Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 23:39   #61
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Driver meg til vannvidd med å mase om at jeg har det så rotete.

Her er det omvendt. Mamma er supermisunnelig fordi jeg har et så rent og ryddig hjem.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 23:41   #62
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Jeg får forresten fremdeles årlig tilsendt julekalender med utsøkt () tysk sjokolade.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 07:38   #63
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Hun legger opp klær for jentene og meg. Jeg kan selv, altså, men hun er mye flinkere og har bedre tid.

Som svar på spørsmålet til Hattifnatten så skal jeg nok klare det når jeg må, men det er veldig avslappende så lenge jeg har en som tilbyr seg å gjøre det for meg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 07:53   #64
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mamma har av en eller annen latterlig grunn sluttet å lage kalender til meg. Hun skylder på at jeg har fått Poden, og at det nå er hans tur. :dobbeltsnurt:

Men jeg får en påskehøne full av godis Det er en sånn usannsynlig stygg porselenshøne som det mest sannsynlig er meningen at man skal ha frokostegg oppi. Plass til MASSE snop.

Både jeg og Sambo har nesten hele slekta vår i Trondheim, men det er bare min mamma som sitter barnevakt. Vi er utrolig takknemlig for at hun gjør det.

Hvis noe må syes tar mamma seg av det, og jeg vet at om det er noe vi trenger til Poden, men ikke har råd til, eller ikke har tid til å skaffe der og da så fikser hun det. I fjor så fikk hun være "Ullundertøyansvarlig". Et ansvar hun tok svært seriøst.

I år har vi to inntekter, så jeg tror vi må stå for ullundertøyet selv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 07:57   #65
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Hun reparerer klær ,vasker huset mitt innimellom ,og syr gardiner og andre ting som trengs syes.
Og strikker masse til både meg og ungene .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:19   #66
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mamma strikker ullsokker. Jeg strikker enorme mengder selv, men akkurat ullsokker syns jeg er så kjedelig at det er meg en stor glede å overlate den jobben til mamma. Spesielt vriene klesreparasjoner har det også hendt at hun har hjulpet til med.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:20   #67
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Nei, absolutt ingenting.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:26   #68
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mamma er verdens beste bestemor.
Hun stryker bunadskjorta mi ennå, og hver lillejulaften får jeg julestrømpe med godteri oppi 8det får vi alle).
Jeg får påskeegg også.. :skrape:

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:27   #69
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Mamma er verdens beste bestemor.
Hun stryker bunadskjorta mi ennå, og hver lillejulaften får jeg julestrømpe med godteri oppi 8det får vi alle).
Jeg får påskeegg også.. .


Også ringer hun ofte. Noen ganger maser hun, andre ganger er hun veldig hyggelig.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:29   #70
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

De 2-3 gangene i året hun er på besøk, vasker hun klær og lager middag for oss. Det er deilig det!
Gleder meg til 6.september, for da kommer hun på besøk igjen(og jeg har spart opp masse klesvask til henne).

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:31   #71
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Strikker.
I tillegg vasker hun gulvene når hun sitter barnevakt. Ikke fordi vi ikke gjør det selv, men fordi hun kjeder seg. (prinsen legger seg jo klokka 19, tross alt)

Sånn ellers er det fint lite. (Forresten, hun oppbevarer endel av tingene mine da - fra barndom og sånn. Hun har dårligere plass enn oss egentlig, men det er likevel litt pes å flytte disse kassene )

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:41   #72
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, absolutt ingenting.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 08:41   #73
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Jeg har et veldig godt forhold til moren min (og faren min). Vi gjør ofte tjenester for hverandre. Mamma kan stille opp som barnevakt, hjelpe oss med vedkapping eller komme med smultringer til jul. Jeg lager smykker til mamma, blir med henne å tar husvask (og hun hos meg), stiller opp hvis hun trenger det. Det samme har hun gjort for meg og gjør fremdeles av og til.

Men det aller viktigste moren min (og faren min) har gjort for meg er å oppdra meg til å bli et selvstendig menneske, som kan klare det meste selv. Det samme prøver jeg med barna mine. Jeg tror det er det viktigste vi kan gjøre som foreldre, da vi ikke alltid vil være hos dem. Da tenker jeg ikke kun muligheten av død, men avstand.

Jeg trives veldig godt sammen med foreldrene mine, vi har jevnlig kontakt. Forteller også ofte hvor glad jeg er i dem, i ord og gjerning.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:03   #74
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mammaen min døde for 10 år siden.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:09   #75
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Klem til Pelen. Det samme gjelder Andamannens mor.

Min mor lever heldigvis, og er en rev på å sy, strikke og legge opp bukser. Og å flytte buskvekster i hagen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:11   #76
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mamma spanderer når vi er ute og spiser. Det er vel det.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:13   #77
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Mammaen min døde for 10 år siden.

Uff, det er så leit å miste og savne noen. Kanskje pappaen din gjør noe for deg?
Jeg mistet faren min for mange år siden, så mamma hjelper til med pappa ting også. Flinke mamma.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:17   #78
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Driver meg til vannvidd med å mase om at jeg har det så rotete.

Det hørtes kjent ut... Har vi samme mamma?(Hun er også alle tiders bestemor )

Hun ordner med bunaden før 17. mai, sånn ellers hjelper hun til hvis vi spør om noe(pappa også).

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:26   #79
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Uff, det er så leit å miste og savne noen. Kanskje pappaen din gjør noe for deg?
Jeg mistet faren min for mange år siden, så mamma hjelper til med pappa ting også. Flinke mamma.

Pappa bor 50 mil unna, men ja han hjelper til med ting. Som regel er han her i februar når Herremannen har bursdag og da klipper han fruktrærne og annet som trenger å klippes på den tiden av året. Han lærer meg også en hel del om hager. Og så er han verdens beste pappa og morfar.

Om han hadde bodd nærmere så hadde han kommet om jeg hadde punktering på sykkelen eller hva det enn måtte være som jeg trengte hjelp med (les: ikke hadde lyst å gjøre) og som Pelenmannen ikke rakk akkurat der og da.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 09:29   #80
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Lager et helvete så fort hun kan.
Det er vel det eneste jeg kan komme på. Ja.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no