Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 17:27   #121
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Da har jeg skummet gjennom, og jeg sier meg enig med Teofelia og him. Jeg er ikke overvettes begeistrert for å modereres for skrivefeil. Som him sier synes jeg skrivefeil og språk er en del av folks personlighet og framtoning. Overskrifter med åpenbare feil kan godt modereres. Jeg synes allikevel det er flott med fokus på språket, og tar gjerne i mot veiledning.

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 17:35   #122
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Har begrepet "modde" blitt tatt opp da? Skal man ikke egentlig rette dette også, eller er dette et begrep som er tillatt på norsk?
Jeg anbefaler at overskriften i tråden rettes til: "Moderering av skrivefeil".

*flisespikker*

Var det jeg også lurte på med min litt smily baki her

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 17:56   #123
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Nå synes jeg mange tar dette vel alvorlig her. Det er da aldeles ikke snakk om total språkvask av hvert eneste innlegg på dette forumet? Det er snakk om at én modde (Mim) av og til modererer skrivefeil i innlegg. Ingen andre av moddene gjør det, unntatt i overskrifter. Hvis dette er veldig problematisk, ja da får dere vel be Mim slutte med det, da.

Argumentasjon om dysleksi i denne tråden synes jeg er totalt meningsløst. Rettskrivningen er til for å gjøre det enklere for folk. Det er VANSKELIG å skrive på øret. Det er mye enklere å lære seg et regelsett. Og dyslektikerne er pokka nødt til det, for problemet deres er at de har vanskelig for å lese/skrive tegn for tegn. Er det noen som er tjent med at folk flest kan skrive bra, så er det dyslektikerne.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:07   #124
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nå synes jeg mange tar dette vel alvorlig her. Det er da aldeles ikke snakk om total språkvask av hvert eneste innlegg på dette forumet? Det er snakk om at én modde (Mim) av og til modererer skrivefeil i innlegg. Ingen andre av moddene gjør det, unntatt i overskrifter. Hvis dette er veldig problematisk, ja da får dere vel be Mim slutte med det, da.

Argumentasjon om dysleksi i denne tråden synes jeg er totalt meningsløst. Rettskrivningen er til for å gjøre det enklere for folk. Det er VANSKELIG å skrive på øret. Det er mye enklere å lære seg et regelsett. Og dyslektikerne er pokka nødt til det, for problemet deres er at de har vanskelig for å lese/skrive tegn for tegn. Er det noen som er tjent med at folk flest kan skrive bra, så er det dyslektikerne.

Men hvis noen føler det som et "overtramp", så er jo det alvorlig nok?

Jeg har ingen sterke følelser rundt dette. Ser ikke helt poenget med å "modde" det andre skriver, men gidder ikke bry meg så hardt om det blir gjort heller.

Noen ganger ser jeg jo at folk skriver feil, men jeg skjønner da vittelig hva de mener? Ting må ikke være så perfekte for meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:11   #125
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, jeg modder skrivefeil. Og jeg forventer å bli rettet på selv.

Er det problematisk?

Nei, det er helt uproblematisk. Jeg setter pris på slike tilbakemeldinger.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:20   #126
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.649
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvorfor venter folk at de skal bli kastet ut hele tiden?

Vel, det var ment som en spøk, tror jeg.

Jeg klarer ikke holde meg unna heller. Faktisk ble jeg ganske opprørt over hele greia. Ja, vi er flere som har fritidsproblemer og lider av flisespikkerier her. Og har man først startet et innlegg på dette, så må man etter min mening finne seg i at folk diskuterer det sønder og sammen.

Jo mer jeg tenker over det, jo mer idiotisk teit synes jeg det er å gå inn for å rette andres feil, så lenge man ikke er ansatt som læreren til folk eller så lenge ingen har bedt spesielt om å bli rettet på. Jeg lurer på for hvem det er man retter, skriveren eller seg selv? Det er greit at man er mange akademikere her inne. Det er mange her som er vant til å bruke språket på et høyt nivå og som er særedeles opptatt av rettskriving. Selvsagt ville det ha vært behagelig om alle her inne skrev tålelig bra og uttrykte seg på en presis måte. Jeg synes det er beundringsverdig at dyslektikere og folk med andre problemer i forhold til rettskriving gjerne vil bli bedre og jobber for å bli det. Jeg uttaler meg ikke spesielt om folk med en diagnose, men vet at det for mange krever MYE energi i det å skrive så rett som mulig. Jeg er uenig i at det skal være et uskrevet(?) kriterie om at man skal skrive bra eller være villig til jobbe hardt for å bli en god skriver for å være på et forum for dette.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:46   #127
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nå synes jeg mange tar dette vel alvorlig her. Det er da aldeles ikke snakk om total språkvask av hvert eneste innlegg på dette forumet? Det er snakk om at én modde (Mim) av og til modererer skrivefeil i innlegg. Ingen andre av moddene gjør det, unntatt i overskrifter. Hvis dette er veldig problematisk, ja da får dere vel be Mim slutte med det, da.

Egentlig var hele tråden ment som spøk. Til dels litt intern. Sånn kan det gå. Jeg fikser ikke å lese vaffler. Det var slik det begynte. Og ettersom jeg kan gjøre noe med det, ble jeg maktglad og litt yr!

Jeg kommer, som før nevnt, IKKE til å modde skrivefeil og bruke rødblyanten i folks innlegg i utide. Jeg kommer muligens til å modde bittebittelitt i de sidene jeg føler er "mine", nemlig oppskriftsforumet. Særlig om feilene feks kan medføre matforgiftning eller veldig vond smak.

Jeg er mye jeg ikke får gjort noe med, feks skiltet PRESLEY'S MAT GLEDER i krysset Kirkeveien/Sognsveien. Presley ER mat gleder? Presley er matgleder? Eller tenkte de egentlig å ha et skilt som skulle si noe om at Presleys mat gleder? Eller er det Presleys matgleder? Stedet trenger en panda!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:57   #128
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er mye jeg ikke får gjort noe med, feks skiltet PRESLEY'S MAT GLEDER i krysset Kirkeveien/Sognsveien. Presley ER mat gleder? Presley er matgleder? Eller tenkte de egentlig å ha et skilt som skulle si noe om at Presleys mat gleder? Eller er det Presleys matgleder? Stedet trenger en panda!

Men verden ville ha vært kjedeligere uten sånne skilt. Og jeg LIKER å stå ved kjøledisken og småergre meg over fransk patè - patæ - hæhæ...... Det er jo ikke noe moro å ha rett dersom ingen andre tar feil!!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:21   #129
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.649
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Egentlig var hele tråden ment som spøk. Til dels litt intern. Sånn kan det gå. Jeg fikser ikke å lese vaffler. Det var slik det begynte. Og ettersom jeg kan gjøre noe med det, ble jeg maktglad og litt yr!

Jeg kommer, som før nevnt, IKKE til å modde skrivefeil og bruke rødblyanten i folks innlegg i utide. Jeg kommer muligens til å modde bittebittelitt i de sidene jeg føler er "mine", nemlig oppskriftsforumet. Særlig om feilene feks kan medføre matforgiftning eller veldig vond smak.



Brennbart tema.

Godt med en utblåsing likevel. Hadde aldri trodd at lille, snille Tinetoff skulle klare å få meg så sint.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:22   #130
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, jeg modder skrivefeil. Og jeg forventer å bli rettet på selv.

Er det problematisk?

Oj. Da får du vel dagen til å gå bare med å rette mine innlegg ?

(Dib lister over og checker sine gamle innlegg...)

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:30   #131
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg vil foretrekke at man ikke retter mine skrivefeil. Men å gjøre meg oppmerksom på dem er bare bra.

Ved hjelp av en rød prikk.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:31   #132
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Er jeg en dårlig mor fordi jeg har skrivefeil, eller er det Mim som er en dårlig mor fordi hun retter på dem?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:32   #133
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ved hjelp av en rød prikk.

Nei ,jeg vil ha grønn, grønn, grønn!
(noen som tok hintet?)

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:33   #134
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er jeg en dårlig mor fordi jeg har skrivefeil, eller er det Mim som er en dårlig mor fordi hun retter på dem?

Her er vi alle perkfete.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:37   #135
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er jeg en dårlig mor fordi jeg har skrivefeil, eller er det Mim som er en dårlig mor fordi hun retter på dem?

Eller en dårlig modd? mord?

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:37   #136
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Mådde.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:38   #137
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er jeg en dårlig mor fordi jeg har skrivefeil, eller er det Mim som er en dårlig mor fordi hun retter på dem?

Jeg vil anta at en mor med mange skrivefeil (les: slurvefeil) bruker mindre tid på forumet og mer tid på å være mor, enn en som bruker all sin tid på å rette andres innlegg

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:39   #138
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av juzzy, her.

Jeg vil anta at en mor med mange skrivefeil (les: slurvefeil) bruker mindre tid på forumet og mer tid på å være mor, enn en som bruker all sin tid på å rette andres innlegg

Eller en dårlig rollemodell som aldri skulle fått barn i utgangspunktet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:40   #139
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av juzzy, her.

Jeg vil anta at en mor med mange skrivefeil (les: slurvefeil) bruker mindre tid på forumet og mer tid på å være mor, enn en som bruker all sin tid på å rette andres innlegg

he-he

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:40   #140
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mådde.

som bruker tid på å morde skrivefeil

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no