Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håret ditt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 13:56   #61
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det stemmer jo ikke helt med bildet.
Da er du vel ikke blek heller.


Ikke like bleik som på bildet..

Har sola meg litt i sommer

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:54   #62
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Blondt

Er den naturlig? Sluttet å farge det for 2 år siden, men har en del naturlige striper, og noe av tidligere farge er nok ikke klippet bort enda.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Farget det alltid hos frisør

Går du ofte hos frisør? Nei, burde gått oftere

Bilde takk! Prøver å legge ved et bilde av nyere dato, men er veldig dårlig på bildebehandling....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg håret mitt.jpg (29,2 KB, 76 visninger)
__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:07   #63
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Oi, så lite det ble da.
Kanskje jeg ikke skal forminske det så mye neste gang....

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:06   #64
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Det er så mange flotte damer her!

Her er jeg etter frisørbesøk i dag:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 01-06-11 kl 20:14.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:51   #65
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Det er så mange flotte damer her!

Her er jeg etter frisørbesøk i dag:

Så vakker du er Hønni!!! Og kjempeflott på håret!!!

Du ser ikke ut som noen nybakt mamma, akkurat... Din fjortis!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:52   #66
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Så søt du er Hønni. Du ser jo ikke det minste sliten ut etter et laaaaangt svangerskap og en fødsel. Du ser forresten veldig ung ut til å være trebarnsmamma!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 17:06   #67
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

åh, så deilig en tråd. Just hva en 33 år gammel nybakt trebarnsmamma trenger å høre

Nabojenta og Canisa: har brukt opp de grønne for i dag, men skulle gjerne bombet dere med dem.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:50   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Det er så mange flotte damer her!

Her er jeg etter frisørbesøk i dag:

Så fin du var!!
Nå fikk jeg litt lyst å klippe meg litt kortere og

(og håper jeg ser så fresh ut om 4 år )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:52   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Svaggen, her.

Oi, så lite det ble da.
Kanskje jeg ikke skal forminske det så mye neste gang....

Måtte finne frem lupa for å se

Men vakkret hår!! *misunnelig*

NÅ fikk jeg lyst på langt hår...

Litt ubestemmelig?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:07   #70
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Så søt du er Hønni. Du ser jo ikke det minste sliten ut etter et laaaaangt svangerskap og en fødsel. Du ser forresten veldig ung ut til å være trebarnsmamma!


Jepp! Akkurat det samme tenkte jeg!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:39   #71
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Her var det mange flotte damer med flott hår

Hønni: Du var kjempeflott! Som de andre også sier: Du ser veldig ung ut!

Acsa: For et nydelig hår!!

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:50   #72
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mørk brun

Er den naturlig? Nope

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Farger sjøl

Går du ofte hos frisør? Det varierer veldig. Noen ganger er jeg flink og husker å gå til frisøren hver 6. uke, så kan det gå en periode hvor jeg ikke går til frisøren på et helt år.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:59   #73
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Tja, hva skal man si. Har kommunefarget i bunnen med striper i flere farger. Lyse og brune og litt mellom der...

Er den naturlig? Nope...

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Hos frisør. Har sluttet med mislykkede hjemmefarginger...

Går du ofte hos frisør? Kunne sikkert vært litt oftere, jeg venter akkurat hakket for lenge slik at jeg går noen uker med "bad hair day" hver dag.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:20   #74
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Smil

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Excuse moi!!!??? Flyvertinnelook du! Hva er galt med det da liksom? Hilsen arg flyvertinne med egen look ....og antakelig drit-kjedelig med lysblondt langt hår i hestehale....

Nei schnuppa,du er langt fra det som er en kjedelig flyvertinne

Nemlig!!!!

  Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:29   #75
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Stort smil

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Blond. Langt og oppklippet

Er den naturlig?
Ja eller kanskje ikke

Går du ofte hos frisør?
Hver 6-8 uke.

Bilde takk!

me

  Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:10   #76
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Akkurat nå: Stripet askeblond ,flatt

Er den naturlig? Laaaaaaaaaaaaaangt derifra! Jeg er mørk og krøllete

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Frisør

Går du ofte hos frisør? Annenhver til tredjehver mnd.

Skjønner liksom ikke helt hvordan man legger inn bilder her, så dere får trykke på linkene. Er lys nå..på det andre bildet er jeg naturlig. (Ikke quote).



Sist redigert av Pastill : 18-10-06 kl 18:26. Årsak: tamtiaam......
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:20   #77
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Rødblondt

Er den naturlig? Ja, heldigvis

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?

Går du ofte hos frisør? Dessverre alt for sjelden: ca to til tre ganger i året. Noe som medfører sjokk over forandringen hver gang. Langt oppklippet, varierer med panelugg innimellom.

Bilde takk!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 15:02   #78
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mørke brunt

Er den naturlig? Ja

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Kunne gjærne tenkt meg å gjøre det hos frisøren, men er en smule lat. Blir vel ikke noe farge i dette håret nei. Tar en glans vask i ny og ne da

Går du ofte hos frisør? Nei, min søster eller mor klipper meg som regel.

Bilde takk! ...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:19   #79
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Det er så mange flotte damer her!

Her er jeg etter frisørbesøk i dag:

Søta! (brukt opp prikken til deg...)

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:27   #80
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Mellomblond/mørk blond av noe slag.
Er den naturlig?
Jupp
Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Har vel gjort begge deler, men nå er det år siden sist.
Går du ofte hos frisør?
Nei. Det har vært tre ganger i år, faktisk, før det var det kanskje en gang i året.
Bilde takk!
Nei takk

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no