Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Parkett og hund

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-18, 16:13   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parkett og hund

Jeg spekulerer på å slipe ned og olje eller mattlakke den fæle, gulnede parketten vår.

Men så var det hunden... Er det helt bortkastet å gjøre det så lenge vi har hund? Eller sliter hunden mindre på gulvet når den ikke lengre er valp?

Erfaringer?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 21:17   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Parkett og hund

Jeg hadde ventet siden dere er forvert og ikke vet om det blir fremtidig hund. Jeg tror det blir litt slitasje med en labrador.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 21:37   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett og hund

KOmmer an på hunden tenker jeg. Både ut fra hvordan klørne er plassert, og om den går slik at klørne i stor grad berører gulvet, og selvfølgelig aktivitetsnivået inne.

Vår hund, en rottweiler/dobbemanmix, hun har veldig utstikkende klør, så her er parketten utsatt. HUn er veldig rolig inne, så jeg kunne vurdert å tatt gulvet til tross for henne, om det så helt grusomt ut.

BCn til datteren vår og kjæresten hennes, han har også klør som berører gulvet mye, og et særdeles høyt aktivitetsnivå, så her hadde gulvet fått være som det er, om han hadde bodd her.

Goldentispa vi passer endel derimot, hun har ikke klør som berører gulvet nesten. HUn går lydløst rundt på putene. Hadde glatt pussa og shinet gulvet med henne i hus.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-18, 07:34   #4
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkett og hund

Jeg hadde aldri investert i sliping av parkett med hund i huset. Da hadde jeg heller vurdert å legge nytt gulv i kork, laminat eller andre slitesterke materialer. Vår hun er stort sett rolig inne, men hun kan fremdeles bli ganske giret når det kommer folk, eller - ikke minst - når andre hunder kommer på besøk.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no