Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er billig å handle i England?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-15, 21:24   #41
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Kom over min egen tråd da jeg søkte etter billig i England her inne. Vel, to år siden forrige tur drar jeg nå om 3 uker tilbake for en ukes ferie på samme plass. Denne gangen kom forkjølelsa noen uker tidligere så da slipper jeg reise over med det denne gangen.

Blir trolig mest barneklær med hjem denne gangen også i tillegg til småtterier fra apoteket som sist, men har dere noen nye/flere forslag til hva som kan være billigere å handle der? Sist hamstret jeg billige bursdagskort, nå gjør vi de enda enklere ved at vesla tegner og skriver på et ark. :enkel:

Jeg er ikke opptatt av å oppleve så mye på denne turen, men om det er EN ting jeg bare MÅ få med meg når jeg først er i området, hva er det? Det kan være opplevelse, eller noe å spise, drikke eller hva som helst. Kort tur til London, liten halvtime med toget.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 21:31   #42
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.144
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Du kan komme hit og hilse på.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 22:14   #43
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Du kan komme hit og hilse på.

Nei, DET tørr jeg ikke Det må være noe annet, hehe.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 22:15   #44
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Du må dra på Hinthunt!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 22:28   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Jeg handler alltid barnetøy på Next, M&S og Gap i England, undertøy til meg selv, gjerne joggesko og ting fra Boots. Kort har jeg ofte også kjøpt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 22:34   #46
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Du må dra på Hinthunt!

Må jeg google, altså? Hinthunt?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 22:47   #47
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Må jeg google, altså? Hinthunt?

Jepp, må jo sørge for å holde deg i aktivitet.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 07:33   #48
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Jeg hamstrer medisiner av typen paracet, lemsip osv på boots når jeg er i england. Og Sudocrem! Genial på alt fra brannsår, til eksem og bleieutslett.

Og fleecepysjamaser på Primark.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 22:16   #49
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jepp, må jo sørge for å holde deg i aktivitet.

Har googlet. Erru gal?? Trodde du kjente meg. Nei nei, det der er ikke noe for meg nei.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 22:16   #50
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Lemsip blir nok med hjem denne gangen også ja. Skal sjekke ut Sudocrem.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 22:27   #51
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Har googlet. Erru gal?? Trodde du kjente meg. Nei nei, det der er ikke noe for meg nei.

Du trenger da vitterlig en utfordring av og til?

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 22:41   #52
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Du trenger da vitterlig en utfordring av og til?

Nei nei, utfordringen min består i å faktisk komme meg over vannet uten reisefølge nok en gang. Det holder.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-19, 16:24   #53
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Og nå skal jeg til London! På alenetur... Har notert meg apotek og primark. Men er det noen ikke kjedebutikker eller strøk jeg må få med meg?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 09:40   #54
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er billig å handle i England?

Jeg elsker å bare rusle i London. Hyde Park, eller områdene Mayfair og Soho. Hvis jeg skal shoppe, kan jeg like gjerne dra på Westfield som å rusle i Oxford Street, men sidegatene til Oxford Street har gjerne en del spennende småbutikker og kafeer. Ikke nødvendigvis så billige, men gøy å se.

Ser nå at det var shopping som var greia ja...Vi går alltid over klesskapene før London tur, ser gjennom undertøy, sokker og slikt. Og så kjøper vi opp fra basic sortimentet til Marks & Spencer. Grei kvalitet til grei pris.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no