Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Liten elektrisk kaffekvern

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-17, 11:59   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liten elektrisk kaffekvern

Vi har snart slitt ut kaffekvern vår og trenger ny. Jeg heller mot å kjøpe lik den vi har, men jeg er ikke helt venner med lokket og ville gjerne hatt en annen - like liten eller mindre.
Den vi har nå heter Menuett og er kjøpt på Jula til 299,- Den har ingen fancy innstillinger, men kverner kaffe bra til vårt bruk. Den har vært i daglig bruk i over fire år og vært med på alle ferier og camping vi har vært på, så den har i grunnen tålt hard bruk. Grunn til å kjøpe ny er at lokket har fått et skår etter at jeg mistet den i flisene på kjøkkengulvet ...

Så: Noen som kan tipse meg om annen kaffekvern som kan erstatte den gamle? Pris ikke relevant (grunnen til at forrige var billig var at vi ville teste om vi kom til å bruke kvern og derfor kjøpte en billig vi kunne sette bakerst i et skap med god samvittighet) ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 12:07   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten elektrisk kaffekvern

Vi har fra Krups, kostet 499,- og har virket i over 10 år. Lokket må settes på skikkelig for at den skal starte. Den er nå sliten.

Kaffebrenneriet selger en fra Wilfa til 699,-. Den har jeg vært på nippet til å kjøpe flere ganger. Vår er sliten, maler ulikt med gram fra gang til gang, og bråker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 12:24   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten elektrisk kaffekvern

Vi har denne frå Wilfa https://kaffemesteren.no/privat/wilf...ar9hoCSULw_wcB og sidan vi varierer mellom å bruke aeropress og presskanne, er eg veldig fornøgd med denne. Den bråker, det er det einaste negative.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 22:07   #4
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Liten elektrisk kaffekvern

Vi har også den fra Wilfa og er veldig fornøyde.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 22:13   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten elektrisk kaffekvern

Har og den fra wilfa. Har hatt en Bodum (en slik som "slår" bønne e, men synes det er veldig greit med mer riktig innstilling.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no