Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 21:24   #21
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Jepp. Been there, done that, again and again and again.

Slow learner??

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:24   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Det er nesten litt rart at disse produktene faktisk er i salg, sånn med tanke på hvor mange som sier: En gang, aldri igjen.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:25   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jepp. Been there, done that, again and again and again.

Slow learner??


Okay, derfor ja..

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:26   #24
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Okay, derfor ja..

smaker godt, vettu!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:28   #25
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Jeg får oftere luftsmerter fra helvete enn løs mage når jeg spiser slikt. Hadde gjerne byttet de kolikksmertene i en kortvarig diare eller to. :lærer aldri:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:29   #26
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

smaker godt, vettu!

Ja, dessverre.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:30   #27
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg får oftere luftsmerter fra helvete enn løs mage når jeg spiser slikt. Hadde gjerne byttet de kolikksmertene i en kortvarig diare eller to. :lærer aldri:

Jeg får begge deler. Først kolikksmertene som til slutt ender ut i noen gode turer på do.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 22:06   #28
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Helt py. Jeg har sluttet med sukkerfrie pastiller o.l. av nettopp den grunn. Det er ikke så lett for oss som ikke greier oss med bare én eller to!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 22:29   #29
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Neida, man lærer aldri. :rumle:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 22:31   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Jeg pleier å strekke fram posen/esken og si:"Skal det være en lakserende pastill?"

Underlig nok er det sjelden noen vil ha mer enn en.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 01:24   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Jeg reagerer ikke på aspartam og sucralose, men sukkeralkoholer - håhåi! En halv sukkerfri sjokolade feks (maltitol) og jeg sitter på ramma hele kvelden med DE rie-smertene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 06:48   #32
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Sånn blir jeg av ALT somm inneholder kunstig søtningsmidler - uten ovedrevet inntak.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 07:13   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Hehe - pingler.
Jeg kan spise mentos, og maltitolsjokolade også (ikke i ekstreme mengder). Men gi meg sjokolade med lactitol...

  Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 08:38   #34
Mamzen
Fersking
 
Mamzen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 121
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Melder meg inn her jeg også... har ikke kjøpt de siden første eske, men har det med å spise opp alt på en gang.. ikke lurt.

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 08:57   #35
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

For å si det sånn, det er dritvondt!
Xylitolen er ikke bra å få for mye i seg. Lettere kolikksmerter....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 09:46   #36
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Sukkerfrie pastiller var redningen for magen min da jeg var gravid med eldste. Spiste jeg mindre enn en pakke pr dag var det som å trykke ut en kålrabi.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 09:57   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

av Fibi! Kålrabi, nå har jeg bilder i hodet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 10:17   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.477
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Vel, jeg fikk med meg advarselen til Polyanna da hun kom med den, så jeg har ungått denne type godteri etter det. Når jeg i tillegg har funnet ut at all type godteri som inneholder div e-stoffer gir meg migrene så er det ganske magert utvalg av hva jeg kan spise.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 10:18   #39
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Hmm.. får vel melde meg inn i denne klubben jeg også da.. Er litt hekta på "Split" innimellom. Og sier til meg selv at hver gang jeg kjøper en pakke så skal jeg ha pakken MINST i to dager..

Setter fortgang i systemet ja.. Det værste er vel egentlig at jeg føler at jeg fylles med luft og stadig slipper ut noen ufrivillige bomber..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 10:21   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.009
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel - mentos sugarfree :mumle:

Dette må jeg teste ut. Jeg lider av konstant forstoppelse. Har forsøkt mye medisinske preparater uten hell. Kanskje godteri er tingen?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no