

"Å bli Koko" er for øvrig et godt norskt uttrykk som alt for sjelden blir brukt av voksne mennesker.
Godt at du tar uttrykket inn i varmen igjen Sitron :kozemoze:.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 11:41   #100
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Innlegg som dette er da inkludert. Jeg skriver jo at entertasten skal brukes når det er et nytt AVSNITT. Folk kan jo ikke skrive slik som du skriver her, man blir jo koko av mindre.

Da forsto jeg det opprinnelige innlegget korrekt - og bra var det. Må innrømme at jeg hadde blitt veldig overrasket hvis du syntes at eksemplet mitt var bra skrevet.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no