Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-13, 14:07   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Jeg er litt uansvarlig på dette ser jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:09   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Når ungen hadde syntes det var greit selv, og virket å være trygg og slikt så kunne han sovet overalt for min del.

I så fall er jeg meduansvarlig, for jeg er enig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:43   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.023
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Tja, sikkert 13-14 år . Jeg ville ikke likt det uansett.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:45   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Det måtte vært med en løsning som gjorde det både veldig enkelt å rømme ut OG enkelt å komme inn fra utsiden og berge. Jeg husker med gru en brann fra oppveksten min der foreldrene stod på utsiden av et brennende hus og ikke kom seg inn til barnet som lå oppe og skrek og ikke kom seg ut.

Jeg ville heller flyttet opp selv, når minsten var stor og trygg nok til at mamma og pappa ikke må være på samme etasje (noe som tydeligvis vil bli i 14-årsalderen for vårt vedkommende. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:46   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Det du spør om er på loftet mens dere foreldre sover i en annen etasje? Da tenker jeg minst 10 år, kanskje helst 12 avhengig av modenhet. Og avhengig av rømningsvei. Eldre for brannstige enn hvis det er en veranda eller et tak å krype ut på. Men det er en mulighet at foreldrene sover oppe med de yngste mens eldstemann har rom nede kanskje? Det synes jeg ikke man trenger å være like stor for å greie.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:47   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er litt uansvarlig på dette ser jeg.

Eller ikke så redd for brann?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:56   #27
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller ikke så redd for brann?

Jeg er redd for brann, men jeg føler at redselen blir irrasjonell hvis det er slik at soverom på loftet står urørt eller at husets potensiale ikke blir utnyttet, hvis du skjønner, pga redselen. Brannøvelser, gode rutiner, seriekoblede brannvarsler og forebygging er fokuset vårt, og da kan man sove hvorsomhelst, egentlig, så lenge det er innomhus, såklart.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:57   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Det er kun plass til et soverom oppe på loftet uten at vi skal bygge om halve taket osv. Vi vil gjerne beholde loftstuen oppe (det blir da gjennomgang til soverommet gjennom denne, så ikke så kult å ha soverom i loftsstuen kanskje).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:02   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er redd for brann, men jeg føler at redselen blir irrasjonell hvis det er slik at soverom på loftet står urørt eller at husets potensiale ikke blir utnyttet, hvis du skjønner, pga redselen. Brannøvelser, gode rutiner, seriekoblede brannvarsler og forebygging er fokuset vårt, og da kan man sove hvorsomhelst, egentlig, så lenge det er innomhus, såklart.

Ja, du har rett, risikohåndtering innebærer selvsagt også å vurdere ulempene "tiltak" medfører, og hva man kan gjøre for å forebygge.

Og så er det alltid et irrasjonelt element i all risikovurdering, fordi man kan være mer redd for et utfall enn et annet, selv om de scorer likt på "farlighet". Og for meg er skrekkelementet i å måtte stå på utsiden og ikke komme inn og berge veldig sterkt, og forsterker der mer statistiske frykten for at noen skal omkomme i en brann.

Men når jeg ser hva barna mine sover seg gjennom så ville jeg ikke ha basert meg på at de selv skulle våkne og berge seg ut, jeg ville hatt en eller annen mulighet for at jeg skulle kunne komme meg inn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:07   #30
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Jeg hadde flyttet opp selv og latt barna sove nede. Dette ene og alene pga tanken på brann. For meg hadde det ikke holdt at de faktisk våkner av alarmen, for jeg tenker at selv en 12-13 åring vil få fullstendig panikk om han våkner av alarmen og oppdager at det faktisk brenner.

Med panikk så har man ingen garanti for at de faktisk klarer å komme seg ut, og vi voksne har ingen garanti for at vi kommer oss opp til barna om det brenner.

Ligger vi voksne oppe så kommer vi oss ut, og uansett måte vi kommer ut på, så kommer vi ned og har tilgang til barna via vinduer og dører.

Ja, jeg er i overkant hysterisk når det gjelder dette

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:09   #31
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Størsta fikk rom på loftet da hun var 10, men hun befinner seg rett over oss og ikke to etasjer over. Jeg hadde nok vært skeptisk til to etasjer opp, men mulig det hadde vært en vanesak.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:10   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg hadde flyttet opp selv og latt barna sove nede. Dette ene og alene pga tanken på brann. For meg hadde det ikke holdt at de faktisk våkner av alarmen, for jeg tenker at selv en 12-13 åring vil få fullstendig panikk om han våkner av alarmen og oppdager at det faktisk brenner.

Med panikk så har man ingen garanti for at de faktisk klarer å komme seg ut, og vi voksne har ingen garanti for at vi kommer oss opp til barna om det brenner.

Ligger vi voksne oppe så kommer vi oss ut, og uansett måte vi kommer ut på, så kommer vi ned og har tilgang til barna via vinduer og dører.

Ja, jeg er i overkant hysterisk når det gjelder dette

Jeg synes ikke du er hysterisk altså. Jeg tenker selvsagt de samme tankene som deg. Mon tro om vi bare må belage oss på å flytte opp selv da. Da får i det minste storebror et ålreit soverom med god størrelse nede, etter oss.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:26   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.375
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Brann og at man ikke får ut barnet på tredje etasje kontra at barna sover alene og det kommer inn innbrudstyver er det du tenker på, Kokos? Da skulle jeg vurdere at innbruddstyver er en mindre risiko enn brann. Brann tar mer liv enn innbruddstyver som heller vil ta ting enn barn.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:27   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Brann og at man ikke får ut barnet på tredje etasje kontra at barna sover alene og det kommer inn innbrudstyver er det du tenker på, Kokos? Da skulle jeg vurdere at innbruddstyver er en mindre risiko enn brann. Brann tar mer liv enn innbruddstyver som heller vil ta ting enn barn.

Ok da. :irrasjonell:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:28   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Og dere får soverom der ungene ikke har lett tilgang eller er innen hørevidde!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:30   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.375
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og dere får soverom der ungene ikke har lett tilgang eller er innen hørevidde!

Det behovet blir større og større med alderen på barna.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:34   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 15:51   #38
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Vi (dvs jeg, nevrotisk som jeg er ifht brann) har aldri latt mine barn sove i annen etasje enn oss. Vi har soverom på loftet og opp gjennom årene har begge to bedt på sine knær om å få flytte opp, men jeg har rett og slett ikke taklet tanken på en evt brann og en unge 2 etasjer opp.
Så mitt svar er aldri.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 17:31   #39
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.832
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Jeg hadde ikke ville latt min elleveåring sove med en etasje mellom oss. Jeg er redd for brann.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-13, 17:51   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Ikke helt det samme, men 7 åringen sover i 1. etg mens vi andre tre sover i sokkelen. Alle har lett tilgang ut hvis det skulle brenne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no