Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Betaler du for setereservasjon på fly?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Betaler du for setereservasjon på fly?
Ja 26 20,31%
Nei 53 41,41%
Ja, hvis hele familien skal fly sammen/Jeg flyr med barn 48 37,50%
Kålrot 1 0,78%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-18, 11:57   #61
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Jeg betaler ikke ekstra, nei. Kun dersom det inngår som en del av en sete- og bagasjedeal. Jeg reiser til USA i morgen og satt oppe til over midnatt i natt for å sjekke inn med en gang innsjekkingen åpnet, sånn i tilfelle jeg da fikk utdelt en god plass om jeg var tidlig ute. Jeg fikk egentlig utdelt en dårlig plass midt i en rad, men fikk byttet til midtgang uten ekstra kostnad, så da er jeg fornøyd.

Jeg reiser for øvrig med KLM, som tilbyr noe som for meg står som et sant mareritt, nemlig Seat & Meet:

Sitat:

Want to find out who will be on your KLM flight? With Meet & Seat you can view other passengers’ Facebook or LinkedIn profile details and see where they’ll be sitting – long before your flight leaves the ground.

Next, the seat map will show you:

Other participating passengers’ profile details – regardless which social media account they or you used.
Which seat they have chosen.
Which seats are available: you can select a seat, for example, next to someone with similar interests – and change as often as you like.


__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 11:58   #62
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg betaler ikke ekstra, nei. Kun dersom det inngår som en del av en sete- og bagasjedeal. Jeg reiser til USA i morgen og satt oppe til over midnatt i natt for å sjekke inn med en gang innsjekkingen åpnet, sånn i tilfelle jeg da fikk utdelt en god plass om jeg var tidlig ute. Jeg fikk egentlig utdelt en dårlig plass midt i en rad, men fikk byttet til midtgang uten ekstra kostnad, så da er jeg fornøyd.

Jeg reiser for øvrig med KLM, som tilbyr noe som for meg står som et sant mareritt, nemlig Seat & Meet:



Jeg er med deg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 12:10   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Gurimalla, Divine.
Det der er jo som å bli valgt eller ikke valgt på laget når man skulle spille kanonball på barneskolen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 12:12   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Er dette opplegget synkronisert med Tinder tro?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 13:32   #65
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

jeg vet at det er svært mange tilfeller der det ikke er tilfelle, og familier blir plassert i vilden sky på flyet.

Jeg har sett flere ganger at familier er delt, og jeg sier nei til å bytte. Jeg har betalt for at vi sitter sammen, det var viktig for meg. Så er det vel også sånn at de som betaler for seter velger midtgang eller vindu, etter preferanse, og de setene går ved bestilling - så da er det antakelig forholdsmessig flere midtseter enn andre seter når setefordelingen skjer ved innsjekk. Som regel går det greit, og det er fint, men det er ikke veldig overraskende om man deles opp. Hvilket også kan være greit nok.

Siste insident var fly til Oslo på lørdag, hvor far spurte om ikke «ungdom» bare kunne flytte innover så unga hans kunne sitte sammen. For deretter å si til unga at de bare kunne be «ungdom» stenge vinduet så de kunne se filmen bedre. Unga spurte far om han hadde headset, og man kan forestille seg hva svaret var. Sjøl satt han og konemor sammen på andre siden av midtgangen. Men da hadde han spart de kronene.

Det Seat & Meet- greiene - var det en blokkeringsfunksjon

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 14:13   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Svært sjelden. Som oftest er vi tidlig nok på flyplassen til at vi fint klarer å sikre oss seter sammen, eller tilstrekkelig sammen, ved innsjekk.

På jobbreiser sjekker jeg inn og velger sete et døgn før jeg flyr, det pleier å være greit nok til å få et ok sete.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 14:24   #67
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Altså, jeg skjønner hvis det er en prinsippsak (har jo noen av dem selv også) - men hvis det allikevel viser seg at det ER viktig å sitte sammen og man er villig til å drive omfattende virksomhet ombord for å få det til, så skjønner jeg ikke at man ikke tar seg råd til å slenge på de 200 kr (eller hva nå de tar, de ulike selskapene) for å velge sete. Av en hel flybillett så er det vel ikke akkurat de kronene som velter lasset? Det går dessuten an å bestille billetter i flere omganger, hvis man ikke får til å bestille sete bare til enkeltpersoner.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 14:48   #68
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Vi har en gang blingset, jeg tenkte rett og slett ikke på det, fordi det alltid, alltid har vært mulig å finne minst to seter ved siden av hverandre, men jeg lurer på om vi var litt sent ute? I hvert fall, det var jeg og eldste som fløy, og jeg tenkte ikke på at han jo har ganske mye flyskrekk. Han gjør utrolig lite nummer ut av det, bortsett fra at han helst vil sitte ved siden av faren og ikke spise eller prate under turen. Da jeg forstod at jeg hadde dummet meg ut og det ikke var to ledige seter ved siden av hverandre noen steder på hele flyet, så spurte jeg kabinpersonalet veldig pent om de kunne hjelpe oss, fordi jeg hadde vært dum og ikke vært tidlig nok ute. Så da hjalp de oss greit med at noen som det ikke var viktig for, hjalp oss. Følte meg litt dum som styrte på vegne av den 190 høye slampen med bart, men da han la hodet inne halsgropa på meg, tok tak i hånden min og ble stuck der hele turen, så var jeg glad jeg fikk det til. (Og jeg, som ellers må be pent om en liten klem fra den kanten, satt og var litt ambivalent og "huff, det er jo trist at du skal være så redd, men du og du så koselig å ha deg så nær! "

Senere har jeg sørget for å sjekke inn tidlig nok, sånn at det ikke er noe problem.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 14:50   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Altså, jeg skjønner hvis det er en prinsippsak (har jo noen av dem selv også) - men hvis det allikevel viser seg at det ER viktig å sitte sammen og man er villig til å drive omfattende virksomhet ombord for å få det til, så skjønner jeg ikke at man ikke tar seg råd til å slenge på de 200 kr (eller hva nå de tar, de ulike selskapene) for å velge sete. Av en hel flybillett så er det vel ikke akkurat de kronene som velter lasset? Det går dessuten an å bestille billetter i flere omganger, hvis man ikke får til å bestille sete bare til enkeltpersoner.

En kommentar til prisen: Det er jo ikke "bare" 200 for en hel familie. På Norwegian koster det 75-250 per person. Og det er på ETT fly EN vei. Så en familie på tre f.eks. fly en tur med to fly, så kan ekstrakostnaden for å velge sete komme på 3000 kroner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 14:53   #70
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg betaler ikke ekstra, nei. Kun dersom det inngår som en del av en sete- og bagasjedeal. Jeg reiser til USA i morgen og satt oppe til over midnatt i natt for å sjekke inn med en gang innsjekkingen åpnet, sånn i tilfelle jeg da fikk utdelt en god plass om jeg var tidlig ute. Jeg fikk egentlig utdelt en dårlig plass midt i en rad, men fikk byttet til midtgang uten ekstra kostnad, så da er jeg fornøyd.

Jeg reiser for øvrig med KLM, som tilbyr noe som for meg står som et sant mareritt, nemlig Seat & Meet:



Er det mulig!!



Hadde jeg ikke visst at SAS ikke gjør slike ting (tror jeg i alle fall?), så kunne dette vært årsaken til at jeg da jeg for mange år siden tok ett særdeles nisje-emne i hekseri/trolldom/historie, havnet ved siden av en svenske som var professor innenfor nettopp dette området. Hva var sjansen liksom?


Utover det -

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 14:57   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Det er jo ikke noe noen flyselskaper gjør uten at du lenker itl de aktuelle prfilene eller legger inn info selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 15:19   #72
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo ikke noe noen flyselskaper gjør uten at du lenker itl de aktuelle prfilene eller legger inn info selv.

Haha. Tenk om det var en av forutsetningene for å kunne fly med dem og du måtte betale dyre dommer for å velge det bort. Synes jeg ser det.

Hadde dog vært interessant å vite hvem som benytter seg av denne tjenesten og ikke minst, hvorfor?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 15:24   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Haha. Tenk om det var en av forutsetningene for å kunne fly med dem og du måtte betale dyre dommer for å velge det bort. Synes jeg ser det.

Hadde dog vært interessant å vite hvem som benytter seg av denne tjenesten og ikke minst, hvorfor?





Ja, det er en veldig rar ting å gjøre. Men det hender selvsagt at jeg har vært stuck ved siden av veldig rare mennesker på flyet som har skravlet i vei om totalt uinteressante ting. Eller den gangen jeg ble stuck mellom en jentegjeng på vei hjem fra London som drakk og røyka og kastet ting de hadde kjøpt mellom seg, og det traff meg flere ganger i hodet. DA hadde det vært greit å velge et menneske som foretrakk stillhet ved siden av seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 16:36   #74
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Jeg gjør det ikke. Jeg synes prinsippet er helt bak mål - at man skal betale ekstra for å få sitte sammen med selskapet sitt, liksom.

Jeg velger derfor helst selskapet eller billettyper hvor man kan sjekke inn og velge sete inkludert i prisen. Jeg hater Add-On-prising - det er en uting.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 17:36   #75
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Nei. Men så har jeg også vært i den tro at man havner ved siden av de man bestiller sammen med? Så feil kan man ta! Så om jeg hadde spurt om plass-bytte, så er det ikke fordi jeg er gnien men uvitende.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 18:07   #76
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En kommentar til prisen: Det er jo ikke "bare" 200 for en hel familie. På Norwegian koster det 75-250 per person. Og det er på ETT fly EN vei. Så en familie på tre f.eks. fly en tur med to fly, så kan ekstrakostnaden for å velge sete komme på 3000 kroner.

Det er jo det jeg skriver, og flere poengterer når de ønsker seg dyrere billetter hvor alt er inkludert. Du velger selv. Hvis ikke disse add-onsene kom i tillegg, ville billettene vært dyrere og da MÅTTE man jo betalt mer for å komme med, uansett.

ALLE flyselskap tilbyr flybilletter on the rocks, men også dyrere varianter med setebestilling, fast Track, lounge, prioritet, x antall håndbagasje osv osv. Hvis det er viktig å sitte sammen (som i garantert, ikke "aller helst"), må du kanskje belage deg på at det er DET det koster å fly. Eller bestille til noen av de flyende for seg, hvis ikke alle må ha sete.

Edit: Dvs alle må jo ha sete, men med en gitt plassering

Eller du kan bestille via reisebyrå. Hørte nylig at disse fikser sete sammen uansett. Men, mulig det da ikke blir så rimelige billetter

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 08-10-18 kl 18:23.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 23:39   #77
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Men det er sjelden man blir splittet fra reisefølget sitt. Det har ikke skjedd oss en eneste gang, og vi reiser (for) mye og betaler aldri for seter. (Vi plager dermed heller ikke andre for tuske til oss seter sammen, det har aldri vært nødvendig.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 23:46   #78
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Jeg tviler ikke på hendelsene, men jeg har selv aldri opplevd støy om plassering på fly. Har observert ansatte på fly som har hjulpet passasjerer, men ikke forespørsler og misnøye. Jeg og barna har reist litt over middels fordi jeg har familie 50 mil unna. Mulig jeg har unngått høytid for familiereiser.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-18, 23:49   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

En gang i gamle dager, da flyselskapene ikke tok seg betalt for plassering, men derimot tillot røyking, så flyttet jeg meg en plass slik at en mamma kunne få sitte sammen med sin astmasyke sønn et stykke unna røykerne. Jeg fikk sitte ved siden av en ekstremt kjekk engelskmann, fikk to flasker champagne og sovnet på skulderen hans.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 00:36   #80
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaler du for setereservasjon på fly?

Vi har blitt splittet flere ganger. I sommer hadde vi billetter via ticket.com, og da er bagasje, men ikke setereservasjoner med i prisen. Mannen ble plassert forran i flyet, jeg i midten, og tenåringen helt bakerst. Det viste seg å være et ledig sete ved siden av tenåringen, så mannen flyttet seg bak til henne. Jeg satt alene og hadde en særdeles rolig flytur.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no