Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffemaskin, Siemens eller Philips?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 11:21   #21
Olivia81
Aktiv
 
Olivia81 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 150
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kaffemaskin, Siemens eller Philips?

Åkei, jeg har flere spørsmål.. Når jeg steamer melken så kommer det vann i melken, nok til at den ikke får skikkelig skum og blir rennende. Har dere andre det på samme måte?

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:26   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin, Siemens eller Philips?

Du må trykke på steamknappen, den blinker, vente med å vri bryteren til knappen for "vri-bryter" lyser. Kun steam da!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:18   #23
Olivia81
Aktiv
 
Olivia81 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 150
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kaffemaskin, Siemens eller Philips?

Jo, jeg gjør det, men det kommer en god skvett med vann før det kommer steam. Kan jo hende det skal være sånn og at jeg må øve litt på melkesteamingen?
(takk for at du svarer forresten )

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 15:43   #24
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin, Siemens eller Philips?

Steameren har en "dært" av gummi som du kan dytte opp mener jeg, har den ikke ved siden av meg nå, da mener jeg du får steam. Ja enetn da eller når du drar den i bunn.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 15:49   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin, Siemens eller Philips?

Opprinnelig lagt inn av Olivia81, her.

Jo, jeg gjør det, men det kommer en god skvett med vann før det kommer steam. Kan jo hende det skal være sånn og at jeg må øve litt på melkesteamingen?
(takk for at du svarer forresten )

Jeg kjenner ikke maskinen din, men akkurat det tror jeg er ganske vanlig. Min maskin gjør også det.

Jeg pleier å holde en tom kopp under steameren og la det renne til det begynner å komme damp. Deretter putter jeg steameren i melka.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 21:45   #26
Olivia81
Aktiv
 
Olivia81 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 150
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kaffemaskin, Siemens eller Philips?

Tusen takk for svar alle sammen!
Jeg mailet siemens som kunne fortelle at det kun skal komme noen få droper vann før det kommer damp og at det muligens er noe galt med min maskin. Jeg får ringe butikken i morgen og høre hva de kan gjøre.

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no