Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sesongstart: Grey's Anatomy!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 10:18   #121
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Må hukse å se den på lørdag jeg da ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:39   #122
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Like før nå!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:31   #123
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Hva er det med Izzy og det spøkelsestullet? :irritert:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:50   #124
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hva er det med Izzy og det spøkelsestullet? :irritert:

:forvirret: Men, han er nå skjønn da.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:51   #125
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

:forvirret: Men, han er nå skjønn da.

Joda, men takke meg til Dr Hunt!

:gjentar meg selv til deg kjedsommelige:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:54   #126
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Grr, de er så "ynkelige", mange av personene. Derek snakker så laaavt og ynkelig når han skal trøste eller godsnakke med Meredith, Meredith er så "ååh stakkars meg" hele tiden, og George blir så fort sur og er så langsint at jeg blir helt oppgitt. Blæh.

Må seie meg enig i det, gitt. Serien rekker ikkje ER til ankelen eingong, men ser på likevel da

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 22:56   #127
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Uff for en rar episode i dag. Dette tar jo helt av jo.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 08:02   #128
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Fikk ikke sett i går.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 08:57   #129
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Dr. Hunt, er det han militærlegen? Jeg er bare på sesong 5, helt i begynnelsen. Er det han som hjalp (og klinte med) Christina da hun ble spiddet på den istappen? Han spiller i Journeyman også, sexy fyr.

Må se noen episoder til når minsten skal sove, hehe. Har hele sesong 5 liggende, er jo helt hekta. Tror det er den som går på TV nå, sesong 6 har hvertfall nettopp begynt i USA. Tipper jeg er ferdig med sesong 5 over helgen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 12:55   #130
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Hva skjedde i går? Spoilertag, noen?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:07   #131
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Hvilken episode ble sendt på norsk tv sist?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:14   #132
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hva er det med Izzy og det spøkelsestullet? :irritert:

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Uff for en rar episode i dag. Dette tar jo helt av jo.

Jeg var der i fjor, jeg også. Hold ut! De klarer å berge seg inn igjen, utrolig nok.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:53   #133
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg var der i fjor, jeg også. Hold ut! De klarer å berge seg inn igjen, utrolig nok.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:54   #134
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvilken episode ble sendt på norsk tv sist?

Ingen som vet? Jeg sjekket på tv2, men der ble jeg ikke særlig klokere. Hvilke dager går det på, i det minste, så jeg kan sjekke om det står noe den aktuelle dagen?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 13:56   #135
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

På tirsdager, 21.40, tv2.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 14:06   #136
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Takk. Da er det episode 8 som ble sendt i går ja. Jeg skal begynne på nr 7 så da har jeg ikke så mye å bidra med enda. Men får nok sett 7 og 8 i kveld.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 14:35   #137
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Venter i spenning på hvordan de skal dra dette her inn igjen, men greit nok, jeg følger lydig med hver tirsdag (evt opptak på onsdag om junior ikke er veloppdragen nok til å vente med å våkne til jeg er ferdig å se på tv...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 22:27   #138
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Det er egentlig så mange ting som irriterer meg ved den serien. Som at Izzie får beholde jobben etter å ha stjålet et hjerte og giftet seg med en pasient. Og det er helt greit, liksom, for hun er jo så fliiink.

Yeah, right!

Men jeg ser på likevel.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 22:30   #139
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Hun skulle vel egentlig få sparken men sluttet selv, og så, etter mange måneder, fikk hun en ny sjanse under tvil. Var det ikke sånn? Mulig det ikke hadde skjedd i virkeligheten, men det hadde vært enda mer fjernt om hun fortsatte å jobbe der uten å være borte en stund hvertfall. Uansett så må det action til for å få serien gående, ellers blir det jo kjedelig.

Det som irriterer meg mest er Meredith og all denne vinglingen med Derek. "Vær sammen med meg, nei gå vekk, flytt inn med meg, flytt ut, ikke rot i skapet mitt, stikk av, kom tilbake". Herregud.

Nå skal jeg se nr. 8 før jeg legger meg, det er vel den som gikk på tv i går.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 22:32   #140
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Ja, jeg vet.
Dette har utviklet seg til en "serien vi elsker å hate" -tråd.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no