Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gave i posten

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 23:15   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Gave i posten

Fikk en pakke tilsendt fra utandet i går, og ble litt nysgjerrig siden jeg ikke hadde bestilt noe. Pakket opp og inn lå noe som syntes å være en B-film fra tidlig 90-tall. Ble irritert over at jeg fikk sånt i posten og lurte på om jeg snart ville få regning fra et eller annet firma.

Etter å ha lest litt mer grundig på coveret, ser jeg at det er en serie, og ikke en film. Nemlig sesong 1 av den fantastisk spennende serien Tropical Heat. Dette viste seg å være en spøk fra min yngre bror. Vi pleide å se på denne serien for sikkert 10 år siden. Den gikk seent på kvelden i sommerferien, og utspant seg på Hawaii. Utrolig dårlig!

Noen som husker den?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 23:24   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Gave i posten

Kos deg med serien. Den husker jeg veldig godt.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 23:54   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave i posten

Tror jeg har sett alle episodene Kos deg!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 00:18   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave i posten

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Noen som husker den?

Javisst. Den gikk sent på kveldene på TV2 sommeren 1994. Årsaken til at jeg husker det var at jeg stort sett satt i sofaen og ammet og ammet og ammet den sommeren og TV2 var den eneste kanalen vi fikk inn. Jeg så vel alle episodene, jeg også, kan jeg tenke meg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:13   #5
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave i posten

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Javisst. Den gikk sent på kveldene på TV2 sommeren 1994. Årsaken til at jeg husker det var at jeg stort sett satt i sofaen og ammet og ammet og ammet den sommeren og TV2 var den eneste kanalen vi fikk inn. Jeg så vel alle episodene, jeg også, kan jeg tenke meg.

1994??
Dååån, er det SÅ lenge siden!

Huff, jeg begynner å bli gammel..

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:16   #6
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave i posten

Den drittserien der ja. Husker godt den. Jeg og fetteren min fulgte med på den en sommer vi var på landet med mormor. Mormor kalte den ved en feil Tropical Hest, så det kalte vi den konsekvent i ettertid.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:26   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave i posten

Drittserie?!

Jeg glemmer aldri spenningen i en scene der skurkene peker på dem med en pistol. Jammen flaks det var en delfin i et basseng i nærheten som kastet en gummiring på skurkene slik at de mistet pistolen i vannet.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:40   #8
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave i posten

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg glemmer aldri spenningen i en scene der skurkene peker på dem med en pistol. Jammen flaks det var en delfin i et basseng i nærheten som kastet en gummiring på skurkene slik at de mistet pistolen i vannet.

Får selv Lassie til å virke som en kløne.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 23:19   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave i posten

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Drittserie?!

Jeg glemmer aldri spenningen i en scene der skurkene peker på dem med en pistol. Jammen flaks det var en delfin i et basseng i nærheten som kastet en gummiring på skurkene slik at de mistet pistolen i vannet.

Jeg får nesten lyst til å bestille serien selv når jeg leser dette. Genialt!

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:46   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave i posten

Jeg husker best de utrolig grønne øynene til hu dama. Og så var vel han fyren litt kjekk, var han ikke? Også var sangen så utrolig catchy.

Og så ble kameraten spilt av barndommens Huckleberry Finn. Joda, tydeligvis at den serien ikke har gått i glemmeboken for mitt vedkommende.

Til ære for nye sjåarar:


(Kilde: youtube.com)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no