Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-14, 16:56   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Jeg vil kjøpe et album digitalt. Før kunne jeg gjøre det via x-box music på teleonen min, men nå går det plutselig ikke lenger. Den insisterer på at jeg må være amerikaner. Jeg vil ikke ha iTunes. Den økdelegger musikkbiblioteket mitt og invaderer PC-en min. Eller har de Apple kommet på bedre tanker, og selger musikken i nøytralt format?
Hvor får jeg ellers lastet ned musikk mot betaling?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:09   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.242
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Wimp, tror jeg.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:14   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Men jeg har ikke lyst til å strømme, jeg har lyst til å eie albumet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:30   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Mener du skal kunne kjøpe via Wimp og Spotify. Ikke bare streame, men kjøpe ha til odel og eie.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:39   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Mener du skal kunne kjøpe via Wimp og Spotify. Ikke bare streame, men kjøpe ha til odel og eie.

OK, takk! Skal sjekke det når mannen kommer hjem og logger seg på sin Spotify-konto!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:46   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.268
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Amazon har mye musikk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 17:56   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

..og de hadde albumet jeg vil kjøpe, men tror du jeg fikk til å betale?? Hvorfor må det være så j*****la vanskelig å kjøpe musikk på lovlig vis, HÆ???

:PMS:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 18:02   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Når og hvorfor ble det slutt på at det kunne kjøpes på Platekompaniet.no og cdon.com?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 19:33   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.268
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

..og de hadde albumet jeg vil kjøpe, men tror du jeg fikk til å betale?? Hvorfor må det være så j*****la vanskelig å kjøpe musikk på lovlig vis, HÆ???

:PMS:

Hvor var dette?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 19:54   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Når og hvorfor ble det slutt på at det kunne kjøpes på Platekompaniet.no og cdon.com?

Jeg tror ikke det er slutt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 20:17   #11
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp!! Hvor kjøper jeg musikk, som IKKE er iTunes?

Jeg finner ikke noe digital musikk på platekompaniets nettside, i alle fall. Må nok krype til korset og laste ned strømming eller iTunes. Men er det begrensninger i iTunes, eller kan man overføre lett mellom PC og telefon? Må man ha en spesiell app for å spille av, eller er det vanlig format?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no