Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håret ditt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 19:43   #81
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Jeg er vel mørk blond.
Er den naturlig?
Ja
Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Jeg farger ikke håret, men det hender jeg tar lyse striper, da for å skjule de små grå som begynner å komme fram....
Går du ofte hos frisør?
Nei, det er sjelden. Kanskje en gang pr. år....klippet håret nesten kort for to år siden og nå er det blitt langt igjen gitt
Bilde takk!

Kan legge ut et bilde når jeg får tatt et der jeg har utslått hår....fant ikke noe nå gitt

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:55   #82
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Tok en bilde fort og gæli

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Tove-017-copy.jpg (29,2 KB, 33 visninger)
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:00   #83
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Tok en bilde fort og gæli

Nice!

*lyst på langt hår igjen*

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:17   #84
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Nydelig hår du har Tove! Søt du er!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:24   #85
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Nydelig hår du har Tove! Søt du er!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:40   #86
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Det begynner å bli lenge siden jeg så deg, Tove! Så lys du har blitt!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:41   #87
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Det begynner å bli lenge siden jeg så deg, Tove! Så lys du har blitt!

Litt striper bare

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:43   #88
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mørk

Er den naturlig? Nei, absolutt ikke..

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Selv

Går du ofte hos frisør? Par ganger i året

Bilde takk! Tja.. ikke i dag ihvertfall

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:05   #89
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Er brunette, jeg
Er den naturlig?
Ja
Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Farger håret av og til for en jevnere farge og mer glans, og da gjør jeg det selv.
Går du ofte hos frisør?
Nei, ikke ofte nok!
Bilde takk!
Tja, vi får se....

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:34   #90
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Det er så mange flotte damer her!

Her er jeg etter frisørbesøk i dag:

Fresh nybaktmamma!!!

  Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 01:00   #91
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håret ditt

Så mange pene det var bilde av her!!! Dere er jo megaflotte damer!!!

Hvilken hårfarge har du? Mørkebrunt med litt rødskjær i ..

Er den naturlig? Ja, akkurat nå så.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Hender at jeg tar lyse striper, først gjorde jeg det hos frisør så hos en venninne. Ble finest da venninnen min gjorde det! Tar mye glansvasker selv, for forandringens skyld.

Går du ofte hos frisør? Veldig sjeldent. Har langt hår og det er lett å klippe det selv. Var nettopp hos frisør og fikk klipt det men ingen så forskjell...hm...

Bilde takk!
Det er jeg dessverre for feig til.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:06   #92
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Lys blond.

Er den naturlig? Det er den fargen jeg alltid har hatt, men etter jeg fikk datteren min må jeg ha litt hjelp

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Hos frisør, selvsagt. Jeg gjør det dog sjelden.

Går du ofte hos frisør? Jeg får jo aldri bestemt meg for hvordan jeg vi ha håret, så jeg er der kanskje annenhvermåned. Har en søster som er frisør, så jeg er heldig sånn sett

Bilde takk!



Sist redigert av Ekkir : 02-10-07 kl 19:14.
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:00   #93
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Mange pene damer her!

Hvilken hårfarge har du? Blond

Er den naturlig? Selvsagt!

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Jeg har en venninne som striper håret mitt.

Går du ofte hos frisør? Alt for sjelden. Ett par ganger i året kanskje.

Bilde takk!


MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:03   #94
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mørkblond.

Er den naturlig? ja.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? farger lyse striper, hos frisør.

Går du ofte hos frisør? Ja, 3-4 ganger i året. Elsker å gå til frisør.
Vil gå oftere, men jeg har langt hår så da klipper jeg bare tupper,
eller klipper det opp.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:39   #95
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mørkblond.

Er den naturlig? Ja nesten, farger og striper men bunn fargen veldig lik min farge.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Mamma farger og striper det med Loreal dobbel pakke (husker ikke navnet)

Går du ofte hos frisør? Ikke veldig ofte, blir nok 3 ganger i året ca. Klipper tupper og klipper det litt opp.

Her ser dere håret mitt, jeg og veslesnuppa klar for hjemreise fra sykehuset (3 dager gammel). Tatt 29. mai i år
(æaj hvorfor kommer ikke bilde opp???, ser det når jeg setter det inn)
http://www.fotoknudsen.no/archive33/...gj2UlZp.jpg?66

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 00:12   #96
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håret ditt

Hårfargen min er kommunebrunt, men det hendr jeg har hasselfarget hår også.

Da har jeg farget det selv, for det er en evghet og litt til siden jeg var hos frisøren. Håret klipper jeg selv. (klipper ungene og gubben også)

Her er et fra i fjor sommer. Håret mitt har omtrent samme farge, men er litt mørkere nå som høsten har kommet

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:06   #97
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Asca: For et flott hår du har! (spesielt den naturlige utgaven ) - Og så god utråling du har!

Jeg har kommuneblondt hår. Litt lysere enn kommunefargen, men mørkere enn blondt på en måte.

Det er naturlig, men noen ganger striper jeg det. Og jeg gjør det selv, for jeg blir aldri fornøyd med frisørens resultat...

Nå har jeg ikke gjort noe med håret på mange år - noe mannen er veldig glad for...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:25   #98
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Så mange flotte damer det er her

Hvilken hårfarge har du? Blond, med masse striper

Er den naturlig? Nope, er egentlig kommunebrunette.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Gjør det hos frisør.
Går du ofte hos frisør? Ja, ca hver 8 uke og er der i minst 3 timer Hærlig!

Bilde.....

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:33   #99
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Lyst stripet

Er den naturlig?
Nei har ganske mørk brunt av meg selv.. men de fleste sier jeg passer best lyst hår

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Striper meg kun hos frisør ja

Går du ofte hos frisør?
Hver 6-8 uker

Bilde takk!

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 09:26   #100
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Rødt

Er den naturlig? Njææ.. litt

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Farger selv, bruker henna.

Går du ofte hos frisør? Aldri

Bilde takk!

Her er preview: mens jeg leter etter bilde.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no