Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?
Òpp mot taket 9 20,45%
Mot veggen du har føttene mot 12 27,27%
En plass midt mellom 21 47,73%
Noe annet (håper du spesifiserer i tråden, for nå er jeg spent!) 2 4,55%
Deltakere: 44. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-16, 19:36   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Jeg må ikke anstrenge meg for å strekke foten, nei, men jeg må jo fysisk gjøre det, de legger seg ikke slik av seg selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-16, 19:45   #22
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Når jeg slapper av peker de skrått mot veggen, men det er null problem å strekke dem så de peker rett fram.

Her og.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-16, 21:19   #23
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Når jeg ligger på rygg og slapper dønn av, peker tærne på venstre fot lett mot venstre vegg, og tærne på høyre fot lett mot høyre vegg.

(Gjett hvem som nettopp fant ut av det.

This.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-16, 23:41   #24
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg må ikke anstrenge meg for å strekke foten, nei, men jeg må jo fysisk gjøre det, de legger seg ikke slik av seg selv.

Jeg lurer på om det har noe med min ekstremt høye vrist å gjøre.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-16, 02:58   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Jeg tror jeg har litt av det samme som deg.
Når jeg ligger på ryggen så strekker jeg vristen...til og med npr foten er helt avslappet. Men tærne er ikke i tåspissmodus, bare vristen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-16, 10:32   #26
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Når jeg ligger på ryggen så strekker jeg vristen...til og med npr foten er helt avslappet. Men tærne er ikke i tåspissmodus, bare vristen.

Ja, det er slik hos meg også.

(Jeg er bare så overrasket over at kroppen ikke er "jevn". Jeg har alltid trodd at hvis man er sterk, så er man sterk i alle muskler. Hvis man er myk er man myk i alle ledd etc. Rart.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-16, 10:42   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Men at foten ligger i "tåspissmodus" når man slapper av handler vel lite om mykhet, sånn egentlig? Mer om hvordan den enkelte foten er konstruert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-16, 10:47   #28
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men at foten ligger i "tåspissmodus" når man slapper av handler vel lite om mykhet, sånn egentlig? Mer om hvordan den enkelte foten er konstruert.

Hmm. Ja kanskje det? Jeg kjenner godt at når jeg tøyer foten andre veien (prøver å peke tærne mot hodet <- Ja, var ikke dette en presis og pedagogisk forklaring, så vet ikke jeg! ) så er det musklene bak i leggen som "stopper" bevegelsen. Mens når jeg sitter i "lotusstilling" så kjenner jeg godt at det er "festene" som stopper bevegeligheten. Og at det er konstruksjonen i leddet som stopper at jeg ikke kan bøye albuen bakover.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-16, 10:56   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Skjønte forklaringen. Kan sikkert ha noe med mykhet å gjøre også altså, ballettdansere blir jo slik. Jeg tror mykhet er både genetisk og tilegnet. At noen mykheter hsr man bare, mens andre må holdes ved like.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-16, 16:21   #30
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Jeg er i alle fall stiv som en stokk!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-16, 19:20   #31
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Mine peker mer oppover enn fremover og det har de alltid gjort. Det var noe jeg ikke helt likte når jeg var yngre. Da ville jeg ga ballerinaføtter, men det fikk jeg ikke til tross stretching.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 01:12   #32
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Jeg er stiv som en stokk i alle ledd, sliter feks med å sitte i indianerposisjon og kan bare glemme å ha beina i kryss. I følge en personlig trener er jeg stiv i absolutt alle ledd bortsett fra der jeg burde vært stiv(ere) - anklene. Og derfor tråkker jeg over absolutt hele tiden (men uten å skade meg siden alle leddbånd tydeligvis er så lealøuse uansett at det ikke gjør noe om fotbladet stående til siden.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-16, 01:20   #33
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Jeg er ikke særlig myk, men ligger med beina pekende nedover. Tror det har med hvordan beina ligger. Jeg ligger i gakk-gakk-positur; hadde jeg ligget rett på hælen ville beina pekt rett oppover.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-16, 00:06   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor peker tærne dine når du ligger på rygg?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Når jeg slapper av peker de skrått mot veggen, men det er null problem å strekke dem så de peker rett fram.

Jupp

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no