Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du mye ting, og liker du det?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 19:17   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Har altfor mye. Vil ha mindre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 19:31   #42
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Etter fire flyttinger på 10 mnd så har det blitt ekstremt mye opprydding. Har ikke så mye og ikke katt heller lenger som drar inn dyr.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 19:58   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Vi har veldig få ting. Alle leker som ikke er gitt bort eller kastet er pakket bor, vi har minimalt med pyntesaker og i fjor høst og i vår kjørte vi 4 billass til loppemarked. I høst kjørte vi minst 10 tilhengerlass på fyllinga og solgte det meste vi har av møbler. :På flyttefot:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 20:22   #44
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Jeg har ikke mye nips og unødvendige greier, om det er spørsmålet. Har ikke én maskin for ditt og én maskin for datt på kjøkkenet, for eksempel. Liker å ha god plass til det vi har, og at vi skal trenge det før vi kjøper det (mannen kom hjem med en Salad Chef og da ble jeg litt irritert siden jeg synes det tar unødvendig plass uten at jeg synes vi trenger å ha noe slikt når vi kan kutte opp for hånd, som et eksempel). Her har hver ting sin plass, og jeg går jevnlig gjennom samlesteder for å sortere ut det vi ikke lenger har bruk for.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 20:34   #45
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Har for mye. Men nå holder vi på å pusse opp, og da skal vi også gå igjennom boden der alt samler seg å få kastet og gitt bort MYE. Nå er det slutt på å være sentimental og spare på ting. Vil ha de bort og vekk!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 20:47   #46
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Vi har sluttet å handle ting. Vi bor 7 stk. På 120 kvadrat og jeg liker å ha det ryddig rundt meg. Ungene deltar på bruktmarked innimellom. Der selger de klær, leker, bøker og småinteriør som vi er ferdig med.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 22:12   #47
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Nei, jeg synes generelt vi har lite i forhold til mange andre. Nå har vi nettopp flyttet og gav bort masse til Fretex. Fravokste klær og leker gir bort nokså umiddelbart, og vi kjøper stort sett kun det vi trenger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 22:55   #48
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Altfor mye.

Men jeg downsizer. På en måte. Ingen rotter, tror jeg - det er en grunn til at vi ikke har katteluke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 10:02   #49
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Altfor mye.

Men jeg downsizer. På en måte. Ingen rotter, tror jeg - det er en grunn til at vi ikke har katteluke.

Ja. Begynner å lure på katteluka altså... Men den gjør at vi kan reise bort uten mer pes enn at noen er innom av og til og fyller på mat. Men gjett om jeg lukker dører da... Kun adgang ganga oppe og gang nede.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 10:13   #50
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Jeg har alt for mye. Og vi har kastet og gitt bort mye de siste årene.

Har blitt flinkere til å ikke kjøpe ting på impuls. For det har vært mye sånt som har blitt dratt i hus. Og i ettertid ser jeg at de ikke blir så mye brukt. En annen ting er at vi tok over barndomshjemmet til mannen med en god del møbler og ting i det. Da var vi i 20 årene og kom med et flyttelass som bestod mye av billige og arvede ting.

Og så er det barnas leker da. Jeg har veldig lyst til å gå igjennom alt og sortere vekk alt som er ødelagt eller som de ikke leker med.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 10:58   #51
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Jeg har en del ting jeg egentlig burde gi slipp på. Men jeg føler vel mest på at jeg har for liten plass, ikke for mange ting.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 11:05   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Ja, jeg er en skrotnisse, og vi er i tillegg rotete av oss. Herlig kombinasjon.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 11:27   #53
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Vi har katteluke, men har aldri hatt rotter. En og annen frosk derimot. Katteluke er så praktisk, så slipper den stakkars katten å stå og fryse og mjaue ute helt til vi hører den, og ikke minst veldig greit når vi er bortreist. Det er vel verdt en dyreskrott i ny og ne.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 11:41   #54
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Jeg har mindre enn jeg kunne ha hatt. Jeg kaster relativt ofte, og har blitt flinkere til å ikke kjøpe for mye ting. Men jeg føler litt på at jeg kaster og at ungene og mannen drar inn nye ting, og det tar aldri slutt allikevel... Ja, du traff en nerve.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 12:00   #55
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Jeg har store ryddesjauer 2 ganger pr år i forbindelse med loppemarked. Ungene er heldigvis over den verste hamstring av leker perioden. Nå går det mest i klær.
Eneste jeg "hamstrer" er arvegods som betyr noe for oss, det begynner å bli litt av det, men jeg har blitt veldig kritisk til hva vi trenger og ikke de siste årene. Jeg hater rot og oppsamling.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 12:27   #56
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi har katteluke, men har aldri hatt rotter. En og annen frosk derimot. Katteluke er så praktisk, så slipper den stakkars katten å stå og fryse og mjaue ute helt til vi hører den, og ikke minst veldig greit når vi er bortreist. Det er vel verdt en dyreskrott i ny og ne.

Min banker på vinduet. Med klørne. Vi hører.

:godt opplært:

Også har jeg verdens beste kattepasser når vi er bortreist, da. Jeg tror han får mer oppmerksomhet da enn når vi er hjemme - men han blir skikkelig fornærmet når vi reiser bort likevel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 16:00   #57
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du mye ting, og liker du det?

Vi har en del ting, eller yngstemann og mannen har vel mest.
Det er forholdsvis bra system i tingene så jeg føler ikke at det kommer ut av kontroll.
Har en mann som rydder ofte og må ha ting i system, derfor blir det ikke så ille.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no