Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly-linker

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 18:57   #1
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Odd Molly-linker

Jeg er ennå ikke den stolte eier av et OM-plagg, men jeg sikler som bare det, og synes det er på høy tid med en tråd hvor vi legger inn linker til nettbutikker som selger OM.
Så har vi alt på ett brett

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 19:11   #2
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Her er noen:

Kjente og kjære:
www.corneliashus.no
www.shopgirl.no
www.folkart.se
www.tintinofscandinavia.com
www.madsogmille.dk
www.shopgreenapple.com
Nyoppdaget :
www.designsverige.com
http://frk-himmelblaa.dk/
www.ajabajakids.se

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:07   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt denne?
Ingen av butikkene Kiddo nevner her har den.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:37   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt denne?
Ingen av butikkene Kiddo nevner her har den.

Den har jeg også lyst på, den er kjempefin! Jeg var innom en butikk med Odd Molly-klær da jeg var i København i helgen, men de hadde bare ullgensere/jakker og ikke det jeg var ute etter.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:39   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Den har jeg også lyst på, den er kjempefin! Jeg var innom en butikk med Odd Molly-klær da jeg var i København i helgen, men de hadde bare ullgensere/jakker og ikke det jeg var ute etter.

Den er død-lekker!!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 12:01   #6
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt denne?
Ingen av butikkene Kiddo nevner her har den.


Jeg kjøpte min på www.madsogmille.dk , så da spørs det om de er utsolgte ja ....

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 12:06   #7
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly-linker

de har den på ajabajakids i hvitt med blått på...

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 12:34   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

de har den på ajabajakids i hvitt med blått på...

Ikke det jeg kan se...
De har en tunika i hvitt men det er jo ikke denne.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 13:02   #9
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ikke det jeg kan se...
De har en tunika i hvitt men det er jo ikke denne.

Og den tunikaen var jeg også på jakt etter så nå er den bestilt!
Men jeg vil veldig gjerne ha den fine brune over her også.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 13:07   #10
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly-linker

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ikke det jeg kan se...
De har en tunika i hvitt men det er jo ikke denne.

Sorry, blingsa i farten

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no