Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 21:29   #141
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Da har endelig jeg også bestilt sykkelvogn. Valgte en rød helårspakke. Tok også med en dobbel varmepose.

Gleder meg!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 02:13   #142
jenteApril07
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1
jenteApril07 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sykkelvogn

Hei! Mulig jeg er litt sent ute med denne meldingen..men prøver allikevel. Er på jakt etter sykkelvogn og har vel kommet fram til at den beste løsningen vil være Nordic Cab. Vil derfor gjerne være med å prøve å få llitt rabatt hvis dere ikke har kjøpt allerede?

jenteApril07 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 11:20   #143
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av jenteApril07, her.

Hei! Mulig jeg er litt sent ute med denne meldingen..men prøver allikevel. Er på jakt etter sykkelvogn og har vel kommet fram til at den beste løsningen vil være Nordic Cab. Vil derfor gjerne være med å prøve å få llitt rabatt hvis dere ikke har kjøpt allerede?

Rabatten gjelder en pakkeløsning, f eks helårs sport, og prikk Isbjørnen for å få referansenavn, så burde det gå om du er rask. Rabatten vi fikk var 20 % på en pakke, og på tilleggsutstyret man kjøper samtidig. Lykke til, og gratulerer med valget!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:28   #144
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Vi er bare sååååååå fornøyd med vognen til tross for at vi enda ikke har prøvd ut pulkdelen. Bruker den som vogn så og si hver dag til og fra barnehagen, og i helgene er det sykkelturer for alle penga. Det joggehjulet tror jeg blir lite eller ikke brukt, men vi fikk det jo gratis med på kjøpet så da så.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:01   #145
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Rabatten gjelder en pakkeløsning, f eks helårs sport, og prikk Isbjørnen for å få referansenavn, så burde det gå om du er rask. Rabatten vi fikk var 20 % på en pakke, og på tilleggsutstyret man kjøper samtidig. Lykke til, og gratulerer med valget!

Mener rabatten gjaldt alt egentlig. Var første runde med de 10% som gjaldt pakke, tror jeg.

Mulig det er for sent, for da jeg bestilte i forrige uke, sa han at det vat tidsbegrenset. Men, jeg fikk rabatten på helårspakke og dobbel varmepose likevel, siden det var jeg som hadde ordnet med det.

Men, send en PM eller prikk, så skal jeg oppgi navnet til selgeren og nummeret hans.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 00:38   #146
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Vi må bestille et ekstra sykkelfeste, slik at både jeg og mannen kan ha vogna uten mye styr. Noen som vet hva et ekstra feste koster?

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 00:44   #147
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

190 kr.
http://nordiccab.no/bestilling.aspx

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 12:32   #148
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Bestilte likegodt regntrekk også, har tenkt å bruke den til og fra barnehagen hver dag.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 11:06   #149
0dB
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 6
0dB har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sykkelvogn

Hei!
Vi er også interessert i Nordic Cab-produktene. Håper ikke at det er for sent med rabatten
Er det kanskje fler som er interessert, så vi kan arrangere nok en "powerbuy" ?
Har sendt PM til Isbjørnen og bedt om navn/nummer til kontaktperson som tidligere har innrømmet rabatt.

0dB

0dB er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 11:08   #150
0dB
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 6
0dB har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sykkelvogn

@Forbrukerkverulant (eller andre)
Hva ble prisen på Sportspakken (etter rabattering) ?
Hva koster regntrekket?

--0dB

0dB er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 14:02   #151
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Vi betalte 5432 kr. Vi fikk helårspakke sport uten å betale for det da de ikke hadde inne vanlig helårs i rød da vi bestilte. Regntrekket kostet 349.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:21   #152
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Hei alle dere som har Vidundervogna.
Man kan få det nye setet helt gratis, om man tar kontakt med dem (gjelder de som har 2007/2008modell). Det gir bedre støtte til ryggen, og gir bedre sikkerhet....

De har også kommet med en oppgradering på draget; strikkfjæring. Denne koster litt, men jeg synes det var verdt pengene sine! Mer behagelig å trekke, og lettere å snu seg litt rundt for å se hvordan tilstanden inni vogna er.

www.rocky2.no

Og til alle dere som ikke har denne vogna enda; dere burde tenke på det!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 10:14   #153
Skjeggevenn
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 3
Skjeggevenn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sykkelvogn

Noen som er med på en ny gruppebestilling før påske? Tenker i utgangspunktet å forsøke å få 20% på helårspakken

Skjeggevenn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:05   #154
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelvogn

Er det ikke fryktelig tungt å sykle med slike vogner? Jeg har lyst på en etterhvert, men nå ser jeg for meg at det er et mareritt å sykle med to barn i en slik?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 13:24   #155
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Jeg kan kanskje bli med på en sånn bestilling.

Lurer på helårs sport kontra vanlig helårs?

Er det joggevognen som er forskjellen, og har man bruk for den hvis man ikke jogger( dvs er det andre lure ting den kan/bør brukes til som jeg ikke tenker på nå?)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 13:25   #156
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelvogn

Iset - jeg ser for meg at mannen sykler med vogna/trekker pulken og så går jeg for egen maskin.

Min eldste begynner å bli såpass stor at hun kan sykle mindre turer selv til sommeren håper jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:40   #157
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det ikke fryktelig tungt å sykle med slike vogner? Jeg har lyst på en etterhvert, men nå ser jeg for meg at det er et mareritt å sykle med to barn i en slik?

Vi syklet 20 mil i sommer (fordelt på 4 etapper med flere dagers pause i mellom - halve Kystriksveien). Jeg hadde denne vognen med begge jentene oppi, mannen hadde en sykkelvogn fra XXL med all bagasjen og det gikk overraskende bra. Ingen av oss er noe særlig trente, så det ble litt tungt oppover, men ellers gikk det bra. Har ellers brukt den på småturer i Osloområdet og er superfornøyd. Pulken har vi bare brukt en gang, så den skal tas i bruk til påske.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:41   #158
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Takk for tipset om oppgradering av setet (får ikke prikket) , det er nå underveis i posten sammen med en ny meie til pulken og en ny pulkdel.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:34   #159
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelvogn

Har også bestilt ekstra sete. Topp service fra dem!

Når det gjelder Helårs Sport, tror jeg det bare er det joggehjulet som blir med. Vi har ikke savnet et slikt hjul,- enda i allefall.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 01:19   #160
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Har også bestilt ekstra sete. Topp service fra dem!

Når det gjelder Helårs Sport, tror jeg det bare er det joggehjulet som blir med. Vi har ikke savnet et slikt hjul,- enda i allefall.

Vi fikk jo helårs sport fordi de ikke hadde vanlig helårs inne. Har aldri brukt joggehjulet, men har sett en del som bruker det vinterstid på vogna. Er nok lettere å komme seg frem i snøen hvis man benytter den som vogn.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no