Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Makta - hva synes du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-24, 12:16   #101
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.012
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg har ikke vært så oppslukt av noen serie siden Skam.

Jeg ser episoden analogt hver søndag, og mandagen hører jeg både Aftenpodden Makta OG Seriesnakk på nrk før jeg ser episoden en gang til. Ja, ja. Jeg trenger kanskje ikke å si at jeg liker den.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 12:20   #102
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.390
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Hm, vi har ikke blitt så frelst. Vi så episodene i høst i løpet av en dag, og kommer nok kanskje til å gjøre det med de neste og, en helg vi har tid.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 13:08   #103
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Det var virkelig så mange lag i denne siste episoden!

Mange har jeg først tenkt på etterpå. Det at de har flyttet Reiulf Steens "Chile-foredrag" til Utøya er selvsagt utrolig sterkt med tanke på ham som kom 30 år etter, for å drepe unge sosialister. (han ble kanskje født omtrent på den tida dette foregår?). Og for å drepe selveste Gro. Som ikke var der, fordi hun tok båten hjem før på dagen, som de også får sagt.

Jeg syns hele konfliktlinjen som kom med generasjonsskiftet på 70- og 80-tallet, trer tydeligere og tydeligere frem. De sosialdemokratene som selv hadde gått sultne eller skoløse eller, som Reiulf, manglet en finger fra en arbeidsulykke. De som hadde opplevd at arbeidsledighet ikke bare er skikkelig kjipt, men noe som fører til sult, nød og død, og som derfor selvsagt satte arbeidsplasser og industribygging enormt høyt. Mot dem som også mente at dette var viktig, men hadde en mindre akutt, egenopplevd fornemmelse for det. Store deler av de som fikk makt i AP etter krigen hadde sittet i tysk fangenskap også. De som hadde sittet trygt i England ble stort sett rensket ut. Det er de jo også inne på, at det er forskjell på de som opplevde krigen, og ikke.

Og også, som jeg har tenkt på etter å ha bladd i Jens Chr Hauges manuskripter, forholdet til USA. Som nær alliert under krigen, og, for de mer militaristiske i AP, som Hauge (for å si det pent), også veldig nær hverandre ideologisk.

Og de har vel ikke engang BEGYNT å se på forholdet til kommunistene?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 13:49   #104
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har ikke vært så oppslukt av noen serie siden Skam.

Jeg ser episoden analogt hver søndag, og mandagen hører jeg både Aftenpodden Makta OG Seriesnakk på nrk før jeg ser episoden en gang til. Ja, ja. Jeg trenger kanskje ikke å si at jeg liker den.

Akkurat sånn gjør jeg også. Jeg bare elsker det. Særlig nerdingen etterpå. Selv om jeg synes at Aftenposddens analyser noen ganger blir for kjappe/overflatiske. :hekta:

Jeg synes den siste episoden fra Utøya var så rørende. gyllent sommerlys, glade ungdommer, Viktige Ting i Livet, monologen til Reiulf - for en skuespillerprestasjon! Og så lavmælt og fint og helt hjerteskjærende når man vet hva som skjedde i 2011.

Tenk så gøy å være skuespiller når man får et slikt manus å kose seg med. Jeg var så imponert over både Gro, Reiulf og Einar Førde denne gangen.
Og koste meg veldig med både Jens og Torbjørn - og sørlig NATO-snakket.


Jeg skal på omvisning på Utøya i september i forbindelse med jobb. Jeg skal ta med meg den gyldne, perfekte sommerdagen også ut dit - ikke bare den fæle regnværsdagen i juli 2011.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 14:18   #105
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.016
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg klarer ikke å vente til den analoge episoden kommer på søndagen, men ser den når jeg står opp. Og så må jeg høre Seriesnakk på NRK som jo allerede ligger der. Synes Aftenpodden Makta var bedre tidligere, ble litt skuffet sist. Men må jo få dem med meg allikevel.

Så en episode med en i slutten av 20-åra som ikke er interessert i politikk her om dagen, som kun hadde sett bruddstykker av serien mens han hadde sveipet innom før. Han syntes det ble moro når jeg kunne forklare litt underveis. Og han likte spesielt godt mange av de spesielle grepene de tar. Og så var det litt morsomt å høre at mange av de tingene som jeg visste faktisk hadde skjedd, trodde han var tull. Så de fakta- artiklene og programmene som kommer etterpå, er faktisk veldig utfyllende.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 14:31   #106
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Ja, det er gøy!

Og så er jeg så imponert over Einar Førdekarakteren! Han var jo en KARAKTER selv, han var nærmest en vandrende Førde-parodi. Så det grepet med å ta ham helt bort fra dialekten og den langsomme, overveide måten å snakke på, men likevel gjøre ham sylskarp, med et lynende godt blikk for internpolitikk, skarpe politiske analyser, en stor porsjon pragmatisme, og ikke minst en GIFTIG og intelligent tunge (og penn), er genialt!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 14:39   #107
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Kollektivet til pøbelprinsessen har begynt å se på makta. de er født 2002-ish, og de elsker det - men googler og leser mye på nett underveis - og spør hva som er sant.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 14:39   #108
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Mine 20-noe kolleger ser også på! Det er gøy! Og fører til mange "ååå, Polyanna, kan ikke du fortelle mer fra GAMLE DAGER, da du var ung!!"-øyeblikk over fredagspilsen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 14:48   #109
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.220
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mine 20-noe kolleger ser også på! Det er gøy! Og fører til mange "ååå, Polyanna, kan ikke du fortelle mer fra GAMLE DAGER, da du var ung!!"-øyeblikk over fredagspilsen.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 15:12   #110
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.016
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mine 20-noe kolleger ser også på! Det er gøy! Og fører til mange "ååå, Polyanna, kan ikke du fortelle mer fra GAMLE DAGER, da du var ung!!"-øyeblikk over fredagspilsen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 15:29   #111
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.012
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mine 20-noe kolleger ser også på! Det er gøy! Og fører til mange "ååå, Polyanna, kan ikke du fortelle mer fra GAMLE DAGER, da du var ung!!"-øyeblikk over fredagspilsen.

Oi. Har du kommet dit at du synes det er greit???

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 15:33   #112
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Dyd av nødvendighet, så jeg har omfavnet det. (De veier opp med å syns jeg er "VELDIG KUL!", men det ligger selvsagt alltid et "for alderen", bak det. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 16:30   #113
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dyd av nødvendighet, så jeg har omfavnet det. (De veier opp med å syns jeg er "VELDIG KUL!", men det ligger selvsagt alltid et "for alderen", bak det. )

Haha, velkommen i klubben.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 16:54   #114
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.146
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Når man jobber sammen med folk som er 20 år yngre og vel så det, så synes jeg det er både rimelig og greit å bli oppfattet som noe annet enn ung.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 17:07   #115
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.805
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Digresjon; i år jobber jeg med en som er to år eldre enn den eldste sønnen. Ikke lærling eller noe, men jobber med! Som var i fyrverkeliuykke på nyttårsaften (uforskyldt riktig nok, men likevel). Du er ung og jeg er gammel når de er føst på 2000-tallet!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 18:07   #116
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dyd av nødvendighet, så jeg har omfavnet det. (De veier opp med å syns jeg er "VELDIG KUL!", men det ligger selvsagt alltid et "for alderen", bak det. )

Det er jo litt morsomt og sjarmerende når unge voksne oppdager at andre voksne også er mennesker, liksom. Med meninger og interesser og refleksjoner og spennende erfaringer.

De har vært sammen med omtrent bare jevnaldrende gjennom hele oppveksten, og voksne de har vært utsatt for, er foreldre og sånn. Pøbelprinsessen syntes det var helt fascinerende i den første jobben - folk i alle aldre som behandlet henne som en kollega, liksom.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 19:33   #117
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg synes denne serien er i særklasse svært, svært god, og omfavner virkelig AP på både godt og vondt - i tillegg til å gjøre noen helt suverene regi-valg. Utrolig kult! Og slett ikke så lett for ungdommen uten bakgrunnskunnskapen å skjønne hva som faktisk har skjedd og ikke, nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-24, 19:38   #118
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg kan ikke heller forhistorien noe bra ettersom jeg ikke er oppvokst i Biefw, men jeg elsker serien og følger med på podcastene.

For øvrig har jeg en kollega som er på vei å bli pappa og han har en mor som er født samme dag som meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-24, 18:54   #119
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg synes noen av episodene går for tregt, og da Reiulf var midt inne i monologen sin måtte jeg gå fra for å gjøre noe annet. Men, i ettertid ser jeg at det var ganske virkningsfullt og innser at det ikke var så dumt, selv om jeg dør litt innvendig av å se på det.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-24, 19:52   #120
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.805
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg har sett dagens episode nå! Likte den også godt og det var (minst) to grep som var gøyale. Å se Torbjørn Harr ut og inn i rolle og ikke minst det de kalte for Høyres hus! og

https://lyngson.no/project/statoil-fornebu/


Men ble litt trist av å tenke på hva barna deres må ha gjennomgåttog hvordan det gikk med den ene sønnen, uten at det ble tatt frem i episoden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 28-01-24 kl 21:11.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no