Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mobiltelefon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 13:18   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Mobiltelefon

Passer kanskje ikke i et motehjørne, men jeg fant ikke noe annet sted som passet...
Min datter skal kjøpe seg ny telefon for penger hun har fått av farmor og farfar. Jeg lar henne ikke få lov til å kjøpe seg noe s***, så jeg må hjelpe litt...

Hun har forelsket seg i en limegrønn Motorola v360
mens jeg mener hun heller bør ha en Sony ericsson w300i
Hun synes begge er fine
Hun er 10 år, og kriteriene hennes er: fin å se på, kamskjell, billig, mp3 spiller og kamera. Det beste hadde vært sony ericsson w710i, men den har hun ikke råd til.

Noen som har noen av disse, og som enten kan anbefale dem eller fraråde å kjøpe? Noen som har andre tips?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 13:25   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobiltelefon

Sønnen min kjøpte w300i for bursdagspenger i oktober. Han er superfornøyd!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 13:52   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobiltelefon

Mine barn har alltid hatt forskkjellige modeller av Sony Ericsson
Ville gått for en slik
Ser mest robust ut og iflg de vedlagte linkene fikk den gode skussmål

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 14:40   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobiltelefon

Takk for tips
Er litt redd for å "presse" henne til å kjøpe noe annet enn det hun egentlig vil ha selv.... Det er ikke mange hundrelappene i forskjell, men for en 10-åring er det mye penger.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no