Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-19, 15:21   #901
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Kjipt. Du får tenke på at de ofte tar de alvorlige/større operasjonene på morgenen og de litt mindre utover, har jeg inntrykk av.

Pelen er aktiv nå  
Gammel 03-01-19, 16:15   #902
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Har fått ny time- dette er på kvinneklinikken så type haste keisersnitt er sånn som går først såklart.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-01-19, 17:10   #903
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Et kne som streiker og skikkelig vondt under beina. Ikke overraskende, men gruff likevel. Butikkpraksis tar på.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 03-01-19, 17:20   #904
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Godtersug.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 03-01-19, 17:22   #905
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.457
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Godtersug.

Jeg har bevilget meg selv retten til å ta en søtsak til kaffen etter middag hver dag. Altså av størrelsesorden en pepperkake eller en konfektbit (ikke en halvmetring med Helnøtt liksom), og prøver å få nytelsen til å vare leeenge, som ved å suge på konfektbiten eller ta musebitt av pepperkaken. I går tok jeg ei hjemmelaget marsipankule. Hvis jeg er godtesugen i løpet av dagen kan jeg sitte og fantasere om hva dagens godbit skal være. Det hjelper faktisk. Jeg er ganske streng, så jeg klarer å la det bli med den ene når jeg har bestemt meg for det (foreløpig i alle fall, vi skriver 3.januar ). For seint på kvelden er det slett ikke lov, for da har jeg ingen selvkontroll. Det er kun den ene til kaffen. Så får jeg trøste meg med at jeg får en ny søtsak i morgen på samme tid, hvis det blir hardt.

Har ikke tatt dagens enda, men kaffen er klar om et øyeblikk, og da tror jeg det blir en av svigermors kransekakestenger.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-01-19 kl 17:35.
My er aktiv nå  
Gammel 04-01-19, 10:01   #906
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.457
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Melding fra banken om at de har sperret kortet mitt, på grunn av mistenkelig transaksjon, og mistanke om kortinfo på avveie. Ringte dem, og det ble trukket 1090 kr via iTunes (jeg har ikke engang iPhone, eller noe annet Apple-produkt i min besittelse) i dag tidlig. Får nytt kort i posten om noen dager, og venter på en e-post som skal fortelle meg hvordan jeg går fram for å få pengene tilbake.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 04-01-19, 12:48   #907
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Tiden går så sakte idag- jeg vil bare hjem og ha helg nå!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-01-19, 12:50   #908
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.457
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Tiden går så sakte idag- jeg vil bare hjem og ha helg nå!

Jeg leste "jeg vil bare hjem og ha meg nå".

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 04-01-19, 12:51   #909
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg leste "jeg vil bare hjem og ha meg nå".

Det hadde vært noe! Dessverre er det bare jeg hjemme hos meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 04-01-19, 13:05   #910
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.165
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Melding fra banken om at de har sperret kortet mitt, på grunn av mistenkelig transaksjon, og mistanke om kortinfo på avveie. Ringte dem, og det ble trukket 1090 kr via iTunes (jeg har ikke engang iPhone, eller noe annet Apple-produkt i min besittelse) i dag tidlig. Får nytt kort i posten om noen dager, og venter på en e-post som skal fortelle meg hvordan jeg går fram for å få pengene tilbake.

Det skjedde meg for et år siden også. Rett før påskeferien. Da spertet banken visa-delen, menjeg beholdt debetdelen for at jeg skulle kunne betale i butikken. Veldig bra at bankene følger med. Kortet mitt var blitt skimmet da jeg var på jobbtur til London.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 04-01-19, 13:13   #911
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.457
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Det skjedde meg for et år siden også. Rett før påskeferien. Da spertet banken visa-delen, menjeg beholdt debetdelen for at jeg skulle kunne betale i butikken. Veldig bra at bankene følger med. Kortet mitt var blitt skimmet da jeg var på jobbtur til London.

Jeg har heldigvis en annen konto med kort, som jeg kan overføre pengene til og bruke til jeg får det nye kortet. Veldig bra at det blir raskt oppdaget ja. Det har ikke blitt trukket noe annet enn denne ene summen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 04-01-19, 13:20   #912
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Skulle starte med allergivaksinasjon til uka, og apotek og leverandør er tomme for vaksinen. Har prøvd å få tak i legekontoret uten hell også. Dobbelt

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-01-19, 13:25   #913
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Melding fra banken om at de har sperret kortet mitt, på grunn av mistenkelig transaksjon, og mistanke om kortinfo på avveie. Ringte dem, og det ble trukket 1090 kr via iTunes (jeg har ikke engang iPhone, eller noe annet Apple-produkt i min besittelse) i dag tidlig. Får nytt kort i posten om noen dager, og venter på en e-post som skal fortelle meg hvordan jeg går fram for å få pengene tilbake.

Så kjipt. Det skjedde meg rett før jul i 2017, noen hadde gjort storhandel for nesten 14000 kr på Target i USA.

Det tok nesten tre mnd før jeg fikk tilbake pengene, men fikk heldigvis tilbake alt uten diskusjon. Husker ikke hvorfor det tok så lang tid.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 04-01-19, 15:20   #914
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg leste "jeg vil bare hjem og ha meg nå".

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-01-19, 15:53   #915
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At den splitter nye og ubrukte vinterbuksa til lillebror er borte etter første skoledag. Heldigvis var den billig og det blir den neste også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 04-01-19, 19:58   #916
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Folk som tar seg til rette og bestemmer at de skal besøke oss leeeeeenge, uten å høre med oss om det passer.


Sist redigert av Kaija : 05-01-19 kl 21:34.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 04-01-19, 20:20   #917
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Modernismen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 05-01-19, 21:10   #918
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At skolestart etter jul har vært av det verste slaget for sønnen... Han kranglet med noen gutter i klassen og nå føler han ikke at han har noen venner...

iben er ikke aktiv  
Gammel 05-01-19, 21:19   #919
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Gruffer over at jeg fortsatt står uten fast jobb, om 2 mnd blir det krise. Da er sluttpakken brukt opp. Fikk jobb som tilkallingsvikar og jobbet fullt fra litt ut i desember, men nå neste uke har de pr nå ingenting til meg. Rimelig uforutsigbar inntekt. Lite jobber å søke på også.

Det jeg kanskje gruffer mest over at jeg overraskende nok digger denne jobben på tross av at den byr på fint lite utfordringer. Men jeg har kjent at det faktisk er godt å kunne jobbe med en fysisk relativt tung jobb, men samtidig slikke å ha ansvar for andre ansatte. Og så mange, herlige mennesker jeg har blitt kjent med. Jeg lo mye i min forrige jobb, nå ler jeg enda mer. Så derfor gruffer jeg over at jeg ikke får treffe de til uka.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 05-01-19, 22:35   #920
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg ramlet på isen i stad og hørte det sa knas da jeg falt så har vært innom legevakten noen timer på kveldinga nå og fått på gips.
Røntken viser brudd i anken så skal se an om jeg klarer å ha foten i ro en uke ellers må det opereres.
Det var visst et pent rent brudd og det kan visst ordnes selv
Herregud, skal jeg virkelig gå på krykker i ukevis? Hjelp.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no