Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Største filmskuffelse?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 17:28   #221
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Den engelske pasienten.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 19:52   #222
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kan noen fortelle meg hvorfor partyscenen i Matrix II er så dårlig eller dum? Er det fordi man ikke liker musikken? Fordi man ikke tror de hører på slik musikk i "fremtiden"? Fordi man ikke tror de danser før de skal i krig? Jeg syns for øvrig elskovscenen er mye mer pinlig.

Elskovsscenen er skrekkelig, jeg gir deg det. Men jeg syntes dansescenen er corny. M1 var slick og cool, og dette ble stilbrudd.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 19:54   #223
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.407
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Elskovsscenen er skrekkelig, jeg gir deg det. Men jeg syntes dansescenen er corny. M1 var slick og cool, og dette ble stilbrudd.

Men det er jo et stilbrudd fordi de plutselig er i den virkelige verden, som er møkkete, svett og stinkete, i stedet for den oppkonstruerte, elegante.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:09   #224
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Lost in Translation er en stor filmskuffelse for min del også.
Joda, filmen er god, men den er så kjedelig.

Ellers så jeg Spiderman 3 i går, og ettersom jeg ikke akkurat hadde noen forventninger så kan jeg vel heller ikke bli særlig skuffet, men den kommer jaggu høyt opp på listen over dårlige filmer.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:33   #225
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Wyatt Earp (med Kevin Kostner), Moulin Rouge og Titanic er de filmene jeg husker navnet på i farten. Har sett mange dårlige og enda dårligere filmer opp gjennom årene, men disse filmene trodde jeg at jeg skulle like. Wyatt Earp er første og eneste gangen jeg faktisk har forlatt kinosalen midt i forestillingen. Moulin Rouge, vel jeg satt helt til siste slutt og var overbevist om at det kom til å bli bedre og at jeg før eller siden ville skjønne hele poenget med filmen

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 08:10   #226
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Jeg ga Lost in Translation en ny sjanse i går, og kan meddele (til Tinetoffs store glede? ) at den gjorde større inntrykk nå. Det hjalp vel kanskje også at jeg denne gangen så den helt ferdig. Bill Murray er helskjønn.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 08:39   #227
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg ga Lost in Translation en ny sjanse i går, og kan meddele (til Tinetoffs store glede? ) at den gjorde større inntrykk nå. Det hjalp vel kanskje også at jeg denne gangen så den helt ferdig. Bill Murray er helskjønn.


Jeg storkoste meg i går kveld jeg også.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:07   #228
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Kan ikke fatte og begripe at det er mulig å mislike filmer som f.eks. Ringenes Herre, noen ganger har jeg på følelsen av at folk sier dette bare for å provosere, da de vet at dette er en superpopulær film. Men det er jo selvfølgelig lov å ha en annen smak, og jeg tillater det. For selv hater jeg også noen superpopulære filmer:

Star Wars er en haug med tullefilmer, ræl, vrak, møkk og spy.. kan ikke fatte og begripe et sekund hvordan folk kan like noe sånt som det der. Jeg har sett fem av seks filmer, og har mislikt alle sammen. Og det sier seg selv at det eneste jeg likte med en av filmene var Jar-Jar Binks, individet alle som kalte seg store fans av filmen hatet. Jeg syntes han var den eneste som faktisk klarte å dra litt humor inn i en elendig filmsamling.

Apocalypse Nå! fattet jeg heller aldri hvorfor folk digget så. Jeg hadde nok veldig høye forventninger til denne, da alle sier den er så vanvittig bra. Den var jo selvfølgelig ikke dårlig, men jeg ville nok ikke gitt den mer enn en toer på terningskastet. Satt og kjedet meg i to timer.

2001: A Space Odessey ligger på førsteplass over de dårligste filmene jeg har sett. Jeg kastet terningen til 1 og skrapte bort halve tallet for at det skulle bli enda dårligere. Jeg mener, 30 minutter hvor vi ser apekatter løpe rundt? Nei takk, da ser jeg heller på vasken snurre rundt i en halvtime. Den filmen skal ikke få komme nær huset vårt igjen.

Andre filmer jeg kan nevne jeg ikke likte i det hele tatt: Livet Under Vann med Steve Zissou, Lost in Translation, The New World, Thin Red Line (men denne skal jeg se opp igjen, for å se om jeg har endret syn siden sist - 10 år siden jeg så den), Svidd Neger, THGTTG og Sideways.. kommer sikkert på fler hvis jeg gidder å tenke etter

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:28   #229
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

For min del er Jackie Brown den største skuffelsen. Greit nok at fallhøyden var stor etter reservoir dogs og pulp fiction, men det skulle ikke vært lov å lage noe så kjedelig. Vurderte aldri å forlate kinoen, men jeg tror det var fordi den allerede hadde dysset meg inn i en apatisk søvnlignende tilstand.


Nebbia

  Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:28   #230
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av Alioli, her.

Kan ikke fatte og begripe at det er mulig å mislike filmer som f.eks. Ringenes Herre, noen ganger har jeg på følelsen av at folk sier dette bare for å provosere, da de vet at dette er en superpopulær film. Men det er jo selvfølgelig lov å ha en annen smak, og jeg tillater det.

Det er generøst av deg.

For øvrig konstaterer jeg at du og jeg ikke har veldig sammenfallende filmsmak, sånn akkurat med unntak av LOTR da.


Sist redigert av Teofelia : 13-08-07 kl 11:38.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:41   #231
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.145
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For øvrig konstaterer jeg at du og jeg ikke har veldig sammenfallende filmsmak, sånn akkurat med unntak av LOTR da.

Ja, det slo meg i grunnen at jeg burde prøve å få sett The Thin Red Line og The New World, siden de ble nevnt i slikt godt selskap. (Svidd Neger innbiller jeg meg likevel at jeg ikke trenger å se.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 13:20   #232
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er generøst av deg.


Ja, jeg kan ha mine øyenblikk da jeg er utrolig snill og generøs, selv om jeg ikke helt liker å være det når noen sier noe stygt om LotR.. det er tre (det blir vel kanskje fem da men) filmer som er hellige for meg:

1. Flåklypa Grand Prix
2. Matrix
3. Ringenes Herre 1-3

Resten kan dere (nesten) få si hva dere vil om..

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no