Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Dere ødelegger serien for meg!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 09:41   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Dere ødelegger serien for meg!

Dustete fotballforbundet!

Jeg er så lei av at Branns kamper alltid spilles dagen derpå. Det er helt uinteressant å sitte og se på serien når jeg ikke laget mitt spiller. Jeg antar at det er penger det dreier seg om, og at det sikkert drypper på Brann også, men jeg synes det er en hån mot fansen. Så!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 09:53   #2
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Dustete fotballforbundet!

Jeg er så lei av at Branns kamper alltid spilles dagen derpå. Det er helt uinteressant å sitte og se på serien når jeg ikke laget mitt spiller. Jeg antar at det er penger det dreier seg om, og at det sikkert drypper på Brann også, men jeg synes det er en hån mot fansen. Så!

Jeg er glad til, jeg. For det betyr at kampen går på tv, sånn at jeg som bor 60 mil unna stadion, likevel får sett go'laget mitt ganske ofte.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 09:56   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Jeg er enig! Men jeg fulgte litt med i går. På Tromsø, av alle lag. I og med at noen her inne har påvirket meg litt...

Og så er det jo kult at stakkarene oppe i 103 cm snø har litt fotball å glede seg over. Skulle ønske jeg kunne fått med meg Tromsø - Brann en gang. Selv om vi har sinnsyk dårlig statisikk derfra.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 10:02   #4
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Det er jo nok av ting å glede seg over selv om ikke Brann spiller. I går kveld satt jeg på en pub i Halden (av alle steder) og så at trønderj...ene tapte to poeng. Det var en helt grei mandagskveld, det.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 10:02   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Fotball er alltid gøy, selv om vi spiller på mandag. Det utelukker imidlertid å reise til Bergen, og det dreper litt av stemningen når de ikke spiller samtidig

Jeg har vært på Tromsø - Brann Aldri igjen -det ble omtrent isfront i heimen i lang tid etterpå (bor sammen med en TIL-supporter....)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 10:05   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

...så at trønderj...ene tapte to poeng. Det var en helt grei mandagskveld, det.

Oh yeah!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg har vært på Tromsø - Brann Aldri igjen -det ble omtrent isfront i heimen i lang tid etterpå (bor sammen med en TIL-supporter....)

Håper det var du som hadde gliset og at han var isen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 10:06   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Oh yeah!


Håper det var du som hadde gliset og at han var isen.

Of course

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:49   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er jo nok av ting å glede seg over selv om ikke Brann spiller. I går kveld satt jeg på en pub i Halden (av alle steder) og så at trønderj...ene tapte to poeng. Det var en helt grei mandagskveld, det.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:54   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:56   #10
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Syns også det er litt kjedelig Kva er grunnen til at Brann alltid spelar til ukurante tider??

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:57   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Sånn tilbake til spørsmålet, det er nok et pengespørsmål. Masse å tjene på av reklameinntekter på å få en tv-sendt kamp, selv om man kan tape litt i billettinntekter. Jeg synes nå at det er helt i orden at det er kamper tre dager i uka. Gir jo meg en sjanse til å se tre fotballkamper i uka, selv om jeg ikke får dratt på tre kamper i uka og sett live. *detvartiderdetdrømmermegtilbake*

Jeg skal nå i alle fall få med meg Brann-RBK i år.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:57   #12
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Fluke og amylin: Dere skulle ønske dere hadde vært der sammen med meg, skjønner jeg. Kanskje vi kan få det til neste helg?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:04   #13
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Til helgen skal jeg på noe så utrolig langt unna fotball som det går an å komme. Men hvis jeg tolker snill-smileyen din slik jeg vil, og ikke slik jeg vanligvis tolker den, så tar jeg det som om du mener dette, og ja, det hadde vært gøy med en pubtur, tatt noen pils, sett på fotball og preiket litt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:12   #14
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Jeg har til slutt lært meg at den snill-smileyen er ironisk, så det var mest ment som en fleip. Men hvis det er sånn at du kommer en tur ned til mine trakter, så hadde det vært kjempeartig om vi fikk til et treff.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:54   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Aldri så galt at det ikke er godt for noe! :nervevrak:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 00:58   #16
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dere ødelegger serien for meg!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Aldri så galt at det ikke er godt for noe! :nervevrak:

Håpet på Stabekk.....

Ingen fan av vif,brann eller rbk......

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no