Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fin dusjoppbevaring

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-24, 09:15   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.889
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin dusjoppbevaring

Vi har (snart) nytt bad, og jeg har kjøpt denne til å ha i dusjen:

https://www.inr.no/sortiment/dusjopp...pbevaring-nest

Men den er for stor. Badet ble trangere enn ventet, så vi har en vanlig dusj på 90*90. Hvis jeg henger denne på en ledig vegg, vil dusjen bli mindre sånn i praksis. Prøvde å henge den på samme vegg som amaturet, men det ble helt feil. Slange, blandebatteri, alt er i veien.

Er det noen som vet om en annen løsning for shampo og såper?

Jeg synes det er så lite pent å ha det stående framme. Hvis alle emballasjene var pene i seg selv, hadde det vært greit, men sånne hensyn kan jeg ikke ta når jeg kjøper shampo etc.
Det hadde vært så fint å kunne skjule det litt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 09:18   #2
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.000
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Jeg syns disse her er fine, og de er ikke like i veien:
https://bad.no/products/macro-design...BoCOV4QAvD_BwE

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 09:28   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.889
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Takk! Jeg ser ar den er veldig høy, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 10:12   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.584
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg syns disse her er fine, og de er ikke like i veien:
https://bad.no/products/macro-design...BoCOV4QAvD_BwE

Den var veldig fin!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 10:51   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.356
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes det er så lite pent å ha det stående framme. Hvis alle emballasjene var pene i seg selv, hadde det vært greit, men sånne hensyn kan jeg ikke ta når jeg kjøper shampo etc.

Hva med å kjøpe pen emballasje og heller fylle opp med favorittproduktene etter behov?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 10:54   #6
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Vi har Pile fra INR

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 10:58   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.889
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hva med å kjøpe pen emballasje og heller fylle opp med favorittproduktene etter behov?

Har vurdert, men har noen stygge tuber, og i praksis kommer det ikke til å skje…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 10:58   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.889
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Takk for tips!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 14:31   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Vi har innebygget nisje inni dusjen som er plassert et sted som ikke synes utenom når man er inni dusjen. Det blir jo såklart ikke aktuelt for deg, men et eksempel på at du burde ha hatt enda en tråd om tips før dere bygget om. (sorry, måtte bare)

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 15:47   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.889
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi har innebygget nisje inni dusjen som er plassert et sted som ikke synes utenom når man er inni dusjen. Det blir jo såklart ikke aktuelt for deg, men et eksempel på at du burde ha hatt enda en tråd om tips før dere bygget om. (sorry, måtte bare)

Det var jeg jo klar over at går an, men ikke hos oss. Da ville badet blitt enda smalere og dusjen enda 10 cm mindre. Det var rett og slett ikke mulig. Hver eneste cm er tynt til det ytterste.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 17:42   #11
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.264
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

https://bad.no/products/beslagsboden...yABEgLSnfD_BwE

Vet ikke om denne oppfyller kravene dine, men vi har en sånn på gjestebadet vårt, som også har en liten dusjnisje, og jeg syns den er veldig praktisk til shampoo etc, uten å stjele av rommet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-24, 18:38   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.889
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin dusjoppbevaring

Takk, Meisje, men jeg skulle ønske man slapp å se flaskene.

Vurderer å bytte den jeg viste i HI i denne:


https://teleror.no/produkt/inr-case-...bevaring-hvit/

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no