Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har du hjemme?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 21:23   #81
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Her er det mest personleg stil. Ikkje minimalistisk men ikkje maximalistisk heller. Nokom midt i mellom tenker eg. Akkurat no er stua full av furu men i mars skal me måle den lys. Det blir nok bra. Litt av møblane blir bytta ut og noko blir. Likar å ha ein personleg stil og litt av kvart. Koseleg.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 22:17   #82
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Tror ikke man kan snakke om stil for så bevisst er jeg ikke. Jeg tenker mest på om jeg liker ting eller ikk og ikke hvilken stil det er. Jeg liker at det er varmt, personlig og innbydende og at det ser ut som det er et hjem og ikke et utstillingsrom. Er ikke glad i stramme, harde linjer, men heller ikke overfylte og rotete rom fulle av nips.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 23:11   #83
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Jeg tror leiligheten vår omtrent 70-80 % av tiden er gjennomført narko-trygdebolig-stil. Vi har det til tider så rotete at rusa innbruddstyver sikkert hadde lagt seg ned for å sove fordi de trodde de var hjemme.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 13:06   #84
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg tror leiligheten vår omtrent 70-80 % av tiden er gjennomført narko-trygdebolig-stil. Vi har det til tider så rotete at rusa innbruddstyver sikkert hadde lagt seg ned for å sove fordi de trodde de var hjemme.



Vi har vel mye fra Ikea i hvitt, kommoder og lav benk og skjenk i hall og stue, alle vegger er latte-lyse, beigebrun sofa som jeg har hatt i 9 år og det eneste møbelet jeg ikke har blitt lei, brune puter og hvite og brune kubbelys og vaser/pynt i minimalistisk stil. Hater støvtørking, så det står minst mulig framme utenom det og bilder av barna. Stort, moderne og abstrakt bilde over sofaen i beigt, brunt, hvitt og litt orange. Hvite gardiner også, så det blir nesten litt minimalistisk sørlandsstil med innslag av Provence-spisestuestil og stuebord (som jeg skal bytte ut når ungene er større og mer forsiktige).Slitt og jævli eikegulv som passer perfekt nå som ungene er små. Noen kalte hallen vår for fransk, det er grå fliser, florlette grå gardiner, lattevegger og en flott gammeldags trapp opp med masse takhøyde. Kjøkkenet har vi bare malt grått med nye håndtak og benk, vi skal pusse opp senere, hater de teite glansede flisene i svart-grått-hvitt. Har ommøblert litt og satt høy Lack-hylle uten dører og kommode i eik på kjøkkenet. Barnerommene har hvite vegger med masse farger på tekstiler, bilder og møbler. Vi har pusset opp badet oppe og det ble veldig moderne og kult. Små mosaikkfliser i duse brunfarger på gulv og vegg bak do, beige avlange fliser på resten. Svartbrun vask og skaphyller uten dører. Vi skal snart pusse opp badet nede som går i hvite fliser og gråsvarte blanke fliser på gulv, det er nok vannskade der. Vi har to rom som ikke er pusset opp, grusom tapeter og tepper på gulv, brukes som lekerom/gjesterom og kontor/tørke-og strykerom innenfor vaskerommet.
Det jeg liker minst med huset er at i 1 etasje har vi ikke fått pusset opp nok ennå til at gulvene i alle rom står i stil. Oppe har vi lagt samme parkett i alle rom. Jeg sliter litt med å finne en gjennomført stil, siden oppussingen går så veldig i rykk og napp over flere år, samt mangel på masse penger.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 17:00   #85
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg tror leiligheten vår omtrent 70-80 % av tiden er gjennomført narko-trygdebolig-stil. Vi har det til tider så rotete at rusa innbruddstyver sikkert hadde lagt seg ned for å sove fordi de trodde de var hjemme.

*Leter etter Torsk og Sokk, som jeg sannsynligvis bor sammen med*

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 17:16   #86
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

*Leter etter Torsk og Sokk, som jeg sannsynligvis bor sammen med*

Jo mere vi er sammen, er sammen, er sammen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 17:42   #87
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

*Leter etter Torsk og Sokk, som jeg sannsynligvis bor sammen med*


Melder meg på i kollektivet jeg også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 18:07   #88
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Vi har nettopp pusset opp og kjøpt nye møbler, så jeg synes det er ganske fint her. Har kaffefarget skinnsofa og et par utvalgte møbler i eik, minst mulig plass å sette dingser på. Fargene går ellers i dus beige og brunt, sikkert kjedelig for mange men veldig hjemmekoselig.

Høres nesten ut som stuen min det

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:49   #89
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Det er litt nytt og litt gammelt.
Noe hvitmalt og noe oljet eik.
Akkurat nå er det gyldent og varmt.

Det er lettstelt og rent, det som flyter er leker og tegnesaker.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 13:45   #90
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Lett blanding her. Fra antikke arvede bondemøbler til IKEA, noe liker jeg og noe ikke.
Stua er lys og ganske fri for nips og dill dall, men jeg synes den er ganske koselig. På tvstua har vi en vegg med Billy-hyller full av bøker, spill, CD'er og DVD'er, så der ser det nokså rotete ut.

Ellers holder vi på å pusse opp både her og der så alt i alt har vi en nokså blanda stil.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 13:52   #91
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Litt blandings.
Alt fra arvede ting til IKEA.
Litt minimalistiskmaksimalisme kanskje.

Datteren min mener vi bor på et museum, og vil helst bli kvitt den gamle dritten ( hennes ord).

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 14:01   #92
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Her går det i hvitt og mahogni i møbler og stolper/tverrleggere i tak etc..
Noen av møblene er Ikea,bohus,jysk andre er gamle arvestykker og kjøpt brukt.
Mona Lisa Biege på veggene og egen komponert brystpanel beis.(ble til ved en feilblanding)
Har fått mye skryt for den, da det ser ut som stein/fjell-- Ser ikke det helt selv men.
Salongen er grå.
Sorte smijern lamper og lysholdere.
Bytter på gardiner, puter, lys etc...

Selv om det er litt blandet, så synes vi det er stilig og vi trives med det.

Vi holder også på med oppussing, så blir spennende når vi er helt ferdige..
Er mye jeg har lyst på og vil bytte ut, men vi får ta ting litt etterhvert.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 14:20   #93
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Vi har minimalistisk stil hjemme, og shabby chic i sommerhuset vårt.
Herlig å kunne ha 2 stiler synes jeg da.
Sommerhuset er fra 1940 tallet, og da falt det naturlig å restaurere det i shabby chic stil.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 10:14   #94
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg tror leiligheten vår omtrent 70-80 % av tiden er gjennomført narko-trygdebolig-stil. Vi har det til tider så rotete at rusa innbruddstyver sikkert hadde lagt seg ned for å sove fordi de trodde de var hjemme.


Det høres egentlig litt ut som studentleiligheten vår, men det kommer av at vi har alt for mange ting stuet inn på alt for få kvadratmeter. Det krever ekstrem orden å holde det i sjakk her, og jeg er en noe ustrukturert person som kan gjøre veldig mange ting samtidig - dvs inni hodet mitt er jeg veldig ryddig, men så forbanna LAT Jeg utstår egentlig ikke rot, men det er ikke helt forenlig med konstant fatigue.

  Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 10:45   #95
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken stil har du hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Stil?? Mohahaha ...

Speilfliser på veggen med buer øverst!

Ja det har jammen vi også, skikkelig pent og med svigermors gamle lamper ved siden av.
Kjører ingen stil vi heller, er ikke særlig opptatt av det. Men vi har lyse vegger og mørke møbler, bare fordi vi liker det og det er så enkelt.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no