Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-19, 20:41   #941
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Tja, den var ganske enkel og så har vi sett på Marie Kondo i helgen ( ligger på Netflix).
Det er mye svada, men vi trenger egentlig bare pushet å komme igang.
Jeg hadde ikke giddet å bruke penger på å kjøpe boka for å si det sånn.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-01-19, 20:45   #942
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg ble invitert til en uke i Nice i sommer, fikk klarsignal i heimen, feiret litt og var superhappy... så gikk det opp for meg at jeg ikke har anledning til å dra bort den uka likevel.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 06-01-19, 22:11   #943
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har lest Synnøve Skarbø ryddebok i helgen så nå skal det ryddes og kastes !

Er det ikke deilig?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 07:02   #944
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Hverdagsmorgener.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 09:15   #945
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Mandag!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 10:07   #946
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Vondt i ryggen!
Har aldri vært plaget med ryggen, men nøys på meg et kink rett før jul og det vil for pokker ikke gå over!
Har bestilt time til kiropraktor, og håper han kan utøve magi.

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 10:21   #947
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Tenåring som ringer og skjeller på meg fordi jeg visstnok har vasket genseren hans feil.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 10:40   #948
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg begriper ikke hvordan familien Ingebrigtsen klarer å oppdra sju modne, reflekterte, pene og flinke barn og får det meste til å gå på skinner, jeg vet at den mora der jobber steinhardt, men det gjør jaggu jeg også, og jeg greier ikke å oppdra TO normale ungdommer engang!

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 07-01-19, 11:08   #949
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Tiden går så utrolig sakte- og jeg vil bare hjem. Dustedag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 11:13   #950
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg begriper ikke hvordan familien Ingebrigtsen klarer å oppdra sju modne, reflekterte, pene og flinke barn og får det meste til å gå på skinner, jeg vet at den mora der jobber steinhardt, men det gjør jaggu jeg også, og jeg greier ikke å oppdra TO normale ungdommer engang!

Haha, det har jeg også tenkt på! Jeg trøster meg med at de sikkert ofte selv føler det samme. Det er jo ikke sikkert de oppleves så normale hjemme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 11:30   #951
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Haha, det har jeg også tenkt på! Jeg trøster meg med at de sikkert ofte selv føler det samme. Det er jo ikke sikkert de oppleves så normale hjemme.

Jeg håper nesten det.. eller, nei, det var slemt, de er jo fine folk. Og jeg vet fra folk som kjenner dem på andre plan at de er flotte og flinke folk der også...

Vi har vel alle våre greier. Jeg synes til tider det er helt utmattende å oppdra en ungdom med ekstra utfordringer.

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 07-01-19, 12:23   #952
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg begriper ikke hvordan familien Ingebrigtsen klarer å oppdra sju modne, reflekterte, pene og flinke barn og får det meste til å gå på skinner, jeg vet at den mora der jobber steinhardt, men det gjør jaggu jeg også, og jeg greier ikke å oppdra TO normale ungdommer engang!

Fniiiiiiz....
Der fikk du sagt det! :-D

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 14:33   #953
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Hyacinth: Jeg sier som sønnen min: Det gjelder å sammenligne seg med de riktige folka! (Da jeg sutret over at selv om jeg går på kurs og øver og øver på å gå langrenn, så BLIR jeg ikke anstendig på ski for det. Jeg er redd og jeg glipper og jeg blir frustrert over alle som fyker lett av gårde rundt meg. "Men mamma, tenk på de som gir opp og ikke er der ute, de ser du ikke!" sa han, vesle gullet! )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 14:39   #954
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hyacinth: Jeg sier som sønnen min: Det gjelder å sammenligne seg med de riktige folka! (Da jeg sutret over at selv om jeg går på kurs og øver og øver på å gå langrenn, så BLIR jeg ikke anstendig på ski for det. Jeg er redd og jeg glipper og jeg blir frustrert over alle som fyker lett av gårde rundt meg. "Men mamma, tenk på de som gir opp og ikke er der ute, de ser du ikke!" sa han, vesle gullet! )

Veldig sant!

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 07-01-19, 14:50   #955
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Mamma sa det også, da ungene var små, og hun syns jeg styrte mye for å perfeksjonisere alt mulig (hun har jobbet på barneskole i en del år og har sett det meste): Tro meg, du har SÅ mye å gå på, jeg LOVER, dere er gode nok!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 07-01-19, 14:54   #956
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mamma sa det også, da ungene var små, og hun syns jeg styrte mye for å perfeksjonisere alt mulig (hun har jobbet på barneskole i en del år og har sett det meste): Tro meg, du har SÅ mye å gå på, jeg LOVER, dere er gode nok!

Så fin og snill mamma!

Jeg tror moren min kanskje tenker sånn om oss, men hun er ikke typen til å si det. Jeg savner så ofte tilbakemeldinger på at jeg gjør en god jobb med ungene, merker jeg. Spesielt når den ene ikke er som alle andre. Jeg gjør mye usynlig, men også veldig mange feil...

Hyacinth er aktiv nå  
Gammel 07-01-19, 15:19   #957
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Svært sjarmert av både sønnen og moren din, Polyanna. De har jo så rett!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 22:34   #958
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jalla Internett

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 08-01-19, 23:15   #959
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Gruffer over gutta mine, nå som jeg stabler meg rundt på krykker og ikke får med meg så mye og alt er et slit.
De gidder ikke engang å bytte til ny dorull, så når jeg endelig har vinglet med ned på do så må jeg opp igjen og hinke meg bort til skapet og strekke meg for så å hinke tilbake. Og det gjør dritvondt i såret hver gang jeg hopper. Stønn.

I dag tidlig, når jeg hadde vekkerunde så klarte jeg å dryppe vann på badegulvet og så skled krykken. Og da måtte jo benet nedi. Det skjedde helt automatisk. Og jeg døde litt da altså.
Da måtte jeg ta en paralgin og bare komme meg i senga. Og lå der og skalv av smerte i lang tid. Herreguuuuud, altså.
Gutta skjønte at det gjorde vondt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 08-01-19, 23:28   #960
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Gina, jeg hadde brølt og vært flammesprutende drage i de tilfellene der.
God bedring.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no